Rozdział 4 Reafuse and Resist (4) | Opis przejścia Binary Domain
Aktualizacja:

Gdy pozbędziemy się kilku przeciwników nadciągnie pojazd opancerzony z działkiem na dachu. Możemy się go pozbyć ściągając robota stojącego za sterami działka. Ułatwimy sobie to zadanie, jeżeli skorzystamy z pocisku energetycznego lub wyrzutni rakiet.

Po tym jak pozbędziemy się wszystkich przeciwników, obejrzymy krótki przerywnik, będziemy musieli przeskoczyć do kabiny ciężarówki. Łapiąc po drodze równowagę i wykonując w odpowiednim momencie skok.

Jadąc w stronę Amada zaatakowani zostaniemy przez olbrzymiego robota na kołach zwanego Tsar Runner.

Podczas starcia musimy chronić nasz pojazd przed atakami przeciwnika i ostrzeliwać jego ramiona (masywne górne kończyny) oraz głowę.

Podstawowym zagrożeniem są rakiety wystrzeliwane w naszym kierunku. Musimy je zestrzeliwać zanim uderzą w nasz pojazd.

Gdy robot zamachnie się pięściami by w nas uderzyć musimy jak najszybciej ostrzelać jego ramiona by anulować atak.

Kiedy Tsar Runner uniesie swoje masywne ciało by przygnieść nasz pojazd odsłoni ogniwo energetyczne umiejscowione na jego ogonie (wygląda jakby było w miejscu, w którym powinno być krocze przeciwnika).

Pod koniec walki czeka nas ratowanie Faye przed wypadnięciem z pojazdu. Musimy balansować bohaterem by wciągnąć przyjaciółkę.

Po bohaterskim ratunku wykańczamy robota by móc na koniec dojechać pod Amada, gdzie opuścimy nasz pojazd.

Staniemy do walki z dwoma robotami uzbrojonymi w moździerze wraz z obstawą. Ciężko będzie znaleźć osłonę do walki pozycyjnej, więc nacieramy na pozycje nieprzyjaciela eliminując pomniejsze jednostki [9].

Na koniec niszczymy mobilne moździerze ostrzeliwując ich działka oraz głowy.

Podczas gdy Cain będzie włamywał się do robota chowamy się wraz z kompanami we wnęce.

Po chwili zasiądziemy za sterami mobilnego działa i będziemy musieli odpierać kolejne fale przeciwników.

Walcząc z przeciwnikami musimy mieć oko na pasek zdrowia naszej maszyny, znajdujący się w prawym górnym rogu. Amunicji mamy niegraniczoną ilość.

Ze względu na ograniczoną widoczność z wnętrza maszyny w celu zlokalizowania przeciwników należy się bardziej niż zazwyczaj kierować czerwonymi fragmentami okręgu wokół celownika wskazującymi, z której strony oberwaliśmy.

Głównym przeciwnikiem w tym starciu będzie Lancer. Kiedy tylko wkroczy na arenę skupiamy na nim ostrzał.

Może zdarzyć się, że nie będziemy mogli zlokalizować, jakiegoś przeciwnika należy wtedy upewnić się, że nie biega nam on pod nogami. Gdy już pokonamy wszystkich przeciwników rozwalamy bramę prowadzącą do Amada.
0
- Binary Domain - poradnik do gry
- Binary Domain - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 Hit and Run (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 6 Denying Destiny | Opis przejścia Binary Domain
- Opis przejścia
- Binary Domain - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.