Battlefield Bad Company: Over and Out Analiza map
Aktualizacja:
Over and Out

Konstrukcja mapy
Jest to mapa typowo miejska. Można podzielić ją na dwa obszary. Pierwszy to miasteczko położone nad rzeką. Drugi natomiast to ruiny, las i centrum komunikacyjne. Na terenie tychże miejsc - jak wynika ze zdjęcia powyżej - znajdują się dwie pary skrzyń ze złotem.
Miasto stoi na wyjątkowo płaskim terenie, w odróżnieniu od ruin i lasu. Rolę punktów widokowych pełnią tutaj budynki. Najważniejszą są dwa stojące obok siebie, położone na tym brzegu rzeki, z którego nadchodzą napastnicy. Obie drużyny mogą z nich czerpać korzyści, albowiem świetnie widać z nich całe otoczenie. To umożliwia nie tylko prowadzenie ostrzału, ale i wzywanie nalotów.

Znajdujący się na rzece most właściwie nie ma znaczenia taktycznego - nikt z niego nie korzysta w obawie przed ogniem wroga, a napastnicy nie mają tutaj pojazdów, zatem nic po nim nigdy nie przejeżdża.
Obie skrzynki w pierwszej parze wystawiają się na ogień wroga po skruszeniu otaczających je ścian. Inaczej jest w przypadku drugiej pary. Tam skrzynki otoczone są niezniszczalnymi ruinami, a wszystko umieszczone jest na wyjątkowo stromym wzniesieniu. Najlepiej atakować je - paradoksalnie - od strony lasu, tam gdzie jest najbardziej stromo. Atak od strony głównej drogi może być fatalny w skutkach, bowiem znajdują się przy niej dwa karabiny maszynowe na stojakach.
W ostatnim etapie dochodzą do głosu snajperzy. Dach centrum komunikacyjnego (włącznie z kopułą radaru) to dla nich całkiem dobry punkt widokowy. Skrzynki są tutaj dość trudnym orzechem do zgryzienia. Ciężko do nich podejść z wyrzutniami rakiet, a jedna z nich na dodatek znajduje się pod ziemią, tak że instalacja ładunku jest najrozsądniejszym wyjściem.
Najczęściej stosowane manewry
Obie drużyny w pierwszej kolejności starają się zająć dwa strategiczne budynki przy rzece. Ponadto w interesie napastników leży zburzenie wszystkich ścian otaczających złoto pierwszej pary - to umożliwia żołnierzom klasy Demolition niszczenie skrzyń. Często jest tak, że warto (nawet nie widząc skrzyni) wycelować w trójkąt, odpalić pocisk i patrzeć, czy skrzynka traci energię.

Choć snajperzy i w mieście, i przy ruinach są wypierani przez klasy Assault i Support, ich detektory ruchu MTN-55 niesamowicie ułatwiają pracę obrońcom. Dobrze jest, gdy w drużynie gra jeden lub dwóch graczy zajmujących się wyszukiwaniem przeciwników.
W ostatniej fazie rozgrywki obrońcy mają do dyspozycji lekki czołg. Przeważnie nie powinien on opuszczać bazy, a chronić skrzynki przed nadchodzącą piechotą wroga.
0
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
- Battlefield Bad Company: Analiza map
- Battlefield Bad Company: Założenia trybu Gold Rush Analiza map
- Battlefield Bad Company: Legenda Analiza map
- Battlefield Bad Company: Ascension Analiza map
- Battlefield Bad Company: Deconstruction Analiza map
- Battlefield Bad Company: End of the Line Analiza map
- Battlefield Bad Company: Final Ignition Analiza map
- Battlefield Bad Company: Harvest Day Analiza map
- Battlefield Bad Company: Oasis Analiza map
- Battlefield Bad Company: Over and Out Analiza map
- Battlefield Bad Company: Valley Run Analiza map
- Battlefield Bad Company: Analiza map
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Stra Moldas Legend
Muszę przyznać, że czekałem... Świetna robota, jak zawsze poradniki Sandra do BF'ów. :D
zanonimizowany537664 Legend
eheh
Na samym początku trzeba znaleźć kretyna Haggarda…
ładnie ładnie :)
a ogółem to dobra robota
zanonimizowany443731 Legionista
o_O Poradnik do FPSa ?
Sandro Legend
thoor - ludzie, którzy grają w gry raz na tydzień przez godzinkę mogę mieć problemy nawet z liniowym FPSem. Nie wspominając już o ukrytych karabinach, czy skrzynkach złota...
zanonimizowany573623 Legionista
ja przeszlem ta gierke w 6 moze 7 godzin ale gierka jest spoko szczegolnie w multi musze sobie kupic oryginal
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
