Sejfy i zamknięte drzwi | Wytrychy | BioShock Infinite
Aktualizacja:
Sejfy i zamknięte drzwi
Rozdział 8 - Żołnierskie Pole

Kiedy znajdziesz się w Centrum Powitalnym Żołnierskiego Pola, skręć w lewo, gdzie znajdziesz zamknięte drzwi do biura ochrony. Ich otwarcie wymaga użycie jednego wytrychu.

W gabinecie po drugiej stronie drzwi znajdziesz zamknięty sejf, do otwarcia którego będziesz potrzebował 5 wytrychów.

Na tyłach kasy biletowej, za kinetoskopem znajduje się stacja ulepszeń broni oraz drzwi, do otwarcia których będą Ci potrzebne 2 wytrychy.
Rozdział 12 - Wróć na Plac Sali Bohaterów

Po dotarciu do Pawilonu Patrioty spotkasz na swojej drodze konstrukt z Korbaczem. Po jego zniszczeniu pamiętaj o ponownym zajrzeniu do biura oznaczonego napisem "Tylko dla pracowników". Do otwarcia tych drzwi wystarczy 1 wytrych.

W biurze, po drugiej stronie drzwi znajduje się sejf wymagający 5 wytrychów.
Rozdział 16 - Centrum Wcielania Pracowników

Wejdź do głównej sali Centrum i przejdź na lewą stronę pomieszczenia. Poproś Elizabeth o wyłamanie zamka w drzwiach bocznego biura (wymaga 5 wytrychów).

W pomieszczeniu na przeciwko windy (na niższym piętrze Centrum) znajdziesz zamknięty sejf. Do jego otworzenia potrzebny jest tylko 1 wytrych.
Rozdział 17 - Plac Żarliwości

Na prawo od giełdy pracy znajdziesz sklep zegarmistrza. Włamanie się do środka wymaga tylko 1 wytrycha.
Rozdział 18 - Klub Dobre Czasy

Na pierwszym piętrze klubu znajduje się gabinet. W rogu, obok wielkiego zegara za biurkiem stoi sejf, wymagający 3 wytrychów.

W podziemiach klubu odszukaj cele więzienne. Poproś Elizabeth o wyłamanie zamka w celi nr 8 (wymaga 5 wytrychów).
Rozdział 22 - Magazyn Byczy Dom

Na pierwszym piętrze komisariatu, po lewej stronie znajduje się zamknięta zbrojownia. Jej otwarcie wymaga 5 wytrychów.
Rozdział 28 - Emporium

Po wejściu na stację gondoli odszukaj zamkniętą bramę po lewej stronie. Poproś Elizabeth o wyłamanie zamka w drzwiach stacji (wymaga 5 wytrychów).
Rozdział 29 - Port Dostatku

Po dotarciu na Dworzec Grand Central, udaj się w stronę kasy biletowej. Wejdź do biura kasy i odszukaj sejf w pierwszym pomieszczeniu (wymaga 3 wytrychów).

W drugiej kasie biletowej znajdziesz kolejny sejf, również wymagający 3 wytrychów.

Otwarcie drzwi do baru Słona Ostryga wymaga 3 wytrychów.

W biurze przy schodach, po lewej stronie pomnika Comstocka w głównej sali dworca znajduje się sejf wymagający 3 wytrychów.

Po walce pod drzwiami obrotowymi przejdź do pomieszczenia po lewej stronie korytarza, w którym znajduje się księgarnia. Otworzenie sklepu wymaga tylko jednego wytrycha.
Rozdział 30 - Centrum Emporium

Po walce na placu przed Bankiem Proroka, wskocz na balkon po lewej stronie. Znajdziesz tam drzwi, których otwarcie wymaga 3 wytrychów.

W Alei Harmonii znajduje się zamknięty sklep po lewej stronie. Otwórz drzwi za pomocą 3 wytrychów.

Niedaleko studia fotograficznego znajduje się zamknięty sklep z obrazami. Jego otwarcie wymaga 3 wytrychów.

Na przeciwko wejścia na cmentarz znajdują się dwa połączone ze sobą sklepy. Otwórz sejf znajdujący się przy drzwiach jednego z nich (wymagane 3 wytrychy).
Rozdział 31 - Ogrody Pamięci

Naprzeciwko zamkniętej bramy, prowadzącej z placu bankowego znajduje się sklep odzieżowy Hudson's. Zejdź do piwnicy sklepu, gdzie w ciemnościach skrywa się sejf, wymagający 3 wytrychów.

W kasie Banku Proroka, po lewej stronie głównej sali znajduje się sejf, wymagający jednego wytrychu.

Po wejściu do skarbca przejdź do sąsiedniego pomieszczenia po lewej stronie. Na jego tyłach stoi sejf, do otwarcia którego potrzebne Ci będą 3 wytrychy.
Rozdział 35 - Blok Operacyjny

Na pierwszym piętrze bloku operacyjnego poproś Elizabeth o wyłamanie zamka w drzwiach między korytarzami prowadzącymi do generatorów (wymaga 3 wytrychów).
Rozdział 36 - Dłoń Proroka

Na środku dachu Domu Comstocka znajdziesz zamknięty budynek. Do jego otwarcia potrzebne Ci będą 3 wytrychy.

W pomieszczeniu z dziurą w ścianie znajdziesz sejf, którego otwarcie wymaga tylko 1 wytrychu.
Rozdział 37 - Pokład Hangaru

Na tyłach, w korytarzu łączącym prawą i lewą stronę górnego pokładu trafisz na zamkniętą śluzę prowadzącą do Strefy Bezpieczeństwa. Wyłamanie zamka wymaga 3 wytrychów.

Naprzeciwko schodów prowadzących na mostek trafisz na zamknięte pomieszczenie inżynieryjne. Wyłamanie zamka śluzy wymaga użycia tylko jednego wytrychu.
0
Komentarze czytelników
ixi1992 Pretorianin

Mógłby ktoś udostępnić wszystkie nagrania audio z tej gry. Najlepiej na maila: ixirafał@gmail.com. Byłbym wdzięczny, bo sam wszystkich nie znalazłem, a chciałbym całość chronologicznie przeczytać, aby lepie poznać fabułę ;)
potrzebujacy Legionista
Jak juz ktos napisal- korzystam z możliwości ubijania i czerpie z tego radosc. I nawet nie musze uzywac muzgu (tworca posta z "muzgiem" sie skuma mam nadzieje ze do niego pije zwlaszcza ze jak juz uzywac to mÓzgu!) Dlatego biegne przed siebie, a explor jest dla mnie nuzacy. Jednakze bardzo bym chcial odkryc wszystkie ciekawostki i achievmenty to tez poradnik jest pomocny dla mnie w takich przypadkach. Po drugie- pare razy w tej grze utknalem. Na szczescie ktos napisal ta solucje i dzieki niej wiedzialem ze to nie moja wina tylko gra nie wczytala jakiegos skryptu najczesciej po wiekszej rozrobie przed jakas brama. Tak wiec jesli wam sie nie podobaja solucje/poradniki to nie wchodzcie tu i nie piszcie bzdur. Olejcie to i grajcie po swojemu. Mi jednak oszczedza to czas I uwazam ze sa przydatne (uwaga slowo klucz- znaczaco rozni sie od slowa "niezbedne"). Jak to mowia- kazdy gra na swoim kompie wedlug swoich zasad, a Tobie ch*j do tego. AMEN.
wafelreaper Junior
Jeśli ktoś robi platynę ,poradnik zawiera błąd i to konkretny jeśli chodzi o ekwipunek /gear/ jest przeskok z numeru 6-8 w wyposażeniu ,a w opisie misji z 7-9 :/ straciłem jakieś 3h na szukaniu i lipton .
SkyrimowskiSkyrim Pretorianin
@kielonfreek, może poradnik rzeczywiście nie jest dla ciebie, aczkolwiek radziłbym skoRZystać ze słownika ;> Ja już jestem na 29 rozdziale i poradnik służy mi na bieżąco, gdyż próbuję odnaleźć wszystkie voksovony, kinetoskopy, teleskopy oraz infuzje. Jeśli ty nie robisz sobie takich wyzwań, nie oceniaj pochopnie czegoś co komuś się przydaje. A co do opisu rozdziałów, jak, co przechodzić to już inna kwestia.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.