Toni Dorotic, grafik zajmujący się projektowaniem środowiska, przeniósł jedną z lokacji z gry Diablo II na silnik Unreal Engine 4.

Grafik zajmujący się projektowaniem środowiska, Toni Dorotic, podzielił się efektem pracy, podczas której odtworzył lokację z gry Diablo II – Doki Kurast – na silniku Unreal Engine 4. Możecie zobaczyć ją w pełnej okazałości na filmiku poniżej. Autor przedstawił także szczegóły powstawania lokacji w serwisie ArtStation. Dorotic stworzył własnoręcznie prawie wszystko, co widać na opublikowanym materiale (jedynie woda nie została zaprojektowana przez niego). Niestety sama mapa nie jest grywalna i nie można jej w żaden sposób pobrać.
GRYOnline
Gracze
54

Autor: Paweł Woźniak
Od 2019 roku związany z GRY-OnLine, gdzie zaczynał jako autor newsów, a obecnie jest jednym z redaktorów tvgry. Obecnie interesują go przede wszystkim gry RPG, soulslike i metroidvanie, ale sporą część gamingowego życia poświęcił też produkcjom sieciowym. W grach ceni sobie głównie rozbudowane mechaniki rozwoju postaci oraz swobodę w działaniu, a na omawiane tytuły stara się patrzeć z różnych perspektyw. Od 2023 roku prowadzi również swój kanał na YouTube.