Battlefield 4: Granaty
Aktualizacja:
Granaty
Granaty w Battlefield 4 dają nie tylko możliwość wyeliminowania przeciwników chowających się za osłoną (nawet kilku na raz). Za sprawą swojej różnorodności oraz funkcji, pełnią również role taktyczne, które diametralnie mogą zmienić przebieg walki. Do dyspozycji gracza dostępne są granaty z ładunkiem wybuchowym, granaty zapalające, dymne, hukowo-błyskowe, a nawet flary. Każdy z nich - nawet te "nieszkodliwe" - ma swoje zastosowanie i daje graczowi niespotykane dotąd możliwości. W niniejszym dziale znajdziesz wszystkie informacje na temat dostępnych granatów - od zasięgu po zastosowanie w mniej konwencjonalny sposób.
Jedna rzecz, o której warto wspomnieć na początku to możliwość przytrzymania granatu przed jego rzuceniem. Niewiele osób zdaje sobie z tego sprawę, ale nie trzeba rzucać granatu natychmiast po wciśnięciu przycisku. Aby przytrzymać granat, wystarczy wcisnąć klawisz rzutu i natychmiast przytrzymać przycisk strzału. Granat pozostanie w ręku tak długo jak przycisk strzału będzie trzymany. Co daje taka możliwość? Większość granatów wybucha po określanym czasie, a nie w skutek uderzenia. Przytrzymanie granatu i wypuszczenie go tuż przed eksplozją nie da przeciwnikowi czasu, aby schować się za osłoną lub uciec.
ODŁAMKOWY M67

ZAPALNIK CZASOWY | tak, 3,5 sekundy |
DOMYŚLNA ILOŚĆ NA WYPOSAŻENIU | 1 |
ZASIĘG | ~35 metrów |
OBRAŻENIA | 100 |
OBSZAR RAŻENIA | do 7 metrów |
Typowy granat odłamkowy typu "rzuć i zapomnij", spotykany dotychczas we wszystkich grach z serii Battlefield. Odbija się od przeszkód, dzięki czemu można rzucać granaty zza rogu, eliminując lub poważnie raniąc przeciwnika po drugiej stronie.
V40 MINI

ZAPALNIK CZASOWY | tak, 3,5 sekundy |
DOMYŚLNA ILOŚĆ NA WYPOSAŻENIU | 3 |
ZASIĘG | ~45 metrów |
OBRAŻENIA | 80 |
OBSZAR RAŻENIA | do 7 metrów |
Podobnie jak granat odłamkowy M67, odbija się od ścian i można rzucać nim na nieco większe odległości. Co prawda zadaje mniejsze obrażenia, ale za to każdy ma na wyposażeniu domyślnie trzy granaty, więc można zasypać niczego nie spodziewającego się wroga gradem eksplozji.
UDERZENIOWY RGO

ZAPALNIK CZASOWY | nie, wybucha przy kontakcie |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Morze południowochińskie ma popieprzony i wkurzający błąd. Jeśli nie rozwalimy wszystkich łodzi przed dotarciem na Walkirie, tylko przed nimi po prostu uciekniemy to nie będziemy mogli się na statek dostać, bo ten ciągle będzie prze nami uciekał. Więc musimy zostać w jednym miejscu i rozwalić wszystkich. Szkoda, że gra o tym nie mówi -_-.
Witam mam problem w misji 2 Szanghaj nie mogę zabrać ostatniego nieśmiertelnika
Witam Redakcję,
chciałbym zapytać na kiedy planowana jest aktualizacja artykułów na temat broni w BF4.
W związku z nowymi pozycjami oraz zbalansowaniem parametrów widzę że sporo się pozmieniało (np. shar-h już nie nosi tak daleko) - ciekawe co jeszcze :)
pzdr
blugaj
Chyba najlepsza jaką udało im się zrobić ,lecz ZBYT krótka -,- ...
mogli by dodać że NVIDIA GeForce 8600 GT też da radę uruchomić. Sam mam tę kartę i grę, spokojnie przy rozdzielczości 1280x1024 i najniższych detalach spokojnie wyciska 10-20 fps :D
mam problem na ps3 za każdym razem w baku kiedy poślesz m320 na helke nie rozwala sie
Fajne opisy broni, to czego mi brakuje to prostej odpowiedzi na pytania takie jak. Jaki karabin szturmowy jest najlepszy na jakie dystanse i z jakimi akcesoriami. Proste pytanie i prosta odpowiedz.
Chciałbym zauważyć błąd - do P90 nie można dołączyć żadnego uchwytu. P90 ma tylko 3 miejsca na dodatkowe akcesoria.
Witam,
na kiedy planowany jest pełen poradnik ?
*Tylko chwytu krótkiego.
Proszę o edytowanie chwytu "potato" i chwytu krótkiego, gdyż wyglądają one zupełnie inaczej.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
