Battlefield Bad Company: Deconstruction Analiza map

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Deconstruction

Mamy tutaj trzy pary skrzynek - Deconstruction | Analiza map | Battlefield Bad Company - Battlefield: Bad Company - poradnik do gry

Konstrukcja mapy

Mamy tutaj trzy pary skrzynek. Wszystko dzieje się w nadrzecznej bazie, a do dyspozycji są tylko lekkie czołgi (po jednym na stronę). Teren generalnie jest płaski, ale mimo to znajduje się tu dużo punktów widokowych, które mogą wykorzystać snajperzy. I tak, w północno-zachodniej części mapy jest to kładka wiodąca między zbiornikami paliwa, bardzo często używana przez zespół atakujący.

Punkt obok [1] oznacza właściwie wszystkie dachy w okolicy, zawzięcie wykorzystywane przez napastników po zniszczeniu pierwszej pary skrzyń - Deconstruction | Analiza map | Battlefield Bad Company - Battlefield: Bad Company - poradnik do gry

Punkt obok [1] oznacza właściwie wszystkie dachy w okolicy, zawzięcie wykorzystywane przez napastników po zniszczeniu pierwszej pary skrzyń.

Na południu natomiast są żurawie. Świetnie widać z nich całą mapę i bardzo często są one zajmowane przez snajperów. Jeśli dostaniesz kulkę z karabinu snajperskiego, w pierwszej kolejności sprawdź żurawie w poszukiwaniu strzelca.

1 - Deconstruction | Analiza map | Battlefield Bad Company - Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
Oprócz tego dobrym punktem widokowym może być praktycznie każdy dach - Deconstruction | Analiza map | Battlefield Bad Company - Battlefield: Bad Company - poradnik do gry

Oprócz tego dobrym punktem widokowym może być praktycznie każdy dach. A tych jest tutaj sporo. Warto zauważyć też, że most łączący południową i północną część mapy jest praktycznie nieprzejezdny: może z niego korzystać tylko piechota, ale nie polecam tego, bo jest on pod stałą obserwacją snajperów obu stron konfliktu.

Zespół broniący, walczący przy drugiej parze skrzynek, powinien mieć się na baczności. Po pierwsze - skrzynię w piętrowym niebieskim baraku można łatwo zniszczyć po zrobieniu dziury w ścianie. Gdy to nastąpi, każdy żołnierz z wyrzutnią rakiet i kierowca lekkiego czołgu mogą ją rozwalić. I nie pomoże tu ustawione obok stanowisko karabinu maszynowego - snajperzy aktywnie działający na tej mapie praktycznie cały czas mają oko i celownik na najbliższych obrońcach złota.

Zespół atakujący musi liczyć się z dość częstymi atakami artylerii w początkowej fazie rozgrywki - Deconstruction | Analiza map | Battlefield Bad Company - Battlefield: Bad Company - poradnik do gry

Najczęściej stosowane manewry

Zespół atakujący musi liczyć się z dość częstymi atakami artylerii w początkowej fazie rozgrywki. Można to jednak łatwo przetrwać. Trzeba też zauważyć, że jego lekki czołg nie może po prostu wjechać na teren wroga; przeszkadzają mu w tym betonowe płotki ustawione w poprzek jego drogi. Piechota musi mu pomóc w uporaniu się z tym kłopotem.

Obrońcy przy pierwszych skrzynkach przeważnie koncentrują się w najbliższej okolicy swojego złota. Ponieważ znajduje się ono pod dachami, nie da się ich upolować artylerią. Sytuacja zmienia się przy drugiej parze skrzynek - tam bowiem większość drużyny skupia się w okolicach mostu, pozostawiając skrzynkę w głębi bazy niemalże bez opieki. Pozwala to napastnikom na wyprowadzenie skutecznego ataku od... wschodu. Żeby go wykonać, atakujący muszą pokonać wpław rzekę, a następnie - przechodząc obok żurawia - okrążyć całe obozowisko wroga. To dość dużo zachodu, ale rezultat może przejść najśmielsze oczekiwania.

Najczęściej wybieranymi klasami są tutaj: Support (siła ognia + artyleria), Specialist (rewelacyjna broń na krótki dystans) i Recon (wysokie żurawie na mapie!). I tu uwaga - nie radzę wychodzić na budynki, jeśli nie ma się przy sobie karabinu snajperskiego. Żołnierz nie mogący odpowiedzieć na ogień snajperów jest dla nich praktycznie ruchomym celem.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2008-07-10
23:08

Stra Moldas Legend

Stra Moldas
😃

Muszę przyznać, że czekałem... Świetna robota, jak zawsze poradniki Sandra do BF'ów. :D

Komentarz: Stra Moldas
2008-07-10
23:52

zanonimizowany537664 Legend

eheh

Na samym początku trzeba znaleźć kretyna Haggarda…

ładnie ładnie :)
a ogółem to dobra robota

Komentarz: zanonimizowany537664
2008-07-31
16:43

zanonimizowany443731 Legionista

o_O Poradnik do FPSa ?

Komentarz: zanonimizowany443731
2008-07-31
16:51

Sandro Legend

Sandro

thoor - ludzie, którzy grają w gry raz na tydzień przez godzinkę mogę mieć problemy nawet z liniowym FPSem. Nie wspominając już o ukrytych karabinach, czy skrzynkach złota...

Komentarz: Sandro
2008-08-19
17:27

zanonimizowany573623 Legionista

ja przeszlem ta gierke w 6 moze 7 godzin ale gierka jest spoko szczegolnie w multi musze sobie kupic oryginal

Komentarz: zanonimizowany573623

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl