Zwrot gier w PlayStation Store to teraz łatwizna. Sony wreszcie pozwala w prosty sposób domagać się odzyskania pieniędzy
Firma Sony wreszcie wprowadziła potrzebne ułatwienia zwrotów wpłaconych środków w PlayStation Store.

Każdy gracz, który musiał kiedyś dokonać zwrotu gry zakupionej w PlayStation Store, wie, że nie jest to łatwe zadanie. Firma Sony wreszcie postanowiła coś z tym zrobić i wprowadziła korzystne zmiany w tej kwestii.
- Przede wszystkim wreszcie dodano do PlayStation Store (zarówno na stronie, jak i w aplikacji) prostą opcję wystąpienia o zwrot wpłaconych środków. Wcześniej trzeba było to robić przez dział obsługi klienta, co wymagało rozmowy z asystentem firmy, przy czym najczęściej był to bot, a nie prawdziwy pracownik Sony. Teraz jest to standardowa funkcja w interfejsie sklepu / aplikacji, niewymagająca pogadanek z aI i przedzierania się przez masę formularzy. Jak z tego korzystać możecie zobaczyć w oficjalnym poradniku.
- Nie zmieniły się za to wymogi zwrotu. Wniosek musi więc być złożony w ciągu 14 dni od zakupu. Ponadto zwracana gra lub DLC nie mogły zostać pobrane lub uruchomione przez streaming.
Ułatwienie zwrotów jest częścią szerszej akcji Sony ulepszania PlayStation Store. Koncern m.in. dodał do serwisu opcję płacenia za pomocą usług Apple Pay i Cash App. Z kolei w zeszłym roku wprowadzono tagi ułatwiające odnajdywanie gier z opcjami dostępności.
Ostatnie dni promocji w PlayStation Store
Warto wspomnieć, że obecnie w PlayStation Store trwa wielka wyprzedaż, zorganizowana z okazji targów gamescom, w ramach której przeceniono ok. 3500 produktów. Promocja dobiegnie końca 28 sierpnia.