Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain
Aktualizacja:

Kiedy tylko się do nas zbliży biegniemy za towarzyszami i wchodzimy do budynku. Schodzimy po schodach i podnosimy wyrzutnię rakiet.

Naszym zadaniem jest zestrzelenie czterech silników maszyny. Każdy silnik musimy chwilę namierzać zanim będziemy mogli posłać w jego kierunku celny strzał. Niestety zadanie nie jest takie proste, na jakie wygląda. Pojazd latający ostrzeliwuje nas pociskami samo naprowadzającymi, które z łatwością nas powalą wytrącając przy okazji naszą rakietnicę.

Dodatkowym utrudnieniem są latające drony ostrzeliwujące nas z karabinków, na szczęście nie zadają one sporych obrażeń. Małe jednostki powinniśmy zostawić naszym kompanom i skupić się na ostrzale głównej maszyny. Próbując posłać rakietę okaże się, że musimy również zadbać o czystą linie strzału, przeszkadzać nam w tym będą nadlatujące pociski oraz wspomniane przed chwilą drony.

Najbezpieczniejszym miejscem jakie znajdziemy jest wnętrze budynku, w którym znaleźliśmy wyrzutnię rakiet. Starajmy się trzymać w jego pobliżu na wypadek konieczności podleczenia się. W dalszych zakątkach terenu odnajdziemy dodatkowe apteczki oraz rakiety, które możemy również zdobyć zestrzeliwując latające transportowce.
![Gdy zakończymy starcie warto jest rozejrzeć się po okolicy i uzupełnić zapasy [5] - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415421265.jpg)
Gdy zakończymy starcie warto jest rozejrzeć się po okolicy i uzupełnić zapasy [5]. Jak tylko podejdziemy do towarzyszy obejrzymy przerywnik i wejdziemy do kanałów.
![Przechadzając się ściekami wpadniemy na małe czerwone pajączki [6], które po zbliżeniu się do nas zwijają się w kłębek i wybuchają - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1230/415421281.jpg)
Przechadzając się ściekami wpadniemy na małe czerwone pajączki [6], które po zbliżeniu się do nas zwijają się w kłębek i wybuchają.

Walcząc z nim dotrzemy do końca korytarza, gdzie pozbędziemy się kilku robotów walczących wręcz i przypominających małpiatki. Gdy wykończymy przeciwników wspinamy się po drabinie i przechodzimy do owalnego pomieszczenia.

Po wskoczeniu do wody pozbywamy się małpich robotów i eliminujemy dwie zielone jednostki. Wchodzimy na podest, z którego byliśmy ostrzeliwani i spokojnymi korytarzami dochodzimy do windy.

Nieobecni z nami członkowie drużyny zostaną przygwożdżeni i samotnie ruszymy im na ratunek. Cofając się wpadniemy na kilku przeciwników. Pozbywamy się ich i po dojściu do zamkniętych drzwi i udajemy się w lewo na drabinę.

Po wyjściu na górę przebiegamy przez korytarz odpierając nacierających wrogów. Po wejściu do pomieszczenia z biurkami [7] odnajdujemy oświetlone na czerwono drzwi i przechodzimy przez nie do owalnego pomieszczenia.

Zobaczymy naszych kompanów uciekających wewnętrznym szybem przed podnoszącym się poziomem wody.

Musimy teraz przyspieszyć kroku i na szybko pokonać kolejne poziomy rusztowania umiejscowionego pod ścianą pomieszczenia. Gdy miniemy "ładowarkę" rozbijamy barykadę z trzech skrzyń przy pomocy alternatywnego trybu naszego karabinu.

Wychodzimy po drabinie i wdzieramy się do pomieszczeń kontrolnych. Eliminujemy przeciwników i przechodzimy do ostatniego pomieszczenia. Odnajdziemy w nim pulpit, dzięki któremu uratujemy naszych kompanów. Z pomieszczenia przed pokojem kontrolnym zabieramy nanomachines i schodzimy w dół by dołączyć do naszych sojuszników.

Wraz z towarzyszami udajemy się do windy prowadzącej do górnej części miasta. Zaraz po przyzwaniu windy zaatakuje nas rój małpich robotów.

Odpieramy przeciwników dopóki nie nadjedzie winda. Po wskoczeniu do windy jeden z naszych kompanów zawiśnie na krawędzi obciążany robotami. Dan wyciągnie pistolet i naszym zadaniem stanie się zdejmowanie przeciwników z sojusznika. Musimy być przy tym dosyć szybcy, bo inaczej stracimy członka zespołu. Jeżeli uda nam się odpędzić małpy to ukończymy rozdział.
0
- Binary Domain - poradnik do gry
- Binary Domain - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 Hit and Run (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 1 Hit and Run (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 3 Bad Ground (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 4 Reafuse and Resist (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (1) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (2) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (3) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 5 Intelligent Artifice (4) | Opis przejścia Binary Domain
- Rozdział 6 Denying Destiny | Opis przejścia Binary Domain
- Opis przejścia
- Binary Domain - poradnik do gry
Komentarze czytelników
A.l.e.X Legend

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.