Poradnik do gry - Porady ogólne | Binary Domain
Aktualizacja:

Walka z przeciwnikami
W grze walczymy przede wszystkim z robotami humanoidalnymi, są one podatne na odstrzeliwanie fragmentów ciała. Braki kończyn wymuszają na naszych przeciwnikach konkretne zachowania.
Przeciwnicy pozbawieni głowy zaczną nas ignorować, zaatakują swoich przyjaciół i ściągną ich ostrzał na siebie.
Odstrzelenie nóg zmusi naszych przeciwników do czołgania się. Mogą oni wtedy dalej prowadzić ostrzał lub podczołgać się do nas i złapać nas za nogę. Jeżeli tak się stanie będziemy mieli krótką chwilę na dobicie przeciwnika z pistoletu zanim ten zdetonuje granat. Czołgających się do nas przeciwników możemy dobić z dystansu lub atakami wręcz.
Pozbawienie napastników rąk może mieć różne skutki i uzależnione jest od tego, w co uzbrojeni są nasi przeciwnicy. Jeżeli posiadają karabin to najprawdopodobniej podniosą broń drugą ręką i będą dalej prowadzić ostrzał. Roboty uzbrojone w działka obrotowe po utracie ręki powoli ruszą w naszą stronę by zaatakować wręcz. Jednostki ochrony uzbrojone w pistolety po utracie ręki sięgnął drugą kończyną po pałkę i ruszą w naszą stronę.

Zaufanie
Stosunek naszych kompanów do nas reprezentowany jest przez poziom zaufania, jakim darzą nas sojusznicy. Za każdym razem, gdy zaufanie członka zespołu wzrośnie lub zmaleje zostaniemy o tym poinformowani przez pojawienie się jego portretu wraz z czerwonymi lub niebieskimi strzałkami po prawej stronie ekranu.
Zaufanie wzrośnie, gdy:
- Prowadząc konwersacje z członkiem ekipy odpowiemy w zadowalający go sposób (najczęściej oznacza to przytakiwanie).
- Uratujemy życie sojusznikowi aplikując mu apteczkę.
- Pozbędziemy się szybko kilku przeciwników naraz np.: rzucając granat, strzelając pociskiem energii lub inną bronią o dużej sile rażenia.
- Odstrzelimy głowę kilku przeciwnikom w krótkim odstępie czasu.
- Poprowadzimy skuteczne natarcie i wyeliminujemy szybko kilku przeciwników.
- Posłuchamy polecenia wydanego przez jednego z naszych kompanów.
Zaufanie spadnie, gdy:
- Prowadząc konwersację z członkiem ekipy odpowiemy nie zgadzając się z sojusznikiem.
- Zranimy naszego kompana.
- Nie posłuchamy polecenia wydanego przez sojusznika lub odmówimy jego wykonania.
- Zaprezentujemy niezwykle małą skuteczność podczas prowadzenia starć.

Zarabianie kredytów
Za każdego pokonanego przeciwnika nagradzani będziemy kredytami, które możemy spożytkować w sklepikach. Bonusowe pieniądze dostaniemy za pokonywanie przeciwników atakiem wręcz oraz za odstrzeliwanie robotom kończyn lub głowy.

Sklepiki
Po każdym zakupie dokonanym w sklepiku odbędzie się loteria, warto poczekać na jej zakończenie, bo może się okazać, że otrzymamy dodatkową skrzynię z amunicją lub baterie do naładowania broni.
Nanomachines kupowane w sklepikach służą do podnoszenia statystyk naszych podopiecznych. Możliwość wykupienia konkretnych nanomachines mamy tylko w obrębie konkretnego rozdziału, na którym występują. Im bliżej końca gry tym potężniejsze nanomachines możemy kupić, ale miejsce na ich "ubranie" pozostaje niezmienne przez całą rozgrywkę.
Ulepszenia broni. W tej zakładce należy kierować się egoizmem i postawić na inwestowanie głównie we wzmocnienie uzbrojenia Dana. W wielu momentach gry będziemy mieli ograniczoną możliwość dobierania członków zespołu, a bardzo rozbudowany karabin Dana sieje niemałe zniszczenie.
0
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.