Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Biegnąc za towarzyszami dotrzemy do baru, w który natrafimy na resztę Rust Crew i obejrzymy dłuższy przerywnik - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Biegnąc za towarzyszami dotrzemy do baru, w który natrafimy na resztę Rust Crew i obejrzymy dłuższy przerywnik. Gdy tylko się zakończy wybieramy towarzyszy dalszej drogi i udajemy się za nimi.

Rozglądając się po okolicy odnajdziemy nieuzbrojonego robota, który dostarczy na zbiornik paliwa - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Rozglądając się po okolicy odnajdziemy nieuzbrojonego robota, który dostarczy na zbiornik paliwa.

W tym momencie na placu pojawią się wrogie jednostki - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

W tym momencie na placu pojawią się wrogie jednostki. Musimy z nimi walczyć i przesuwać pojemnik z wybuchową substancją pod wielkie wrota. Przesuwanie pojemnika najlepiej pozostawić jednemu z naszych kompanów i samemu zająć się wykonaniem ciekawszej części zadania.

Musimy w miarę szybko rozprawiać się z kolejnymi falami przeciwników, starając się nie ściągać ich ognia w stronę przesuwanego pojemnika - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Musimy w miarę szybko rozprawiać się z kolejnymi falami przeciwników, starając się nie ściągać ich ognia w stronę przesuwanego pojemnika. Przy okazji powinniśmy zwrócić uwagę na porozstawiane butle z gazem. Pomogą nam, jeśli w nie strzelimy, gdy znajdą się przy nich przeciwnicy i przeszkodzą, jeśli postanowimy się przy nich schować.

Gdy już pojemnik będzie pod drzwiami wysadzamy go i ruszamy otwartym przejściem - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Gdy już pojemnik będzie pod drzwiami wysadzamy go i ruszamy otwartym przejściem.

Przechodząc przez zacienione rumowisko spotkamy kilku niegroźnych przeciwników [2] - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Przechodząc przez zacienione rumowisko spotkamy kilku niegroźnych przeciwników [2].

Gdy wyjdziemy na otwarty teren zaskoczy nas kolejny rodzaj ogromnego robota zwany Spider - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Gdy wyjdziemy na otwarty teren zaskoczy nas kolejny rodzaj ogromnego robota zwany Spider.

Rakiety wystrzeliwane przez naszego przeciwnika uszkodzą budynki i będziemy musieli rzucić się do ucieczki pod spadającymi blokami betonu - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Rakiety wystrzeliwane przez naszego przeciwnika uszkodzą budynki i będziemy musieli rzucić się do ucieczki pod spadającymi blokami betonu.

Po dotarciu do budynku prowadzimy pogawędkę z kompanami i wchodzimy po schodach na drugie piętro mijając po drodze sklepik - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po dotarciu do budynku prowadzimy pogawędkę z kompanami i wchodzimy po schodach na drugie piętro mijając po drodze sklepik.

Przez przestronne okno dostrzeżemy przeciwników ostrzeliwujących nas z dachu - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Przez przestronne okno dostrzeżemy przeciwników ostrzeliwujących nas z dachu. Rozprawiamy się z nimi a następnie wychodzimy przez okno z budynku.

Wpadniemy na posiłki wrogów - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Wpadniemy na posiłki wrogów. Możemy na nie nacierać od frontu lub udać się w lewo i zajść ich z flanki eliminując pojedyncze jednostki. Podczas starcia należy uważać na snajperów czających się w oddali.

Po oczyszczeniu terenu udajemy się na rusztowania przylegające do budynku po lewej - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po oczyszczeniu terenu udajemy się na rusztowania przylegające do budynku po lewej.

Przeskakując nad zasłonami eliminujemy zielone oraz szturmowe roboty - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Przeskakując nad zasłonami eliminujemy zielone oraz szturmowe roboty.

Przez rusztowania wejdziemy do budynku i wpadniemy na większego robota uzbrojonego w działko obrotowe wraz z niewielką obstawą - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Przez rusztowania wejdziemy do budynku i wpadniemy na większego robota uzbrojonego w działko obrotowe wraz z niewielką obstawą. Oczyszczamy teren z pomniejszych wrogów najlepiej korzystając z granatów i zajmujemy głównym przeciwnikiem.

Po walce przejdziemy przez metalowe drzwi i biegnąc przez pomost zostaniemy strąceni na ziemię wprost pod nadciągającego Spidera - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po walce przejdziemy przez metalowe drzwi i biegnąc przez pomost zostaniemy strąceni na ziemię wprost pod nadciągającego Spidera.

Nie mamy dokąd uciec, więc tym razem stajemy do walki z bestią - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Nie mamy dokąd uciec, więc tym razem stajemy do walki z bestią. Słabym punktem Spidera są odnóża. Używając wyrzutni rakiet pozbywamy się pancerza z dolnej lub górnej części kończyny by odsłonić świecący rdzeń.

W odsłonięty rdzeń możemy strzelać zarówno z karabinu jak i z wyrzutni, jednak rakiety lepiej jest zachować do ściągania pancerza - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

W odsłonięty rdzeń możemy strzelać zarówno z karabinu jak i z wyrzutni, jednak rakiety lepiej jest zachować do ściągania pancerza.

Zanim zniszczymy pierwsze odnóże dobrze jest rozejrzeć się po arenie starcia i poszukać składów amunicji oraz apteczek - Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Zanim zniszczymy pierwsze odnóże dobrze jest rozejrzeć się po arenie starcia i poszukać składów amunicji oraz apteczek. Na placu odnajdziemy również zniszczony budynek z klatką schodową. Wspinając się po niej odnajdziemy sklepik i ciekawą pozycję strzelecką [3]. Po szybkim rozpoznaniu przyjdzie czas na niszczenie kolejnych odnóży. Podczas starcia musimy uważać by nie zostać zdeptanym oraz rozstrzelanym z działka. Unikniemy śmierci, jeżeli będziemy trzymali się na dystans i chowali za zasłonami.

Podobało się?

0

Binary Domain

24 lutego 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-04-12
15:03

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)

Komentarz: A.l.e.X

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl