Wiedźmin w świecie Skyrim dzięki modyfikacji A Witcher's Adventure

Ukazała się nowa wersja A Witcher's Adventure - LE Backport, czyli moda wprowadzającego do The Elder Scrolls V: Skyrim elementy z serii Wiedźmin, w tym bronie, potwory i znaki. Nie zabrakło także nowych przygód.

Adrian Werner

Wiedźmin w świecie Skyrim dzięki modyfikacji A Witcher's Adventure.
Wiedźmin w świecie Skyrim dzięki modyfikacji A Witcher's Adventure.

Aktualizacja.

Gardden, czyli autor moda A Witcher's Adventure, udzielił nam zgody na umieszczenie projektu na naszym FTP wraz z polską instrukcją instalacji:

  1. A Witcher's Adventure - pobierz mod w wersji dla The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
  2. A Witcher's Adventure – pobierz mod w wersji dla The Elder Scrolls V: Skyrim
MOD OFERUJE M.IN.:
  1. wiedźmińskie bronie, umiejętności i zdolności,
  2. systemy znaków i alchemii,
  3. nowe potwory,
  4. lokację Kaer Fendargh,
  5. nowe przygody.

Kilka dni temu moder Gardden wypuścił aktualizację projektu A Witcher's Adventure, czyli moda, który wprowadza do The Elder Scrolls V: Skyrim elementy wzorowane na serii Wiedźmin. Nowa wersja to 1.3 beta, więc sporo aspektów projektu wymaga jeszcze dopracowania, ale całość jest już w pełni grywalna i potrafi zapewnić dużo dobrej zabawy.

Pierwsza wersja moda zadebiutowała w lipcu ubiegłego roku. Wtedy projekt przeznaczony był wyłącznie do The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition. Wraz z początkiem 2021 r. Gardden udostępnił również wydanie dla starszego The Elder Scrolls V: Skyrim.

Mod wprowadza do Skyrima 43 miecze zaczerpnięte wprost z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon wraz z dodatkowymi surowcami do craftingu tych broni. Co ciekawe, autor otrzymał na to zgodę od studia CD Projekt RED.

A Witcher's Adventure wzbogaca również rozgrywkę o wiedźmińskie znaki i system alchemiczny, jak również pokaźny zestaw umiejętności i zdolności wzorowanych na tych, którymi mógł się pochwalić Geralt.

Modyfikacja oferuje wiele okazji do zabawy wszystkimi tymi elementami. Projekt wprowadza do Skyrima dziewięć nowych potworów z uniwersum Wiedźmina, jak również dodatkową lokację w postaci Kaer Fendargh. Do tego dochodzi pięć autorskich przygód fabularnych.

W przyszłości autor zamierza mocno rozbudować tereny Kaer Fendargh oraz wprowadzić dodatkowe misje i potwory. Chce także lepiej zintegrować wiedźmińskie nowości z elementami standardowej kampanii Skyrima. W planach są również postacie niezależne, książki i zwoje oraz tablica ze zleceniami.

  1. A Witcher's Adventure - mod w wersji dla The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
  2. A Witcher's Adventure - mod w wersji dla The Elder Scrolls V: Skyrim
The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 11 listopada 2011

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.5

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

33

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2021-01-06
15:33

xan11pl Generał

Jestem w szoku, jak przemodelowali mechanikę poruszania się. Owszem, ona dalej nie wygląda super duper, ale wszyscy wiemy jak drewnianie porusząła się postać w oryginalnym Skyrimie, a tutaj te animacje nóg i postaci są bardzo płynne. Oczywiście domyślam się, że twórcą moda na poruszanie się postaci jest ktoś inny, niż twórca moda o wiedźminie, ale jednak jest to warte odnotowania.

Komentarz: xan11pl
2021-01-06
16:40

dj_sasek Legend

dj_sasek
😊

A gdzie seksowne czarodziejki?

Komentarz: dj_sasek
2021-01-06
20:36

Irek22 Legend

Irek22

Bez sensu. Raz, że oba to fantasy, a dwa, że świat Wiedźmina 3 jest ładniejszy i ciekawszy niż świat Skyrima. Zrozumiałbym, gdyby Wiedźmina przeniesiono np. do Cyberpunka, ale do Skyrima nie ma to najmniejszego sensu.

Komentarz: Irek22
2021-01-07
01:20

pawel1812 Generał

Salzmore
Proszę mi tu Piranhy nie obrażać. Oni się od 20 lat ciągle borykają z problemami z finansowaniem swoich projektów, przez co studio obecnie składa się z 32 osób... Elexa tworzyli 3 lata w jeszcze mniejszym składzie.
Jest to dośc imponujący wyczyn. Obecnie mało jest takich studiów będących w stanie produkować tak duże gry, w tak małym składzie.
W CD Project nad Cyberpunkiem pracowali przez dłuższy okres 30-40x większą ekipą...
Ale CD Project to też nie jest moloch w stosunku do 10x większego Ubisoftu.

Szczególnie biorąc pod uwagę, że oni to robią na własnym silniku z własnymi autorskimi efektami specjalnymi typu opóźnienie akomodacji oka. Który to efekt moim zdaniem dodaje dużo więcej realizmu niż RTX w większości gier.

Komentarz: pawel1812
2021-01-09
13:13

Wilk1999 Generał

Wilk1999

Ciągle imponuje mi to jak niektórzy gracze potrafią być kreatywni, twórcy i związani z pewnymi grami tworząc wszelakie mody do tych czy innych produkcji. Zastanawiające jest to, ile wszelakich modów mogłoby się ukazać w grach CDPR, gdyby ich tworzenie oraz implementacja były równie proste co tworzenie modyfikacji do Skyrima lub gdyby miało się profesjonalne narzędzia do ich równie prostego tworzenia i implementacji.

Komentarz: Wilk1999

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl