Technicznie też jak Gothic. Wielki polski mod do Gothica 2: Złote Wrota 2 to dla mnie słodko-gorzki powrót do gry dzieciństwa

Technicznie też jak Gothic

Oliwy do ognia dodaje fakt, że modyfikacja chwilami boryka się z problemami technicznymi. Jak za którymś razem znowu wylądowałem na pulpicie, to mi ręce opadły. Do tego klasycznie – postać może utkwić w teksturach, a zadanie raz się nie zaktualizowało mimo postępu. Złote Wrota 2 testowały moją cierpliwość na różne sposoby i w pewnym momencie się ona wyczerpała, aż zamiast myśleć o fabule, zacząłem się zastanawiać, kiedy znowu gra się wysypie.

Mimo wszystko nie chcę Was zniechęcać do ogrywania moda, szczególnie że jest on dostępny za darmo, więc każdy sam może sprawdzić, czy oferowana rozgrywka bardziej mu nie przypasuje, a problemy techniczne akurat u niego nie wystąpią (bądź też zostaną wyeliminowane w aktualizacjach). To tym bardziej kuszące wyjście, że Złote Wrota 2 sprawiają wrażenie pełnoprawnej gry.

Mamy tu profesjonalnie zrealizowany polski dubbing, w którym wzięło udział około 65 aktorów! Głosy wypadają bardzo naturalnie, a przewodniczy im Arkadiusz „Arkadikuss” Woźniak, wcielający się w rolę Morrisa (tu bez youtubowej nadekspresji). Do tego dostajemy oryginalną muzykę skomponowaną przez Adama Dzieżyka, doskonale oddającą gothicową atmosferę. Mi szczególnie spodobała się sielska melodia towarzysząca eksploracji miasta, wpasowująca się w ponurą, melancholijną rzeczywistość.

Gothic 2: Złote Wrota 2 – Serce Bogini, Golden Gate Team, 2025. - Wielki polski mod Gothic 2 Złote Wrota 2 to dla mnie słodko-gorzki powrót do gry dzieciństwa - dokument - 2025-12-22
Gothic 2: Złote Wrota 2 – Serce Bogini, Golden Gate Team, 2025.
Gothic II: Night of the Raven

Gothic II: Noc Kruka

Gothic II: Night of the Raven
PC
Data wydania: 22 sierpnia 2003
Gothic II: Night of the Raven - Encyklopedia Gier
8.7

GRYOnline

9.2

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Krzysztof Lewandowski

Autor: Krzysztof Lewandowski

Studiował dziennikarstwo, filologię polską i psychologię realizowane na UKSW, UW i SWPS. Tam napisał m.in. pracę dyplomową poświęconą współczesnej roli czarno-białego kina. W GRYOnline.pl pracuje od sierpnia 2021 roku. Pisze artykuły oraz recenzje gier, filmów i seriali, a od lipca 2023 roku zajmuje stanowisko specjalisty ds. kreowania treści w dziale Paid Products. Jest autorem artykułu naukowego „Dynamika internetu a zachowania językowe" opublikowanego w książce „Relacje w cyberprzestrzeni”. Współtworzył słownik nazw miejscowych warszawskiej dzielnicy Wawer. Próbował sił z wierszami, ale w przyszłości wolałby napisać powieść. Pisanie w sieci zaczął na portalu GameExe.pl w wieku 14 lat. Najpierw recenzował książki, ale na tym nie poprzestał i na różnych portalach internetowych oceniał gry, filmy, seriale czy komiksy. Najbardziej podobają mu się motywy surrealistyczne i gry RPG.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl