Gry marca 2013 - najciekawsze premiery i konkurs

Marzec 2013 roku to miesiąc premiery tytułów z górnej półki. O tym, że w najbliższych tygodniach hitów z pewnością nie zabraknie, świadczy przygotowana przez nas lista.

Damian Pawlikowski

Patrząc na poniższe zestawienie, ciężko nie zauważyć, że wydawcy powoli zaczynają się rozkręcać, serwując kolejne wirtualne produkcje z najwyższej półki. Fakt, że w większości mamy do czynienia z sequelami (Starcraft II: Heart of the Swarm, Sniper: Ghost Warrior 2), prequelami (nowe Gearsy oraz Bóg Wojny) czy rebootami (Tomb Raider, SimCity), ale czyż w końcu nie lubimy najbardziej tych piosenek, które już znamy? Nie przedłużając więcej, zapraszamy do lektury naszej marcowej wyliczanki – sprawdźcie, na co w najbliższych tygodniach warto będzie naciągnąć rodziców!

Konkurs – wygraj najlepszą grę miesiąca!

Ta edycja konkursu została zakończona, w marcu najwięcej Waszych głosów zdobyła gra Tomb Raider i jej egzemplarz na wybraną przez siebie platformę otrzymał użytkownik o ksywce paulina91.

Zobacz następną część: Gry kwietnia 2013 - najciekawsze premiery i konkurs.

Podobało się?

0

Na jaką premierę marca 2013 czekasz najbardziej?

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2013-03-30
19:26

zanonimizowany909961 Junior

Najbardziej oczekiwałem na nową część Tomb Raider'a. To było wielkie wyczekiwanie. Jeszcze tylko tydzień, jeszcze tylko 2 dni, dzień. Nareszcie!
Wkrótce razem z Larą wsiąknę w ten niesamowity świat wyspy Yamatai poszukując królowej Himiko.
Razem z Larą przeżyliśmy już wiele. Wspólnie przemierzaliśmy egipskie piramidy, pokonaliśmy Anioła Ciemności, odkrywaliśmy podziemia. Razem stworzyliśmy Legendę. Na naszą rocznicę również wybraliśmy się we wspaniałą przygodę. Teraz z niecierpliwością oczekujemy gdy wejdziemy na pokład Endurance i zaczniemy podróż ku Japonii!
Odrodzimy się na nowo.

Komentarz: zanonimizowany909961
2013-03-30
19:31

$ebs Master Senator

$ebs Master

Z gier marcowych najbardziej chcialbym zagrac w nowego Tomb Ridera, z tego co czytalem i widzialem ta gra to stara dobra Lara. Akcja, fabula i grafika na najwyzszym obecnie poziomie. W najblizszysz miesiacach must have dla mnie.

Komentarz: $ebs Master
2013-03-31
10:13

Foliopaks Legionista

Foliopaks

piszę poraz trzeci raz ale już ostatni.Chciałbym dostać Tomb Raider na platformę PC.Oto moja krótka Recenzja:
Na początek powiem trochę o historii tej gry.
Pierwszą częścią jaka wyszła była Tomb Raider 1996, stworzona przez studio Core Desing w 1996 roku.
W 2005 roku Tomb Raider zmieniła developera ,na Crystal Dynamics, ale za nim to się stało studio Core Desing wyprodukowało 5 część Tomb Raider noszących tytuł:
Tomb Raider (1996)
Tomb Raider II: The Dagger of Xian
Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft
Tomb Raider 4: The Last Revelation
Tomb Raider 5: Chronicles
Tomb Raider: The Angel of Darkness
Dalsze części zostały stworzone przez Studio Crystal Dynamics .I odniosły wielkie sukcesy.
Najbardziej ucieszyła graczy Tomb Raider Legend która powstała w 2006 roku .Następną ważną częścią była Tomb Raider: Anniversary
,a jej następczynią Tomb Raider Underworld.Dwa lata później wyprodukowano Lare Croft and Guardian Of Light. Była to pierwsza część z widokiem ptaka,niestety nie osiągnęła sukcesu.

3 lata później czyli w tym roku powstała nowa część czyli Tomb Raider 2013.
Ta część okazała się wielkim sukcesem.
Jest ona połączeniem akcji z wątkiem przygodowym.
W grze wcielamy się w młodą panią Larę Croft , która rozbiła się na wyspie i walczy o przetrwanie. W grze dodali nowe bronie , umiejętności ,obozy i pułapki.
Lara może teraz prowadzić skuteczniejszą grę ofensywną ,korzystając z szerszego spektrum źródeł ognia. Możemy również grać ofensywnie co ułatwia nam znakomicie system maskowania i dezorientowania przeciwników.Ponadto dodano nowe pułapki ,gdy Lara w nie wejdzie zostanie zdana na siebie i wisząc do góry nogami strzela do pobliskich wrogów.
W grze tej nie zapomniano też o dodawaniu umiejętności , które tak ,dużo graczy kocha. Możemy stać się cichymi zabójcami ,którzy eliminują po cichu przeciwnika jeden po drugim , lub wcielić się w postać Rambo ,wskoczyć w pole bitwy i niczym błyskawica wyeliminować wroga. W nowym Tomb Raiderze dodano również łuk z liną dzięki któremu możemy przechodzić przez trudno dostępne miejsca.
Nie zapomniano też o otwartym świecie wprawdzie nie jest taki jak w Far Cry 3 ,i żeby dostać się do wybranych lokacji trzeba się teleportować z obozu do obozu to i tak jest bardzo fajny. Dzięki obozom możemy również ulepszać bronie, i podróżować po wyspie. Żeby ulepszyć bronie potrzebne są nam surowce ,która można znaleźć na całej wyspie.
Nowy Tomb Raider zmusza nas do większego wysiłku przez przeprojektowany system Quick Time Eventów. I tak już przyjemne doznania stworzone przez znakomitych twórców gry wzbogaca Polski głos Karoliny Gorczyckiej. W grze tej zastosowano silnik graficzny Cry Engine, który znacznie poprawie tekstury i detale .Ponadto dodano też nową technologię Tress Fix , która sprawia ,że włosy Lary są o wiele bardziej realistyczne .Niestety jest to opcja dla wydajniejszych pecetów i nie wszyscy mogą ją wypróbować. Oj nie zauważyłem kończy mi się czas więc powiem jeszcze ,że życzę wam Wesołych Świąt !!! Subskrybujcie mój kanał i piszcie komentarze.

Komentarz: Foliopaks
2013-03-31
14:55

Kosiek Junior

Odpowiedź jest prosta: BioShock: Infinite. Dlaczego? Bo przez niego płakałem, prawdziwie płakałem. Żaden Tomb Raider w życiu mnie do tego stanu nie doprowadzi.

Komentarz: Kosiek
2016-01-06
03:45

danios15 Legionista

The Showdown Effect - skomplikowane przedstawienie i monotonny, choć i "stary, ale jary" widok 2D...
Battlefield 3 - jaki geniusz głupoty zrobił zwiastun o obronie... flagi?!? To miałoby sens chyba tylko w grze o klimatach "Kamienii na szaniec", albo ogólnie II wojny światowej.
Gears of War: Judgment - fajny pomysł na poprowadzenie zwiastunu, który daje nawet kilka wskazówek do rozgrywki.
LEGO City: Undercover - miałem nadzieję, że będzie to związane z NFS: Undercover... ale fragment z ucieczką Rexa wywołał uśmiech, "jego" zakończenie i realizm ukazany w pościgu za walniętym klaunem spodobały mi się. Podoba mi się ta groteskowość.
Sniper: Ghost Warrior 2 - snajperka może i nie jest mą ulubioną bronią palną, ale jej pożyteczność i "niezastąpioność" nie w sposób zignorować. Mimo to zwiastun, w którym jedyne, co było ukazane, to strzały oddawane w zwolnionym tempie znudziły mnie w przyspieszonym.
God of War: Wstąpienie - pierwszy raz stykam się tą grą, więc nie jestem w stanie powiedzieć za wiele, ale... Skąd Kratos na początku, gdy zerwał pierwszy (albo drugi trzech) łańcuch, miał nagle w ręku ostrze?? Potem pierwsza chmara przeciwników i swobodna walka z... zielonymi, dzikimi muchami - hmmm... Dalej "sub-boss" i pościg za boginką o bardzo... męskim głosie. Najbardziej podobała mi się taktyka efektywnego wykorzystywania łańcuchów do wykańczania przeciwników.
SimCity - najbardziej rozwaliła mnie ta "antyteza" na końcu zwiastuna 'miasto wymknęło się spod kontroli. Na szsczęście można sprowadzić na nie katastrofę i zacząć budowę na nowo. SimCity to bezpieczna gra edukacyjna (...)'... Istna zabawa w boga...
Starcraft II: Heart of the Swarm - ta "laska", która zdaje się być główną bohaterką fascynuje wyglądem i zamiarami oraz dalszym losem.
BioShock: Infinite - od lat chcę unieść się w chmury, a ta gra jest obiecująca. Tylko od pewnego momentu akcja toczy się jak w thrillerze, a mianowicie od znalezienia trupa [w tym miejscu zacząłbym się błyskawicznie "wycofywać"]. Dalej widać, że coś tu wyraźnie śmierdzi, a ten idiota, chociaż ma obawę, siada na krześle, "fikuśnie" rozłożonym spod ogromnego "pilaru" i... kto by pomyślał [ja!!], że zaraz runie na niego powrotem [zupełnie, jak w horrorze o debilach z niedoborem instynktu samozachowawczego, ale za to z ciekawością godnej antynobla!]... Pomimo to gra skutecznie zaintrygowała mnie.
Tomb Raider - najbardziej kusząca propozycja, z perspektywy młodej, niedoświadczonej, rozbitej, ‹co najmniej› zatrwożonej... ale nadal pięknej, odważnej Lary o silnym instynkcie samozachowawczym... Wystarczy na nią spojrzeć - uwaloną krwią, błotem i potem, na krawędzi, której cudem się uczepiła i nagle... o mały włos nietrafiona strzałą jakiegoś łotra... Teraz zaczyna się walka nie tyle z naturą, co z dzikimi bandziorami [którzy chyba nie mają konkretniejszych powodów do zabicia młodziutkiej dziewczyny???]. Dalej świetny realizm, ukazany np. w trudzie, z jakim dokonała skoku, siła i trzeźwy umysł, by uwolnić się z więzów i zdobyć broń, niemal całkiem samotne walki... Opcja latania po całej wyspie... Ale zastosowana w zwiastunie metoda narracji pierszoosobowej o samej sobie spokojnymi głosami innymi, niż panny Croft mimo iż ma swój urok, którego niewątpliwie dodaje brzędolenie fortepianu w tle, jest tu jakby niestosowne... Bardzo mało grałem w tej serii, ale lubię ją i uznaję za najbadziej kuszącą i "sprawdzoną' propozycję.

Komentarz: danios15

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl