Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Kiedy tylko się do nas zbliży biegniemy za towarzyszami i wchodzimy do budynku - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Kiedy tylko się do nas zbliży biegniemy za towarzyszami i wchodzimy do budynku. Schodzimy po schodach i podnosimy wyrzutnię rakiet.

Naszym zadaniem jest zestrzelenie czterech silników maszyny - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Naszym zadaniem jest zestrzelenie czterech silników maszyny. Każdy silnik musimy chwilę namierzać zanim będziemy mogli posłać w jego kierunku celny strzał. Niestety zadanie nie jest takie proste, na jakie wygląda. Pojazd latający ostrzeliwuje nas pociskami samo naprowadzającymi, które z łatwością nas powalą wytrącając przy okazji naszą rakietnicę.

Dodatkowym utrudnieniem są latające drony ostrzeliwujące nas z karabinków, na szczęście nie zadają one sporych obrażeń - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Dodatkowym utrudnieniem są latające drony ostrzeliwujące nas z karabinków, na szczęście nie zadają one sporych obrażeń. Małe jednostki powinniśmy zostawić naszym kompanom i skupić się na ostrzale głównej maszyny. Próbując posłać rakietę okaże się, że musimy również zadbać o czystą linie strzału, przeszkadzać nam w tym będą nadlatujące pociski oraz wspomniane przed chwilą drony.

Najbezpieczniejszym miejscem jakie znajdziemy jest wnętrze budynku, w którym znaleźliśmy wyrzutnię rakiet - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Najbezpieczniejszym miejscem jakie znajdziemy jest wnętrze budynku, w którym znaleźliśmy wyrzutnię rakiet. Starajmy się trzymać w jego pobliżu na wypadek konieczności podleczenia się. W dalszych zakątkach terenu odnajdziemy dodatkowe apteczki oraz rakiety, które możemy również zdobyć zestrzeliwując latające transportowce.

Gdy zakończymy starcie warto jest rozejrzeć się po okolicy i uzupełnić zapasy [5] - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Gdy zakończymy starcie warto jest rozejrzeć się po okolicy i uzupełnić zapasy [5]. Jak tylko podejdziemy do towarzyszy obejrzymy przerywnik i wejdziemy do kanałów.

Przechadzając się ściekami wpadniemy na małe czerwone pajączki [6], które po zbliżeniu się do nas zwijają się w kłębek i wybuchają - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Przechadzając się ściekami wpadniemy na małe czerwone pajączki [6], które po zbliżeniu się do nas zwijają się w kłębek i wybuchają.

Walcząc z nim dotrzemy do końca korytarza, gdzie pozbędziemy się kilku robotów walczących wręcz i przypominających małpiatki - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Walcząc z nim dotrzemy do końca korytarza, gdzie pozbędziemy się kilku robotów walczących wręcz i przypominających małpiatki. Gdy wykończymy przeciwników wspinamy się po drabinie i przechodzimy do owalnego pomieszczenia.

Po wskoczeniu do wody pozbywamy się małpich robotów i eliminujemy dwie zielone jednostki - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po wskoczeniu do wody pozbywamy się małpich robotów i eliminujemy dwie zielone jednostki. Wchodzimy na podest, z którego byliśmy ostrzeliwani i spokojnymi korytarzami dochodzimy do windy.

Nieobecni z nami członkowie drużyny zostaną przygwożdżeni i samotnie ruszymy im na ratunek - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Nieobecni z nami członkowie drużyny zostaną przygwożdżeni i samotnie ruszymy im na ratunek. Cofając się wpadniemy na kilku przeciwników. Pozbywamy się ich i po dojściu do zamkniętych drzwi i udajemy się w lewo na drabinę.

Po wyjściu na górę przebiegamy przez korytarz odpierając nacierających wrogów - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Po wyjściu na górę przebiegamy przez korytarz odpierając nacierających wrogów. Po wejściu do pomieszczenia z biurkami [7] odnajdujemy oświetlone na czerwono drzwi i przechodzimy przez nie do owalnego pomieszczenia.

Zobaczymy naszych kompanów uciekających wewnętrznym szybem przed podnoszącym się poziomem wody - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Zobaczymy naszych kompanów uciekających wewnętrznym szybem przed podnoszącym się poziomem wody.

Musimy teraz przyspieszyć kroku i na szybko pokonać kolejne poziomy rusztowania umiejscowionego pod ścianą pomieszczenia - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Musimy teraz przyspieszyć kroku i na szybko pokonać kolejne poziomy rusztowania umiejscowionego pod ścianą pomieszczenia. Gdy miniemy "ładowarkę" rozbijamy barykadę z trzech skrzyń przy pomocy alternatywnego trybu naszego karabinu.

Wychodzimy po drabinie i wdzieramy się do pomieszczeń kontrolnych - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Wychodzimy po drabinie i wdzieramy się do pomieszczeń kontrolnych. Eliminujemy przeciwników i przechodzimy do ostatniego pomieszczenia. Odnajdziemy w nim pulpit, dzięki któremu uratujemy naszych kompanów. Z pomieszczenia przed pokojem kontrolnym zabieramy nanomachines i schodzimy w dół by dołączyć do naszych sojuszników.

Wraz z towarzyszami udajemy się do windy prowadzącej do górnej części miasta - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Wraz z towarzyszami udajemy się do windy prowadzącej do górnej części miasta. Zaraz po przyzwaniu windy zaatakuje nas rój małpich robotów.

Odpieramy przeciwników dopóki nie nadjedzie winda - Rozdział 2 Yearn For Refuge (4) | Opis przejścia Binary Domain - Binary Domain - poradnik do gry

Odpieramy przeciwników dopóki nie nadjedzie winda. Po wskoczeniu do windy jeden z naszych kompanów zawiśnie na krawędzi obciążany robotami. Dan wyciągnie pistolet i naszym zadaniem stanie się zdejmowanie przeciwników z sojusznika. Musimy być przy tym dosyć szybcy, bo inaczej stracimy członka zespołu. Jeżeli uda nam się odpędzić małpy to ukończymy rozdział.

Podobało się?

0

Binary Domain

24 lutego 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2012-04-12
15:03

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

gra może nie jest super produkcją ale jest zwyczajnie niezła 8/10 i warta zakupu, polecam. (niedługo będzie do kupienia na steam w wersji PC)

Komentarz: A.l.e.X

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl