Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
W pełnym składzie udajemy się na koniec korytarza i skręcamy w prawo do sali konferencyjnej gdzie walczymy z kilkoma Shinobi - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

W pełnym składzie udajemy się na koniec korytarza i skręcamy w prawo do sali konferencyjnej gdzie walczymy z kilkoma Shinobi.

Po oczyszczeniu sali prowadzimy krótki dialog z kompanami i przechodzimy do pomieszczenia, w którym walczyliśmy z żyrandolem - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po oczyszczeniu sali prowadzimy krótki dialog z kompanami i przechodzimy do pomieszczenia, w którym walczyliśmy z "żyrandolem". Przebiegamy w lewo i podążając za towarzyszami dochodzimy do klatki schodowej.

Za nim na nią wbiegniemy ostrożnie pozbywamy się czyhających na nas przeciwników - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Za nim na nią wbiegniemy ostrożnie pozbywamy się czyhających na nas przeciwników. Szczególnie niebezpieczni okażą się dwaj snajperzy. Po walce podnosimy snajperki i wbiegamy na górę.

Wchodzimy do korytarza i jak tylko zobaczymy przeciwników chowamy się za zasłoną by nie oberwać od kolejnych snajperów [3] - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Wchodzimy do korytarza i jak tylko zobaczymy przeciwników chowamy się za zasłoną by nie oberwać od kolejnych snajperów [3]. Po trupach przeciwników przechodzimy przez korytarz zaopatrzony w sklepik.

Biegnąc na koniec korytarza wpadniemy na przeciwników rozstawionych w pomieszczeniu po lewej - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Biegnąc na koniec korytarza wpadniemy na przeciwników rozstawionych w pomieszczeniu po lewej. Roboty chowające się za tarczami usuwamy korzystając z granatów, pocisku energetycznego lub odstrzeliwując im nogi.

Kontynuując przemarsz trafimy na zamknięte wrota - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Kontynuując przemarsz trafimy na zamknięte wrota. Cain otworzy nam przejście do pokoju kontrolnego, w którym zostawimy jednego z członków naszej ekipy.

Po opuszczeniu pokoju z monitoringiem przechodzimy przez wcześniej zamknięte drzwi by trafić do pewnego rodzaju labiryntu z pozamykanych przejść - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po opuszczeniu pokoju z monitoringiem przechodzimy przez wcześniej zamknięte drzwi by trafić do pewnego rodzaju labiryntu z pozamykanych przejść.

Spotkamy w nim standardowe jednostki ochrony oraz roboty w kształcie prostopadłościanu, zwane Gunbox - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Spotkamy w nim standardowe jednostki ochrony oraz roboty w kształcie prostopadłościanu, zwane Gunbox. Te niewielkie maszyny są mało mobilne, ale bardzo wytrzymałe i posiadają dość groźne działko. Nie należy z nimi stawać do walki nie zapewniwszy sobie wcześniej jakiejś osłony.

Droga przez labirynt wiedzie następująco: prosto przez pierwsze skrzyżowanie i na następnym w prawo, Dwa razy w lewo i mijamy Gunboxa, omijamy alejkę po lewej (z dwoma robotami) i wchodzimy w następną - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Droga przez labirynt wiedzie następująco: prosto przez pierwsze skrzyżowanie i na następnym w prawo, Dwa razy w lewo i mijamy Gunboxa, omijamy alejkę po lewej (z dwoma robotami) i wchodzimy w następną.

Biegnąc cały czas prosto rozprawiamy się z zasadzką i dobiegamy do ściany - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Biegnąc cały czas prosto rozprawiamy się z zasadzką i dobiegamy do ściany. Zanim skręcimy w prawo odwracamy się i eliminujemy przeciwników.

Następnie skręcamy w prawo i rozprawiamy się z Gunboxem oraz zasadzką - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Następnie skręcamy w prawo i rozprawiamy się z Gunboxem oraz zasadzką. Małego robota najlepiej ściągnąć zanim wejdziemy do korytarza i uruchomimy zasadzkę.

Na skrzyżowaniu skręcamy w lewo i opuszczamy labirynt - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Na skrzyżowaniu skręcamy w lewo i opuszczamy labirynt. Udając się w prawo dojdziemy do zamkniętych wrót. Otworzy nam je kompan pozostawiony w sterowni.

Po przejściu przez drzwi wpadniemy na kilka robotów ochrony oraz snajperów - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po przejściu przez drzwi wpadniemy na kilka robotów ochrony oraz snajperów. Niszczymy przeciwników, korzystamy ze sklepiku (o ile potrzebujemy) i przechodzimy przez drzwi otwarte pod koniec starcia.

Zostaniemy zaatakowani przez malutkie roboty, a następnie wyskoczą na nas z dwóch stron jednostki ochrony - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Zostaniemy zaatakowani przez malutkie roboty, a następnie wyskoczą na nas z dwóch stron jednostki ochrony. Przez pomieszczenie po lewej dostaniemy się do zwiedzanego wcześniej labiryntu.

Po przebiegnięciu korytarza dostaniemy się do pomieszczeń laboratoryjnych, rozprawiamy się z malutkimi robotami - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po przebiegnięciu korytarza dostaniemy się do pomieszczeń laboratoryjnych, rozprawiamy się z malutkimi robotami.

Kontynuując poszukiwania danych na temat Hollow Children wpadamy w małą zasadzkę [4] - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Kontynuując poszukiwania danych na temat Hollow Children wpadamy w małą zasadzkę [4]. Po rozprawieniu się z przeciwnikami przeczesujemy pozostałe pomieszczenia.

Gdy okaże się, że nic tu nie znajdziemy opuszczamy laboratoria - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Gdy okaże się, że nic tu nie znajdziemy opuszczamy laboratoria. Przebiegając przez długie korytarze wpadniemy na kilka robotów ochrony, a następnie na Gunboxa patrolującego korytarz po lewej.

Niszczymy go i wpadamy do otwartych pomieszczeń po prawej stronie - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Niszczymy go i wpadamy do otwartych pomieszczeń po prawej stronie. Przyjdzie nam w nich walczyć z kilkoma robotami ochrony oraz grupką malutkich robotów Needle Bug. Po walce opuszczamy pomieszczenie przez drzwi, z których byliśmy atakowani.

Podobało się?

0

Binary Domain

24 lutego 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-04-12
15:03

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)

Komentarz: A.l.e.X

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl