Binary Domain: Yearn For Refuge (4)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Kiedy tylko się do nas zbliży biegniemy za towarzyszami i wchodzimy do budynku - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Kiedy tylko się do nas zbliży biegniemy za towarzyszami i wchodzimy do budynku. Schodzimy po schodach i podnosimy wyrzutnię rakiet.

Naszym zadaniem jest zestrzelenie czterech silników maszyny - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Naszym zadaniem jest zestrzelenie czterech silników maszyny. Każdy silnik musimy chwilę namierzać zanim będziemy mogli posłać w jego kierunku celny strzał. Niestety zadanie nie jest takie proste, na jakie wygląda. Pojazd latający ostrzeliwuje nas pociskami samo naprowadzającymi, które z łatwością nas powalą wytrącając przy okazji naszą rakietnicę.

Dodatkowym utrudnieniem są latające drony ostrzeliwujące nas z karabinków, na szczęście nie zadają one sporych obrażeń - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Dodatkowym utrudnieniem są latające drony ostrzeliwujące nas z karabinków, na szczęście nie zadają one sporych obrażeń. Małe jednostki powinniśmy zostawić naszym kompanom i skupić się na ostrzale głównej maszyny. Próbując posłać rakietę okaże się, że musimy również zadbać o czystą linie strzału, przeszkadzać nam w tym będą nadlatujące pociski oraz wspomniane przed chwilą drony.

Najbezpieczniejszym miejscem jakie znajdziemy jest wnętrze budynku, w którym znaleźliśmy wyrzutnię rakiet - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Najbezpieczniejszym miejscem jakie znajdziemy jest wnętrze budynku, w którym znaleźliśmy wyrzutnię rakiet. Starajmy się trzymać w jego pobliżu na wypadek konieczności podleczenia się. W dalszych zakątkach terenu odnajdziemy dodatkowe apteczki oraz rakiety, które możemy również zdobyć zestrzeliwując latające transportowce.

Gdy zakończymy starcie warto jest rozejrzeć się po okolicy i uzupełnić zapasy [5] - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Gdy zakończymy starcie warto jest rozejrzeć się po okolicy i uzupełnić zapasy [5]. Jak tylko podejdziemy do towarzyszy obejrzymy przerywnik i wejdziemy do kanałów.

Przechadzając się ściekami wpadniemy na małe czerwone pajączki [6], które po zbliżeniu się do nas zwijają się w kłębek i wybuchają - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Przechadzając się ściekami wpadniemy na małe czerwone pajączki [6], które po zbliżeniu się do nas zwijają się w kłębek i wybuchają.

Walcząc z nim dotrzemy do końca korytarza, gdzie pozbędziemy się kilku robotów walczących wręcz i przypominających małpiatki - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Walcząc z nim dotrzemy do końca korytarza, gdzie pozbędziemy się kilku robotów walczących wręcz i przypominających małpiatki. Gdy wykończymy przeciwników wspinamy się po drabinie i przechodzimy do owalnego pomieszczenia.

Po wskoczeniu do wody pozbywamy się małpich robotów i eliminujemy dwie zielone jednostki - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po wskoczeniu do wody pozbywamy się małpich robotów i eliminujemy dwie zielone jednostki. Wchodzimy na podest, z którego byliśmy ostrzeliwani i spokojnymi korytarzami dochodzimy do windy.

Nieobecni z nami członkowie drużyny zostaną przygwożdżeni i samotnie ruszymy im na ratunek - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Nieobecni z nami członkowie drużyny zostaną przygwożdżeni i samotnie ruszymy im na ratunek. Cofając się wpadniemy na kilku przeciwników. Pozbywamy się ich i po dojściu do zamkniętych drzwi i udajemy się w lewo na drabinę.

Po wyjściu na górę przebiegamy przez korytarz odpierając nacierających wrogów - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po wyjściu na górę przebiegamy przez korytarz odpierając nacierających wrogów. Po wejściu do pomieszczenia z biurkami [7] odnajdujemy oświetlone na czerwono drzwi i przechodzimy przez nie do owalnego pomieszczenia.

Zobaczymy naszych kompanów uciekających wewnętrznym szybem przed podnoszącym się poziomem wody - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Zobaczymy naszych kompanów uciekających wewnętrznym szybem przed podnoszącym się poziomem wody.

Musimy teraz przyspieszyć kroku i na szybko pokonać kolejne poziomy rusztowania umiejscowionego pod ścianą pomieszczenia - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Musimy teraz przyspieszyć kroku i na szybko pokonać kolejne poziomy rusztowania umiejscowionego pod ścianą pomieszczenia. Gdy miniemy "ładowarkę" rozbijamy barykadę z trzech skrzyń przy pomocy alternatywnego trybu naszego karabinu.

Wychodzimy po drabinie i wdzieramy się do pomieszczeń kontrolnych - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Wychodzimy po drabinie i wdzieramy się do pomieszczeń kontrolnych. Eliminujemy przeciwników i przechodzimy do ostatniego pomieszczenia. Odnajdziemy w nim pulpit, dzięki któremu uratujemy naszych kompanów. Z pomieszczenia przed pokojem kontrolnym zabieramy nanomachines i schodzimy w dół by dołączyć do naszych sojuszników.

Wraz z towarzyszami udajemy się do windy prowadzącej do górnej części miasta - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Wraz z towarzyszami udajemy się do windy prowadzącej do górnej części miasta. Zaraz po przyzwaniu windy zaatakuje nas rój małpich robotów.

Odpieramy przeciwników dopóki nie nadjedzie winda - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Odpieramy przeciwników dopóki nie nadjedzie winda. Po wskoczeniu do windy jeden z naszych kompanów zawiśnie na krawędzi obciążany robotami. Dan wyciągnie pistolet i naszym zadaniem stanie się zdejmowanie przeciwników z sojusznika. Musimy być przy tym dosyć szybcy, bo inaczej stracimy członka zespołu. Jeżeli uda nam się odpędzić małpy to ukończymy rozdział.

Binary Domain

24 lutego 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze1
2012-04-12
15:03

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)

Komentarz: A.l.e.X

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl