Battlefield Bad Company: End of the Line Analiza map
Aktualizacja:
End of the Line

Konstrukcja mapy
End of the Line to dość płaska mapa. Wszystkie bazy obrońców zbudowane są przy brzegach zatoki. Zdecydowanie dominują tu czołgi, zarówno te lekkie jak i ciężkie. Do dyspozycji każdej ze stron oddano również po jednym helikopterze (za ich sterami albo powinni zasiadać mistrzowie pilotażu, albo nikt. Po co bezsensownie tracić ludzi?).
Ogromne pole oddzielające napastników od punktu [1] pozwala snajperom likwidować pojedynczych piechociarzy, zwłaszcza tych wyposażonych w broń przeciwpancerną. Namierzanie wrogich pojazdów laserem również jest tam możliwe. Żołnierze klasy Support natomiast mogą stamtąd wzywać ostrzały artyleryjskie, a czołgi ostrzeliwać się nawzajem. Wszystko to dotyczy obu stron konfliktu.
Gdy akcja przenosi się na północ, w okolice punktu drugiego, sytuacja dość znacznie się zmienia, bowiem do akcji można włączyć łodzie. Desant od strony zatoki i zajęcie ulokowanego przy brzegu działa przeciwlotniczego pozwalają eliminować piechotę i burzyć ściany, jak zwykle mocno przeszkadzające w niszczeniu skrzynek.
Niebagatelne znaczenie ma też niewielki lasek znajdujący się na południowy zachód od punktu [2] . Można z niego ostrzeliwać jednostki broniące skrzynek. Naturalnie lasek może być też jedną z dróg dojazdowych do złota - przestrzeń między kontenerami ustawionymi pod tamtejszym płotem jest na tyle duża, że bez problemu można tamtędy przejechać czołgiem.
Snajperzy mogą się także ulokować na zboczu wzgórza, które znajduje się na północy mapy (oznaczone trzema celownikami). Widać z niego punkty [3] i [4]. Oddział strzelców wyborowych może i nie odmieni losów bitwy, ale napsuje mnóstwo krwi przeciwnikom.
Najczęściej stosowane manewry
O jednym wspomniałem już wyżej - atak punktu [2] od strony wody i zajęcie działa przeciwlotniczego mogą odciągnąć uwagę zespołu broniącego od głównej siły uderzeniowej, czyli czołgów. Oprócz tego warto wiedzieć, że za każdym razem, gdy zespół broniący wycofuje się do kolejnej pary skrzyń, kilku jego żołnierzy od razu chwyta się za stacjonarne wyrzutnie rakiet i czeka na pierwsze wrogie czołgi.
Niezłym pomysłem jest także kompletowanie ekip do czołgów w taki sposób, by operator karabinu na wieżyczce miał narzędzie naprawcze. Taka załoga dobrze radzi sobie na polu bitwy. Ponadto, jeśli zauważysz, że pilotem helikoptera Twojej drużyny jest jakiś niekwestionowany mistrz pilotażu, dobrze byłoby śledzić jego poczynania i naprawiać jego maszynę co jakiś czas.
Gracze wybierają tu najczęściej klasy Support (ciężka broń i artyleria), Recon (broń na długi dystans i namiernik laserowy) i Demolition (najlepszy przeciwko pojazdom). Od czasu do czasu można spotkać żołnierzy klasy Assault. Jest ona dobrze uzbrojona do wspomnianych desantów i walk w kompleksie budynków, gdzie zlokalizowana jest piąta para skrzynek.
0
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
- Battlefield Bad Company: Analiza map
- Battlefield Bad Company: Założenia trybu Gold Rush Analiza map
- Battlefield Bad Company: Legenda Analiza map
- Battlefield Bad Company: Ascension Analiza map
- Battlefield Bad Company: Deconstruction Analiza map
- Battlefield Bad Company: End of the Line Analiza map
- Battlefield Bad Company: Final Ignition Analiza map
- Battlefield Bad Company: Harvest Day Analiza map
- Battlefield Bad Company: Oasis Analiza map
- Battlefield Bad Company: Over and Out Analiza map
- Battlefield Bad Company: Valley Run Analiza map
- Battlefield Bad Company: Analiza map
- Battlefield: Bad Company - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Stra Moldas Legend
Muszę przyznać, że czekałem... Świetna robota, jak zawsze poradniki Sandra do BF'ów. :D
zanonimizowany537664 Legend
eheh
Na samym początku trzeba znaleźć kretyna Haggarda…
ładnie ładnie :)
a ogółem to dobra robota
zanonimizowany443731 Legionista
o_O Poradnik do FPSa ?
Sandro Legend
thoor - ludzie, którzy grają w gry raz na tydzień przez godzinkę mogę mieć problemy nawet z liniowym FPSem. Nie wspominając już o ukrytych karabinach, czy skrzynkach złota...
zanonimizowany573623 Legionista
ja przeszlem ta gierke w 6 moze 7 godzin ale gierka jest spoko szczegolnie w multi musze sobie kupic oryginal
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
