Rozdział 5 Intelligent Artifice (3) | Opis przejścia Binary Domain
Aktualizacja:

Po przebiegnięciu kilku korytarzy dojdziemy do wind. Wsiadamy do środkowej i wyjeżdżamy na górę.

Wychodzimy z windy i wchodzimy do pomieszczenia przed nami gdzie dołączy do nas pozostawiony w sterowni członek ekipy.
![Po dokonaniu oględzin pomieszczenia podchodzimy do konsoli wyposażonej w spore monitory i próbujemy odszukać dane na temat Hollow Children [5] - Rozdział 5 Intelligent Artifice (3) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415451906.jpg)
Po dokonaniu oględzin pomieszczenia podchodzimy do konsoli wyposażonej w spore monitory i próbujemy odszukać dane na temat Hollow Children [5]. Niestety komputer odmówi posłuszeństwa. Za kompanami biegniemy do drugiego takiego samego pomieszczenia i ponownie używamy komputera z takim samym skutkiem jak poprzednio.

Próbując przejść do następnego pomieszczenia zostaniemy zatrzymani przez prototyp robota bojowego zwanego Gaussius.

Prowadząc starcie musimy uważać na potężny laser zamontowany w paszczy bestii. Gdy tylko zobaczymy, że przeciwnik rozgrzewa broń niemal bezwarunkowo chowamy się za zasłoną i nie wychylamy dopóki robot nie zaprzestanie ostrzału. Unikać należy zbliżania się do bossa, ponieważ może on nas dosyć mocno okaleczyć atakami wręcz.

Podczas pierwszej fazy starcia musimy zniszczyć świecący rdzeń znajdujący się na głowie Gaussiusa. Nie będzie to trudne, jeżeli skupimy się na unikaniu ataków bossa.

Gdy zniszczymy rdzeń znajdujący się na czole, bestia straci "wzrok" (sensory optyczne) i przełączy się na trzy zapasowe rdzenie, znajdujące się na ogonie, plecach oraz podbrzuszu.

Ponieważ bestia została oślepiona zaatakuje nas dopiero, gdy w nią strzelimy. Problem w tym, że jak tylko Gaussius oberwie od kogoś serią rzuci się na niego w morderczym szale taranując i ostrzeliwując laserem wszystko po drodze.

By w bezpieczny sposób ostrzelać bestie musimy ją unieruchomić grantem lub energetycznym strzałem albo odwrócić jej uwagę strzelając do jednego z alarmów. Znajdują się one wysoko na ścianach pomieszczenia (mniej więcej pośrodku każdej ściany).

Gdy bestia będzie zajęta atakowaniem alarmów niszczymy jej rdzenie. Gdy zestrzelimy ostatni bestia zaatakuje raz jeszcze i padnie.

Po obejrzeniu dłuższego przerywnika staniemy do walki z robotami zachowującymi się trochę jak zombie. Nasi przeciwnicy będą nieuzbrojeni i niezbyt wytrzymali. Bez problemu sobie z nim poradzimy o ile będziemy trzymali ich na dystans.

Gdy skończymy starcie wysłuchujemy krótkiej rozmowy i opuszczamy pomieszczenie oświetlonymi drzwiami.

Przechodząc mrocznymi korytarzami odpieramy pierwszy atak kilku robo-zombie i kontynuujemy marsz dopóki nie zostaniemy zaatakowani po raz drugi. Tym razem przeciwników będzie znacznie więcej. Dobrze jest się więc lekko wycofać by dać sobie więcej czasu na zniszczenie nadciągających robotów [6].

Po walce skręcamy w lewo i przechodząc przez zadymiony fragment korytarza rozprawimy się z kilkoma robotami.

Gdy dojdziemy do wielkich zamkniętych wrót nasi kompani zajmą się ich otwieraniem, a my w tym czasie będziemy musieli osłaniać tyły przed atakiem hordy robo-zombie.

By nie niepokoić naszych kompanów należy zejść kawałek w głąb korytarza, z którego nadciągają przeciwnicy. W sianiu zniszczenia pomogą nam walające się po ziemi butle z gazem. Jeżeli przestaniemy sobie radzić z przeciwnikami dobrze jest użyć pocisku energetycznego by oczyścić teren.

Kiedy tylko kompani otworzą drzwi przechodzimy przez nie i kontynuujemy przedzieranie się korytarzami. Uważając na ataki od tyłu dojdziemy do kolejnych drzwi i ponownie przyjdzie nam odpierać hordę robotów.

Podczas tego starcia uważajmy na roboty przechodzące przez siatkę i spadające nam wprost pod nogi. Podnoszenie się zajmuje im sporo czasu, ale jeżeli jakiegoś przeoczymy może nas on mocno zaskoczyć.
0
- Binary Domain - poradnik do gry
- Binary Domain - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 Hit and Run (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 6 Denying Destiny | Opis przejścia Binary Domain
- Opis przejścia
- Binary Domain - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.