Znamy datę premiery Pillars of Eternity 2 na konsolach PS4 i XOne
Pillars of Eternity II: Deadfire ukaże się na konsolach PlayStation 4 i Xbox One na początku przyszłego roku. Gra zostanie wydana w dwóch wersjach (standardowej oraz kolekcjonerskiej). Obie będą zawierały najnowsze aktualizacje oraz dodatki. Nadal nie wiadomo, kiedy tytuł trafi na urządzenia Nintendo Switch.

Poznaliśmy dokładną datę premiery Pillars of Eternity II: Deadfire na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Tytuł ukaże się 28 stycznia 2020 roku. Natomiast użytkownicy Nintendo Switch będą musieli poczekać dłużej, bowiem dopiero na początku przyszłego roku twórcy zamierzają ujawnić, kiedy gra pojawi się na tym urządzeniu. Produkcja zostanie wydana w dwóch wersjach – standardowej (w cenie 59,99 dolarów – ok. 230 złotych) oraz kolekcjonerskiej (129,99 dolarów – ok. 500 złotych).
Obie wersje będą posiadały najnowsze aktualizacje (w tym patch 5.0) oraz wszystkie rozszerzenia. Edycja kolekcjonerska oprócz gry zawierać będzie 25-centymetrową figurkę Od Nuy, zawieszkę do kluczy, metalową naklejkę oraz specjalne pudełko.
Pillars of Eternity II: Deadfire pierwotnie zadebiutowało na komputerach osobistych w maju 2018 roku. Jest to kontynuacja klasycznej gry RPG z widokiem izometrycznym. Mimo wysokich ocen, tytuł słabo poradził sobie na rynku w okresie premierowym. Od tamtej pory otrzymał jednak sporo wartościowych aktualizacji oraz dodatków, które być może zachęcą konsolowych graczy do zakupu. Może Obsidian da się jeszcze przekonać do zmiany zdania na temat stworzenia trzeciej części serii.
- Oficjalna strona internetowa gry Pillars of Eternity II: Deadfire
- Recenzja gry Pillars of Eternity 2 – RPG na miarę Baldur's Gate 2
- Pillars of Eternity 2 Deadfire – poradnik do gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Obsidian Entertainment
- daty premier / opóźnienia (gry)
- trailery (gry)
- konwersje konsolowe
- gry RPG
- Versus Evil
- PS4
- XONE
- Switch
Komentarze czytelników
emot Centurion
A będzie polska wersja językowa chociażby w postaci napisów?
Zdzichsiu Senator

Obsidian lub jego wydawca znowu popełnia ten sam błąd, a potem znowu będzie narzekanie, że nikt nie chce grać w izo RPG. Cena. Serio, dlaczego oni muszą ją ustalać na kwotę gry AAA, gdy jest to AA i to w dodatku dosyć niszowe? Rozumiem, że jest to wersja kompletna i w ogóle, ale wydają tę grę rok po premierze i znowu wołają 60 dolców. Próg wejścia do izometrycznych RPG, zwłaszcza na rynku konsolowym, jest zdecydowanie większy od losowego akcyjniaka TPP. Divinity 2 w reedycji na konsole nie kosztowało 60 dolców, a 50, a Divinity 2 to Divinity 2, czyli jeden z najbardziej docenianych RPGów. Pillarsy powinny zachęcać ceną, by ktoś to chciał sprawdzić. Wydanie 150 złotych na grę, która mu może nie podejść, jest o wiele mniej ciężkostrawne niż wydanie tych 250, gdy za 250 może mieć Call of Duty, które z miejsca zapewni mu masę zabawy.
Wrzesień Senator

Fajnie, ale ogram pewnie dopiero na ps5, bo jak mam się znowu męczyć z ciągnącymi się w nieskończoność loadingami, to podziękuję.
vorimenn Generał

Dziwne, że cały czas nie ma żadnej informacji o dołączeniu w końcu obu gier tej marki do Xbox Game Pass.