Studio Wargaming posłuchało głosów fanów mobilnego World of Tanks Blitz niezadowolonych z ostatnich zmian w modelu ekonomicznym. Twórcy właśnie zaimplementowali modyfikacje, które powinny naprawić tę sytuację.

W społeczność fanów mobilnej gry bitewnej World of Tanks Blitz ostatnio zawrzało z powodu zmian w modelu ekonomicznym, które według wielu graczy stanowiły za mocne przegięcie w stronę tzw. pay-to-win, czyli po prostu płacenia za wygrywanie. Co ciekawe, deweloperzy ze studia Wargaming nie zignorowali tych głosów krytycznych i wprowadzili poprawki.
Kontrowersyjne zmiany, które wywołały całą aferę, zostały zaimplementowane kilka tygodni temu w aktualizacji 2.8. Łatka oferowała m.in. nowe sowieckie niszczyciele czołgów (SU-100M1, SU-101, SU-122-54 i Object 263) oraz przerabiała zimową mapę Malinowka, ulepszając jej grafikę oraz zbalansowanie. Tym jednak, co wywołało niezadowolenie graczy był inny element tego patcha w postaci nowego typu materiałów eksploatacyjnych, czyli tzw. zapasów.
W istotny sposób wpływają one na przebieg potyczek, więc gracze chcący wygrywać zaczęli ich używać wraz ze starymi materiałami eksploatacyjnymi. Problem w tym, że zapasy były bardzo drogie. W rezultacie wydatki użytkowników znacząco wzrosły i po każdej bitwie pozostawało im coraz mniej kredytów. Twórcy przeanalizowali statystyki z meczów i przyznali rację fanom, że zapasy było zdecydowanie zbyt kosztowne. Dlatego zdecydowano się na obniżenie ich ceny w kredytach, przykładowo:
Przy okazji tych analiz okazało się także, że część współczynników opłacalności pojazdów była niepoprawna, dlatego tu również zaszły zmiany i czołgi Е 75, E 100, ST-1 oraz Maus otrzymały bonus 10% do zarobków, a IS-7 oraz M48A1 dostały 5% wzrost. Wszystkie powyższe zmiany weszły w życie dzisiaj rano.
World of Tanks Blitz w App Store
World of Tanks Blitz w Google Play
World of Tanks Blitz w Windows Store
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:10-lecie World of Warships. Gdynia doczekała się wyjątkowej Strefy Gracza
Gracze
Steam

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.