8. Gears of War: Judgment. Gry marca 2013 - najciekawsze premiery i konkurs

Damian Pawlikowski

8. Gears of War: Judgment

Kiedy kilka ładnych lat temu warszawskie studio People Can Fly dostało od Epic Games zadanie konwersji pierwszej części sagi GoW na blaszaki, nikt nie spodziewał się, że to właśnie Polacy będą odpowiedzialni za triumfalny powrót serii wraz z nadejściem Dnia sądu. Być może oryginalna trylogia dobiegła już końca, ale od czego są prequele? W Gears of War: Judgment przyjdzie nam wcielić się w Damona Bairda, którego oddział został oskarżony o śmiertelne w skutkach zignorowanie rozkazów dowództwa. Chłopina wyrywa się jednak z ciasnej celi i rusza żuć gumę oraz kopać zadki Szarańczy. A że guma akurat mu się skończyła... Judgment zapowiada się na nic innego, tylko na starego, dobrego i lubianego przez wszystkich GoW-a – na sterydach. Oj, spoci się nam Xboksik, spoci!

Data premiery: 22 marca

  1. Gears of War: Judgment – Encyklopedia gry-online.pl
Podobało się?

0

Na jaką premierę marca 2013 czekasz najbardziej?

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2013-03-30
19:26

zanonimizowany909961 Junior

Najbardziej oczekiwałem na nową część Tomb Raider'a. To było wielkie wyczekiwanie. Jeszcze tylko tydzień, jeszcze tylko 2 dni, dzień. Nareszcie!
Wkrótce razem z Larą wsiąknę w ten niesamowity świat wyspy Yamatai poszukując królowej Himiko.
Razem z Larą przeżyliśmy już wiele. Wspólnie przemierzaliśmy egipskie piramidy, pokonaliśmy Anioła Ciemności, odkrywaliśmy podziemia. Razem stworzyliśmy Legendę. Na naszą rocznicę również wybraliśmy się we wspaniałą przygodę. Teraz z niecierpliwością oczekujemy gdy wejdziemy na pokład Endurance i zaczniemy podróż ku Japonii!
Odrodzimy się na nowo.

Komentarz: zanonimizowany909961
2013-03-30
19:31

$ebs Master Senator

$ebs Master

Z gier marcowych najbardziej chcialbym zagrac w nowego Tomb Ridera, z tego co czytalem i widzialem ta gra to stara dobra Lara. Akcja, fabula i grafika na najwyzszym obecnie poziomie. W najblizszysz miesiacach must have dla mnie.

Komentarz: $ebs Master
2013-03-31
10:13

Foliopaks Legionista

Foliopaks

piszę poraz trzeci raz ale już ostatni.Chciałbym dostać Tomb Raider na platformę PC.Oto moja krótka Recenzja:
Na początek powiem trochę o historii tej gry.
Pierwszą częścią jaka wyszła była Tomb Raider 1996, stworzona przez studio Core Desing w 1996 roku.
W 2005 roku Tomb Raider zmieniła developera ,na Crystal Dynamics, ale za nim to się stało studio Core Desing wyprodukowało 5 część Tomb Raider noszących tytuł:
Tomb Raider (1996)
Tomb Raider II: The Dagger of Xian
Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft
Tomb Raider 4: The Last Revelation
Tomb Raider 5: Chronicles
Tomb Raider: The Angel of Darkness
Dalsze części zostały stworzone przez Studio Crystal Dynamics .I odniosły wielkie sukcesy.
Najbardziej ucieszyła graczy Tomb Raider Legend która powstała w 2006 roku .Następną ważną częścią była Tomb Raider: Anniversary
,a jej następczynią Tomb Raider Underworld.Dwa lata później wyprodukowano Lare Croft and Guardian Of Light. Była to pierwsza część z widokiem ptaka,niestety nie osiągnęła sukcesu.

3 lata później czyli w tym roku powstała nowa część czyli Tomb Raider 2013.
Ta część okazała się wielkim sukcesem.
Jest ona połączeniem akcji z wątkiem przygodowym.
W grze wcielamy się w młodą panią Larę Croft , która rozbiła się na wyspie i walczy o przetrwanie. W grze dodali nowe bronie , umiejętności ,obozy i pułapki.
Lara może teraz prowadzić skuteczniejszą grę ofensywną ,korzystając z szerszego spektrum źródeł ognia. Możemy również grać ofensywnie co ułatwia nam znakomicie system maskowania i dezorientowania przeciwników.Ponadto dodano nowe pułapki ,gdy Lara w nie wejdzie zostanie zdana na siebie i wisząc do góry nogami strzela do pobliskich wrogów.
W grze tej nie zapomniano też o dodawaniu umiejętności , które tak ,dużo graczy kocha. Możemy stać się cichymi zabójcami ,którzy eliminują po cichu przeciwnika jeden po drugim , lub wcielić się w postać Rambo ,wskoczyć w pole bitwy i niczym błyskawica wyeliminować wroga. W nowym Tomb Raiderze dodano również łuk z liną dzięki któremu możemy przechodzić przez trudno dostępne miejsca.
Nie zapomniano też o otwartym świecie wprawdzie nie jest taki jak w Far Cry 3 ,i żeby dostać się do wybranych lokacji trzeba się teleportować z obozu do obozu to i tak jest bardzo fajny. Dzięki obozom możemy również ulepszać bronie, i podróżować po wyspie. Żeby ulepszyć bronie potrzebne są nam surowce ,która można znaleźć na całej wyspie.
Nowy Tomb Raider zmusza nas do większego wysiłku przez przeprojektowany system Quick Time Eventów. I tak już przyjemne doznania stworzone przez znakomitych twórców gry wzbogaca Polski głos Karoliny Gorczyckiej. W grze tej zastosowano silnik graficzny Cry Engine, który znacznie poprawie tekstury i detale .Ponadto dodano też nową technologię Tress Fix , która sprawia ,że włosy Lary są o wiele bardziej realistyczne .Niestety jest to opcja dla wydajniejszych pecetów i nie wszyscy mogą ją wypróbować. Oj nie zauważyłem kończy mi się czas więc powiem jeszcze ,że życzę wam Wesołych Świąt !!! Subskrybujcie mój kanał i piszcie komentarze.

Komentarz: Foliopaks
2013-03-31
14:55

Kosiek Junior

Odpowiedź jest prosta: BioShock: Infinite. Dlaczego? Bo przez niego płakałem, prawdziwie płakałem. Żaden Tomb Raider w życiu mnie do tego stanu nie doprowadzi.

Komentarz: Kosiek
2016-01-06
03:45

danios15 Legionista

The Showdown Effect - skomplikowane przedstawienie i monotonny, choć i "stary, ale jary" widok 2D...
Battlefield 3 - jaki geniusz głupoty zrobił zwiastun o obronie... flagi?!? To miałoby sens chyba tylko w grze o klimatach "Kamienii na szaniec", albo ogólnie II wojny światowej.
Gears of War: Judgment - fajny pomysł na poprowadzenie zwiastunu, który daje nawet kilka wskazówek do rozgrywki.
LEGO City: Undercover - miałem nadzieję, że będzie to związane z NFS: Undercover... ale fragment z ucieczką Rexa wywołał uśmiech, "jego" zakończenie i realizm ukazany w pościgu za walniętym klaunem spodobały mi się. Podoba mi się ta groteskowość.
Sniper: Ghost Warrior 2 - snajperka może i nie jest mą ulubioną bronią palną, ale jej pożyteczność i "niezastąpioność" nie w sposób zignorować. Mimo to zwiastun, w którym jedyne, co było ukazane, to strzały oddawane w zwolnionym tempie znudziły mnie w przyspieszonym.
God of War: Wstąpienie - pierwszy raz stykam się tą grą, więc nie jestem w stanie powiedzieć za wiele, ale... Skąd Kratos na początku, gdy zerwał pierwszy (albo drugi trzech) łańcuch, miał nagle w ręku ostrze?? Potem pierwsza chmara przeciwników i swobodna walka z... zielonymi, dzikimi muchami - hmmm... Dalej "sub-boss" i pościg za boginką o bardzo... męskim głosie. Najbardziej podobała mi się taktyka efektywnego wykorzystywania łańcuchów do wykańczania przeciwników.
SimCity - najbardziej rozwaliła mnie ta "antyteza" na końcu zwiastuna 'miasto wymknęło się spod kontroli. Na szsczęście można sprowadzić na nie katastrofę i zacząć budowę na nowo. SimCity to bezpieczna gra edukacyjna (...)'... Istna zabawa w boga...
Starcraft II: Heart of the Swarm - ta "laska", która zdaje się być główną bohaterką fascynuje wyglądem i zamiarami oraz dalszym losem.
BioShock: Infinite - od lat chcę unieść się w chmury, a ta gra jest obiecująca. Tylko od pewnego momentu akcja toczy się jak w thrillerze, a mianowicie od znalezienia trupa [w tym miejscu zacząłbym się błyskawicznie "wycofywać"]. Dalej widać, że coś tu wyraźnie śmierdzi, a ten idiota, chociaż ma obawę, siada na krześle, "fikuśnie" rozłożonym spod ogromnego "pilaru" i... kto by pomyślał [ja!!], że zaraz runie na niego powrotem [zupełnie, jak w horrorze o debilach z niedoborem instynktu samozachowawczego, ale za to z ciekawością godnej antynobla!]... Pomimo to gra skutecznie zaintrygowała mnie.
Tomb Raider - najbardziej kusząca propozycja, z perspektywy młodej, niedoświadczonej, rozbitej, ‹co najmniej› zatrwożonej... ale nadal pięknej, odważnej Lary o silnym instynkcie samozachowawczym... Wystarczy na nią spojrzeć - uwaloną krwią, błotem i potem, na krawędzi, której cudem się uczepiła i nagle... o mały włos nietrafiona strzałą jakiegoś łotra... Teraz zaczyna się walka nie tyle z naturą, co z dzikimi bandziorami [którzy chyba nie mają konkretniejszych powodów do zabicia młodziutkiej dziewczyny???]. Dalej świetny realizm, ukazany np. w trudzie, z jakim dokonała skoku, siła i trzeźwy umysł, by uwolnić się z więzów i zdobyć broń, niemal całkiem samotne walki... Opcja latania po całej wyspie... Ale zastosowana w zwiastunie metoda narracji pierszoosobowej o samej sobie spokojnymi głosami innymi, niż panny Croft mimo iż ma swój urok, którego niewątpliwie dodaje brzędolenie fortepianu w tle, jest tu jakby niestosowne... Bardzo mało grałem w tej serii, ale lubię ją i uznaję za najbadziej kuszącą i "sprawdzoną' propozycję.

Komentarz: danios15

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl