Battlefield Bad Company: Deconstruction Analiza map
Aktualizacja:
Deconstruction

Konstrukcja mapy
Mamy tutaj trzy pary skrzynek. Wszystko dzieje się w nadrzecznej bazie, a do dyspozycji są tylko lekkie czołgi (po jednym na stronę). Teren generalnie jest płaski, ale mimo to znajduje się tu dużo punktów widokowych, które mogą wykorzystać snajperzy. I tak, w północno-zachodniej części mapy jest to kładka wiodąca między zbiornikami paliwa, bardzo często używana przez zespół atakujący.
![Punkt obok [1] oznacza właściwie wszystkie dachy w okolicy, zawzięcie wykorzystywane przez napastników po zniszczeniu pierwszej pary skrzyń - Deconstruction | Analiza map | Battlefield Bad Company - Battlefield: Bad Company - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/773/243475703.jpg)
Punkt obok [1] oznacza właściwie wszystkie dachy w okolicy, zawzięcie wykorzystywane przez napastników po zniszczeniu pierwszej pary skrzyń.
Na południu natomiast są żurawie. Świetnie widać z nich całą mapę i bardzo często są one zajmowane przez snajperów. Jeśli dostaniesz kulkę z karabinu snajperskiego, w pierwszej kolejności sprawdź żurawie w poszukiwaniu strzelca.
![]() | ![]() |
Oprócz tego dobrym punktem widokowym może być praktycznie każdy dach. A tych jest tutaj sporo. Warto zauważyć też, że most łączący południową i północną część mapy jest praktycznie nieprzejezdny: może z niego korzystać tylko piechota, ale nie polecam tego, bo jest on pod stałą obserwacją snajperów obu stron konfliktu.
Zespół broniący, walczący przy drugiej parze skrzynek, powinien mieć się na baczności. Po pierwsze - skrzynię w piętrowym niebieskim baraku można łatwo zniszczyć po zrobieniu dziury w ścianie. Gdy to nastąpi, każdy żołnierz z wyrzutnią rakiet i kierowca lekkiego czołgu mogą ją rozwalić. I nie pomoże tu ustawione obok stanowisko karabinu maszynowego - snajperzy aktywnie działający na tej mapie praktycznie cały czas mają oko i celownik na najbliższych obrońcach złota.

Najczęściej stosowane manewry
Zespół atakujący musi liczyć się z dość częstymi atakami artylerii w początkowej fazie rozgrywki. Można to jednak łatwo przetrwać. Trzeba też zauważyć, że jego lekki czołg nie może po prostu wjechać na teren wroga; przeszkadzają mu w tym betonowe płotki ustawione w poprzek jego drogi. Piechota musi mu pomóc w uporaniu się z tym kłopotem.
Obrońcy przy pierwszych skrzynkach przeważnie koncentrują się w najbliższej okolicy swojego złota. Ponieważ znajduje się ono pod dachami, nie da się ich upolować artylerią. Sytuacja zmienia się przy drugiej parze skrzynek - tam bowiem większość drużyny skupia się w okolicach mostu, pozostawiając skrzynkę w głębi bazy niemalże bez opieki. Pozwala to napastnikom na wyprowadzenie skutecznego ataku od... wschodu. Żeby go wykonać, atakujący muszą pokonać wpław rzekę, a następnie - przechodząc obok żurawia - okrążyć całe obozowisko wroga. To dość dużo zachodu, ale rezultat może przejść najśmielsze oczekiwania.
Najczęściej wybieranymi klasami są tutaj: Support (siła ognia + artyleria), Specialist (rewelacyjna broń na krótki dystans) i Recon (wysokie żurawie na mapie!). I tu uwaga - nie radzę wychodzić na budynki, jeśli nie ma się przy sobie karabinu snajperskiego. Żołnierz nie mogący odpowiedzieć na ogień snajperów jest dla nich praktycznie ruchomym celem.
0
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
- Battlefield Bad Company: Analiza map
- Battlefield Bad Company: Założenia trybu Gold Rush Analiza map
- Battlefield Bad Company: Legenda Analiza map
- Battlefield Bad Company: Ascension Analiza map
- Battlefield Bad Company: Deconstruction Analiza map
- Battlefield Bad Company: End of the Line Analiza map
- Battlefield Bad Company: Final Ignition Analiza map
- Battlefield Bad Company: Harvest Day Analiza map
- Battlefield Bad Company: Oasis Analiza map
- Battlefield Bad Company: Over and Out Analiza map
- Battlefield Bad Company: Valley Run Analiza map
- Battlefield Bad Company: Analiza map
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Stra Moldas Legend
Muszę przyznać, że czekałem... Świetna robota, jak zawsze poradniki Sandra do BF'ów. :D
zanonimizowany537664 Legend
eheh
Na samym początku trzeba znaleźć kretyna Haggarda…
ładnie ładnie :)
a ogółem to dobra robota
zanonimizowany443731 Legionista
o_O Poradnik do FPSa ?
Sandro Legend
thoor - ludzie, którzy grają w gry raz na tydzień przez godzinkę mogę mieć problemy nawet z liniowym FPSem. Nie wspominając już o ukrytych karabinach, czy skrzynkach złota...
zanonimizowany573623 Legionista
ja przeszlem ta gierke w 6 moze 7 godzin ale gierka jest spoko szczegolnie w multi musze sobie kupic oryginal
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


