Kontrolery ruchowe. 10 najważniejszych momentów ostatniej generacji

Luc

Kontrolery ruchowe

Bioderko w lewo, bioderko w prawo... Gry taneczne zdecydowanie zdominowały rynek produkcji ruchowych. - 2013-12-23
Bioderko w lewo, bioderko w prawo... Gry taneczne zdecydowanie zdominowały rynek produkcji ruchowych.

Obecna generacja to jednak także i miłe wspomnienia. Branża poczyniła ogromny krok naprzód, zwłaszcza w kwestii kontrolerów ruchowych. Za popularyzację metody sterowania postaciami całym ciałem odpowiada przede wszystkim Nintendo. Choć konsola Wii wraz ze swoim bezprzewodowym kontrolerem już zeszła z piedestału, zaproponowane rozwiązanie spotkało się z na tyle ciepłym przyjęciem graczy, że konkurencyjne przedsiębiorstwa szybko postanowiły zaadoptować je na własne potrzeby. I tak w roku 2010 zarówno Sony, jak i Microsoft udostępniły światu innowacyjne systemy – Move oraz Kinect, pozwalające graczom na wyjątkowo aktywny udział w rozgrywce.

Dzięki wprowadzeniu nowego, bardziej angażującego kierowania bohaterami granie w wielu domach stało się rozrywką rodzinną, bardzo pozytywnie wpływając na wizerunek branży. Od tego czasu gry oparte na kontrolerach ruchowych oraz konsolowe kamery regularnie okupują listy najlepiej sprzedających się tytułów, ciesząc się popularnością wśród wszystkich grup wiekowych.

Podobało się?

1

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl