Za mało poprawek, które powinny być wdrożone. Kocham Obliviona, ale to nie gra dla nowych graczy
Spis treści
Za mało poprawek, które powinny być wdrożone
O ile podnoszenie statystyk zostało zmienione względem pierwowzoru (gdzie było uzależnione od tego, które umiejętności rozwinęliśmy do awansu), tak wiele innych elementów doskonalenia postaci nie otrzymało odpowiednich poprawek. Przykłady? Proszę – niektóre znaki zodiaku wciąż są nieprzydatne (np. rumak czy wąż) w późniejszych etapach gry, podobnie jak jednorazowe zdolności rasowe, dające premie do pancerza czy przyzywające niskopoziomowego ducha. Gracz albo szybko o nich zapomina, albo wykorzystuje tylko okazjonalnie.
Podobnie rzecz ma się z wieloma zaklęciami, których moim zdaniem jest za dużo lub są nieprzydatne – w Skyrimie wprowadzono całkiem sensowne perki zwiększające moc czarów, które już znamy. W przypadku Obliviona za każdym razem musimy się uczyć coraz to mocniejszego wariantu danego zaklęcia, co prowadzi do późniejszego „zagracenia” naszej księgi dziesiątkami czarów, których już nigdy nie użyjemy, bo są zwyczajnie za słabe.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie