Rozdział 3 Bad Ground (1) | Opis przejścia Binary Domain
Aktualizacja:
Rozdział 3 Bad Ground

Z kanałów dostaniemy się do bogatszej górnej części miasta. Dostaniemy chwilę wolnego czasu by rozejrzeć się po okolicy i porozmawiać z członkami naszego zespołu oraz cywilami [1].

Jeżeli będziemy chcieli popchnąć grę do przodu należy udać się do Charliego i dać mu znać, że czas wyruszać.

Po przerywniku wraz z nowym członkiem zespołu zaczniemy ucieczkę przed policją, podczas której będziemy ostrzeliwali przeciwników wychyleni przez rozsuwany dach.

Gdy nadciągną machiny przypominające samochody zwane Roadie rozpocznie się właściwe starcie. Ciężki karabin maszynowy, którym będziemy się posługiwali ma nieskończony zapas amunicji, więc nie musimy się przejmować, że nam jej zabraknie. Niestety pojemność magazynka pozostawia wiele do życzenia.

Na czas przeładowywania broni najlepiej jest się schować, co czynimy również wtedy, gdy mocno oberwiemy.

Atakowani będziemy zarówno z przodu jak i z tyłu, należy więc być przygotowanym na zmianę strony którą ostrzeliwujemy. Robo-samochody oprócz zmiany w wieżyczki będą również do nas podjeżdżać i uderzać w naszą furgonetkę, co wytrąci nas na krótką chwilę z równowagi. Wysoką skuteczność ataków osiągniemy, gdy będziemy strzelali w pojazdy najbliżej nas, w odleglejsze jednostki trudno będzie trafić ze względu na ciężkie do przewidzenia ruchy pojazdów oraz małą celność naszego karabinu.

Gdy wykończymy wystarczającą ilość maszyn pojawią się radiowozy. Zestrzeliwujemy jeden z nich i oglądamy przerywnik z japońskimi policjantem w roli głównej.

Po krótkiej strzelaninie zakończymy przejażdżkę i do naszego zespołu dołączy kolejny sojusznik. Wybieramy dwóch kompanów i rozpoczynamy walkę w tunelu. Dobrze jest zabrać ze sobą Caina (robota), który lekko ułatwi nam przeprawę przez niebezpieczne pomieszczenie w późniejszej części rozdziału (nie jest to konieczne).
![Naszymi przeciwnikami będą zielone modele wspierane przez robota artylerie [2] - Rozdział 3 Bad Ground (1) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415425156.jpg)
Naszymi przeciwnikami będą zielone modele wspierane przez robota artylerie [2]. Bedzie on prowadził ciężki ostrzał naszych pozycji. Aby nie oberwać śmiertelnego trafienia należy się nieustannie przemieszczać. Wszelkiego rodzaju osłony wykorzystujemy tylko do oddania kilku strzałów, po czym zmieniamy pozycję.

Jeżeli zajdzie potrzeba możemy robota artylerię unieruchomić na chwilę pociskiem energetycznym lub granatami ogłuszającymi. Aby pozbyć się przeciwnika na stałe należy ostrzelać jego głowę oraz działa, a dokładnie ich szerszą część przymocowaną do reszty ciała.

Gdy rozgromimy pierwszą falę przeciwników z dwóch końców tunelu zaczną się wylewać kolejni wrogowie. Jedną stronę zostawiamy kompanom i zajmujemy się tym, co nadciągnie z drugiej. Jeżeli zabraknie nam robotów do niszczenia pomagamy kompanom z ich przydziałem.

Walkę przerwie nam wezwanie do odwrotu. Udajemy się wtedy w kierunku naszej drużyny i przechodzimy przez drzwi.

W środku czekamy aż nasza grupa będzie w komplecie i ruszamy w głąb korytarza. Naszą dalszą drogę wyznaczą śluzy bezpieczeństwa, zamykające się nam przed nosem.
![Skierują nas one wprost na odziały robotów [3] - Rozdział 3 Bad Ground (1) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415425234.jpg)
Skierują nas one wprost na odziały robotów [3]. Czeka nas przedzieranie się przez dwie obstawione alejki. Każdą z nich warto przeszukać by uzupełnić nasze wyposażenie.

Gdy dojdziemy do fontanny zobaczymy transportowiec zrzucający metalowe tuby. Jak tylko się do nich zbliżymy rozłożą się i nas zaatakują.

Nowy rodzaj przeciwnika charakteryzuje się małą mobilnością i dużą ilością pancerza. Dolna część przeciwników, w którą należy celować, jest stosukowo krucha w porównania do górnego cylindra.

Po starciu przy fontannie przyjdzie nam rozprawić się z robotem uzbrojonym w działko obrotowe oraz jego obstawą składającą się również ze snajperów. Ze względu na niebezpieczne podejście prowadzące przez most pozbawiony osłon dobrze jest wyłączyć większego robota w pierwszej kolejności. Unieruchomienie go energetycznym strzałem lub granatami ułatwi sprawę. Na koniec ściągamy snajperów i podnosimy działko obrotowe.

Tak wyposażeni przedzieramy się przez korytarz i przechodzimy wąskimi drzwiami.

Z prawej strony zaatakuje nas kolejna grupa przeciwników wspieranych przez dużego robota z działkiem obrotowym. Po eliminacji wrogów ruszamy drzwiami po lewej stronie. Dotrzemy tak do windy, którą wyjeżdżamy poziom wyżej.

Przechodząc przez zautomatyzowaną farmę, wpadniemy na ochronę w postaci niebieskich robotów. Są to wytrzymałe modele uzbrojone w broń palną oraz pałki. Oprócz tego podatne są na odstrzeliwanie kończyn tak samo jak spotykane wcześniej roboty humanoidalne.
![Po wejściu do pomieszczenia z pasami transmisyjnymi [4] udajemy się w stronę windy znajdującej się na drugim końcu hali - Rozdział 3 Bad Ground (1) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415425343.jpg)
Po wejściu do pomieszczenia z pasami transmisyjnymi [4] udajemy się w stronę windy znajdującej się na drugim końcu hali. Po drodze niszczymy kilka modeli ochrony i przywołujemy windę.
0
- Binary Domain - poradnik do gry
- Binary Domain - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 Hit and Run (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 6 Denying Destiny | Opis przejścia Binary Domain
- Opis przejścia
- Binary Domain - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.