Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain
Aktualizacja:

W pełnym składzie udajemy się na koniec korytarza i skręcamy w prawo do sali konferencyjnej gdzie walczymy z kilkoma Shinobi.

Po oczyszczeniu sali prowadzimy krótki dialog z kompanami i przechodzimy do pomieszczenia, w którym walczyliśmy z "żyrandolem". Przebiegamy w lewo i podążając za towarzyszami dochodzimy do klatki schodowej.

Za nim na nią wbiegniemy ostrożnie pozbywamy się czyhających na nas przeciwników. Szczególnie niebezpieczni okażą się dwaj snajperzy. Po walce podnosimy snajperki i wbiegamy na górę.
![Wchodzimy do korytarza i jak tylko zobaczymy przeciwników chowamy się za zasłoną by nie oberwać od kolejnych snajperów [3] - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415447953.jpg)
Wchodzimy do korytarza i jak tylko zobaczymy przeciwników chowamy się za zasłoną by nie oberwać od kolejnych snajperów [3]. Po trupach przeciwników przechodzimy przez korytarz zaopatrzony w sklepik.

Biegnąc na koniec korytarza wpadniemy na przeciwników rozstawionych w pomieszczeniu po lewej. Roboty chowające się za tarczami usuwamy korzystając z granatów, pocisku energetycznego lub odstrzeliwując im nogi.

Kontynuując przemarsz trafimy na zamknięte wrota. Cain otworzy nam przejście do pokoju kontrolnego, w którym zostawimy jednego z członków naszej ekipy.

Po opuszczeniu pokoju z monitoringiem przechodzimy przez wcześniej zamknięte drzwi by trafić do pewnego rodzaju labiryntu z pozamykanych przejść.

Spotkamy w nim standardowe jednostki ochrony oraz roboty w kształcie prostopadłościanu, zwane Gunbox. Te niewielkie maszyny są mało mobilne, ale bardzo wytrzymałe i posiadają dość groźne działko. Nie należy z nimi stawać do walki nie zapewniwszy sobie wcześniej jakiejś osłony.

Droga przez labirynt wiedzie następująco: prosto przez pierwsze skrzyżowanie i na następnym w prawo, Dwa razy w lewo i mijamy Gunboxa, omijamy alejkę po lewej (z dwoma robotami) i wchodzimy w następną.

Biegnąc cały czas prosto rozprawiamy się z zasadzką i dobiegamy do ściany. Zanim skręcimy w prawo odwracamy się i eliminujemy przeciwników.

Następnie skręcamy w prawo i rozprawiamy się z Gunboxem oraz zasadzką. Małego robota najlepiej ściągnąć zanim wejdziemy do korytarza i uruchomimy zasadzkę.

Na skrzyżowaniu skręcamy w lewo i opuszczamy labirynt. Udając się w prawo dojdziemy do zamkniętych wrót. Otworzy nam je kompan pozostawiony w sterowni.

Po przejściu przez drzwi wpadniemy na kilka robotów ochrony oraz snajperów. Niszczymy przeciwników, korzystamy ze sklepiku (o ile potrzebujemy) i przechodzimy przez drzwi otwarte pod koniec starcia.

Zostaniemy zaatakowani przez malutkie roboty, a następnie wyskoczą na nas z dwóch stron jednostki ochrony. Przez pomieszczenie po lewej dostaniemy się do zwiedzanego wcześniej labiryntu.

Po przebiegnięciu korytarza dostaniemy się do pomieszczeń laboratoryjnych, rozprawiamy się z malutkimi robotami.
![Kontynuując poszukiwania danych na temat Hollow Children wpadamy w małą zasadzkę [4] - Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415448140.jpg)
Kontynuując poszukiwania danych na temat Hollow Children wpadamy w małą zasadzkę [4]. Po rozprawieniu się z przeciwnikami przeczesujemy pozostałe pomieszczenia.

Gdy okaże się, że nic tu nie znajdziemy opuszczamy laboratoria. Przebiegając przez długie korytarze wpadniemy na kilka robotów ochrony, a następnie na Gunboxa patrolującego korytarz po lewej.

Niszczymy go i wpadamy do otwartych pomieszczeń po prawej stronie. Przyjdzie nam w nich walczyć z kilkoma robotami ochrony oraz grupką malutkich robotów Needle Bug. Po walce opuszczamy pomieszczenie przez drzwi, z których byliśmy atakowani.
0
- Binary Domain - poradnik do gry
- Binary Domain - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 Hit and Run (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 6 Denying Destiny | Opis przejścia Binary Domain
- Opis przejścia
- Binary Domain - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.