Wsparcie dla Elden Ring Shadow of the Erdtree, nowe sterowniki NVIDIA Game Ready 555.99 już dostępne

Posiadacze kart graficznych Nvidia mogą już przygotowywać się do premiery dodatku do Elden Ringa Shadow of the Erdtree. Nowa wersja sterowników Game Ready, o numerze 555.99, wprowadza wsparcia dla wspomnianej gry.

futurebeat.pl

Zbigniew Woźnicki

Wsparcie dla Elden Ring Shadow of the Erdtree, nowe sterowniki NVIDIA Game Ready 555.99 już dostępne, źródło grafiki: Elden Ring: Shadow of the Erdtree; FromSoftware Inc.; Bandai Namco Entertainment; 2024.
Wsparcie dla Elden Ring Shadow of the Erdtree, nowe sterowniki NVIDIA Game Ready 555.99 już dostępne Źródło: Elden Ring: Shadow of the Erdtree; FromSoftware Inc.; Bandai Namco Entertainment; 2024.

Do premiery Shadow of the Erdtree zostało niewiele ponad dwa tygodnie. Nvidia już jednak przygotowuje karty graficzne na nadchodzący termin. Najnowsza aktualizacja WHQL sterowników Game Ready 555.99 oferuje wsparcie na premierę wspomnianej produkcji, co oznacza, że gracze powinni otrzymać optymalne, pod względem technicznym, doświadczenie w trakcie rozgrywki.

Nvidia jest gotowa na premierę Shadow of the Erdtree

Elden Ring: Shadow of the Erdtree można spokojnie określić, jako jedną z najbardziej wyczekiwanych produkcji tego roku. Dlatego aktualizacja sterowników Game Ready jest ważna dla posiadaczy kart graficznych GeForce. Nvidia zapewnia, że aktualizacje powstają we współpracy z deweloperami gier, żeby zapewnić jak najlepsze działanie gry już na jej premierę.

Poza wspomnianym dodatkiem do Elden Ringa, aktualizacja 555.99 zapewnia wsparcie dla Pax Dei oraz Still Wakes the Deep. Nie zabrakło również naprawy bugów technicznych, wśród których można wymienić brak wykrywania kompatybilności G-SYNC z telewizorem LG OLED48C4 i monitorem 32GS95UE oraz artefakty w trakcie korzystania z Microsoft New Teams i Outlooka z włączonym MFAA w panelu kontrolnym Nvidii.

Nvidia naprawiła także dwa błędy, które pojawiały się w trakcie rozgrywki. Jednym z nich jest brak wyświetlanej wartości klatek na sekundę na nakładce w wielu różnych grach oraz niwelacja mrugającego lub czarnego ekranu, gdy włączona jest funkcja Instant Replay w GeForce Experience.

Poprawna optymalizacja gier w ostatnich latach jest często sporym problemem, co widać przy głośniejszych premierach, jak na przykład zeszłoroczny Star Wars Jedi: Survivor. Elden Ring także miał swoje problemy ze spadkami klatek na sekundę lub stutteringiem. Być może na premierę Shadow of the Erdtree optymalizacja okaże się znacznie lepsza.

Podobało się?

0

Zbigniew Woźnicki

Autor: Zbigniew Woźnicki

Przygodę z publicystyką i pisaniem zaczął w serwisie Allegro, gdzie publikował newsy związane z grami, technologią oraz mediami społecznościowymi. Wkrótce zawitał na GRYOnline.pl i Filmomaniaka, pisząc o nowościach związanych z branżą filmową. Mimo związku z serialami, jego serce należy do gier wszelakiego typu. Żaden gatunek mu nie straszny, a przygoda z Tibią nauczyła go, że niebo i muzyka w grach są całkowicie zbędne. Przed laty dzielił się swoimi doświadczeniami, moderując forum mmorpg.org.pl. Uwielbia ponarzekać, ale oczywiście konstruktywnie i z umiarem. Na forum pisze pod ksywką Canaton.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
2
8
15
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne
2024-06-05
15:33

duxdaro Pretorianin

duxdaro

Na moc kompa nie narzekam, i5 13500 + 4070 Ti, ale DLSS to dla mnie zawsze plus. Stabilniejszy framerate i mniejszy pobór mocy. Szczególnie jak się gra z RT.

Komentarz: duxdaro
2024-06-05
15:13

zanonimizowany1245771 Konsul

duxdaro Elden Ring dobrze działał w 60(/+) fps'ach gdy używałem gtx 1060 i intelka i5 8 generacji, statteringi zdarzały się okazjonalnie, lecz to dość szybko wyeliminowali w którymś patchu bo przestało to być zauważalne. Jeśli nie zdecydowali się na modyfikację silnika gry skutkującymi podwyższeniem zasobożerności to nie widzę powodu dla którego ta gra miała by działać fatalnie, w takiej sytuacji dało by się grać komfortowo w natywnych 4k ultra na 3080, bądź może nawet słabszym gpu, pod względem vramu ta gra rownież nie była nadmiernie zasobożerna.

Komentarz: zanonimizowany1245771
2024-06-05
14:22

LokalnyRzezimieszek Generał

Lepiej nie instalować na hip hip hurra.
-> https: //www .guru3d .com/publish/comments/geforce-55599-whql-driver-download/

Sterowniki serii 55x to ogólnie badziew i żenada.
Poza tym te sterowniki dodają tylko profil, nie ma żadnych "optymalizacji" czy polepszeń.

duxdaro
Typowe FS. Lenistwo do kwadratu.

Komentarz: LokalnyRzezimieszek
2024-06-05
13:45

duxdaro Pretorianin

duxdaro

No i to na razie jeden zawód z info o dlc, bo liczyłem, że dodadzą wsparcie DLSS, a tu nic :/

Komentarz: duxdaro

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl