Dragon’s Dogma. Konsole nie dały rady

futurebeat.pl

Bartosz Świątek

Komentarze

Dragon’s Dogma

DRAGON’S DOGMA:

  1. Producent: Capcom
  2. Wydawca: Capcom
  3. Gatunek: RPG
  4. Platformy: Xbox 360, PS3
  5. Premiera: 22 maja 2012 roku
  6. Problemy na: PS3

Dragon’s Dogma było jedną z niespodzianek 2012 roku. Japońskiej firmie Capcom udało się stworzyć świetną grę RPG, z oryginalnym, wymagającym systemem walki i paroma innymi, ciekawymi pomysłami w warstwie mechaniki (np. systemem pionków - sterowanych przez komputer towarzyszy, którzy dzięki funkcjom sieciowym mogli pojawiać się w rozgrywkach innych graczy). Niestety, o ile pod względem projektu produkcja była świetna, to warstwa techniczna pozostawiała sporo do życzenia.

Problemy były widoczne głównie w wersji dedykowanej PS3, w przypadku której gra bardzo rzadko utrzymywała stabilne 30 klatek animacji na sekundę. Najgorzej było w mieście, gdzie można było zapomnieć o jakiejkolwiek płynności (liczba FPS-ów często oscylowała tam w okolicy 20). Nie najlepiej wypadały też większe starcia, co biorąc pod uwagę poziom trudności bywało źródłem sporej frustracji. Wszystko to przy rozdzielczości na poziomie 1280x608 (podobnie jak w The Evil Within mamy tu do czynienia z czarnymi paskami na górze i dole ekranu).

113

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl