Borderlands 2. Konsole nie dały rady

futurebeat.pl

Bartosz Świątek

Borderlands 2

BORDERLANDS 2:

  1. Producent: Gearbox Software
  2. Wydawca: 2K Games
  3. Gatunek: strzelanka z elementami RPG
  4. Platformy: PC, PS3, Xbox 360, PS Vita
  5. Premiera: 18 września 2012 roku (PC, Xbox 360, PS3), 13 maja 2014 roku (PS Vita)
  6. Problemy na: PS Vita (i trochę na PS3)

Obecność tej pozycji na liście dla wielu osób może być pewnym zaskoczeniem. Borderlands 2? To kreskówkowe, cell-shadingowe Borderlands 2? Owszem, w wersjach na PC, PS3 i Xbox 360 gra działała względnie dobrze (choć na platformie Sony zdarzały się mocne spadki płynności), ale mało kto pamięta, że na rynku pojawiło się jeszcze jedno wydanie - to dedykowane przenośnej PS Vita. I choć sam fakt, że w ogóle udało się przenieść tę produkcję na mobilną konsolkę zasługuje na uznanie, to niewątpliwie widać było, że wymagało to bardzo daleko idących kompromisów. Mimo to wyszło... bardzo tak sobie.

Borderlands 2 na Vicie wygląda po prostu źle. Niska rozdzielczość, ograniczony system oświetlenia, całkowity brak cieni. Bez wątpienia nie jest to piękna gra i trudno nie odnieść wrażenia, że z przenośnej maszynki Sony dało się wyciągnąć więcej - szczególnie patrząc na zrealizowane w podobnej konwencji graficznej, śliczne Gravity Rush. Niski poziom detali niestety nie pomógł programistom wywalczyć przyzwoitej płynności - w bardziej wymagających lokacjach gra utrzymywała się w przedziale 10-20 klatek animacji na sekundę, a okazyjnie zdarzały się nawet spadki poniżej 10.

Podobało się?

113

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl