Battlefield Bad Company: Final Ignition Analiza map
Aktualizacja:
Final Ignition

Konstrukcja mapy
Kolejna krótka i płaska mapa. Trzeba od razu powiedzieć, że zespół atakujący ma tutaj dość łatwe zadanie. Wszystko odbywa się na terenie jakiejś rafinerii, dlatego spodziewaj się ograniczających widoczność wysokich zbiorników z paliwem. Pierwsza para skrzynek znajduje się w fabryce. Złoto jest ciężko dostępne dla pojazdów, dlatego jeden sprytny snajper z namiernikiem laserowym wystarczy do obrony przed lekkim czołgiem napastników. Z dachu budowli (a w zasadzie też i z pierwszego piętra) obrońcy mogą ostrzeliwać nadchodzących wrogów.
Gdy akcja przenosi się do punktu [2], znaczenie pojazdów mocno wzrasta, albowiem skrzynki mogą zostać łatwo przez nie zniszczone. Snajperzy siedzący w okolicach fabryki również mogą napsuć obrońcom trochę krwi. Najważniejsze jednak jest to, że piechota napastników może niespodziewanie atakować skrzynki, a to dzięki zbiornikom położonym na wschód od złota. Zapewniają one bardzo dobrą osłonę, dzięki czemu atakujący ujawniają się niemal w ostatniej chwili.
By napastnicy mogli zaatakować trzecią parę skrzynek, muszą przejść na drugą stronę rzeki, co często bywa dość trudne. Wprawdzie mają już wtedy ciężki czołg, ale między zbiornikami położonymi na południowym zachodzie może czaić się wroga piechota przeciwpancerna i snajperzy z namiernikami laserowymi, gotowi do walki z nadciągającymi pojazdami.
Pomiędzy mostami znajdują się także rurociągi, po których piechota może chodzić. Nie jest to jednak łatwe, bo na tle białych rur i piaszczystego otoczenia żołnierze są doskonale widoczni.
Najczęściej stosowane manewry
Przy atakowaniu pierwszej pary skrzynek można wykorzystać pewien trik. Skrzynki umieszczonej na piętrze nie da się trafić bezpośrednio lekkim czołgiem, ale zawsze można strzelać w ścianę, pod którą ona stoi. Jest ona niezniszczalna, więc można to praktykować aż do zniszczenia skrzyni.
Choć rurociągi w środkowej części nie są zbyt dobrą drogą dla piechoty, niektórzy nie mogą się powstrzymać przed korzystaniem z nich. Kilka strzałów z wyrzutni rakiet prosto w rury sprawi, że te będą się palić. To powinno zniechęcić spacerowiczów.
Zespół obrońców powinien też położyć kilka min obok punktu [2]. Tam skrzynki są tak ustawione, że łatwo je uszkodzić pojazdami. Trzeba zatem uniemożliwić im dojazd w pobliże złota.
0
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
- Battlefield Bad Company: Analiza map
- Battlefield Bad Company: Założenia trybu Gold Rush Analiza map
- Battlefield Bad Company: Legenda Analiza map
- Battlefield Bad Company: Ascension Analiza map
- Battlefield Bad Company: Deconstruction Analiza map
- Battlefield Bad Company: End of the Line Analiza map
- Battlefield Bad Company: Final Ignition Analiza map
- Battlefield Bad Company: Harvest Day Analiza map
- Battlefield Bad Company: Oasis Analiza map
- Battlefield Bad Company: Over and Out Analiza map
- Battlefield Bad Company: Valley Run Analiza map
- Battlefield Bad Company: Analiza map
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Stra Moldas Legend
Muszę przyznać, że czekałem... Świetna robota, jak zawsze poradniki Sandra do BF'ów. :D
zanonimizowany537664 Legend
eheh
Na samym początku trzeba znaleźć kretyna Haggarda…
ładnie ładnie :)
a ogółem to dobra robota
zanonimizowany443731 Legionista
o_O Poradnik do FPSa ?
Sandro Legend
thoor - ludzie, którzy grają w gry raz na tydzień przez godzinkę mogę mieć problemy nawet z liniowym FPSem. Nie wspominając już o ukrytych karabinach, czy skrzynkach złota...
zanonimizowany573623 Legionista
ja przeszlem ta gierke w 6 moze 7 godzin ale gierka jest spoko szczegolnie w multi musze sobie kupic oryginal
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
