Wiedźmin w świecie Skyrim dzięki modyfikacji A Witcher's Adventure
Ukazała się nowa wersja A Witcher's Adventure - LE Backport, czyli moda wprowadzającego do The Elder Scrolls V: Skyrim elementy z serii Wiedźmin, w tym bronie, potwory i znaki. Nie zabrakło także nowych przygód.

Aktualizacja.
Gardden, czyli autor moda A Witcher's Adventure, udzielił nam zgody na umieszczenie projektu na naszym FTP wraz z polską instrukcją instalacji:
- A Witcher's Adventure - pobierz mod w wersji dla The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
- A Witcher's Adventure – pobierz mod w wersji dla The Elder Scrolls V: Skyrim
- wiedźmińskie bronie, umiejętności i zdolności,
- systemy znaków i alchemii,
- nowe potwory,
- lokację Kaer Fendargh,
- nowe przygody.
Kilka dni temu moder Gardden wypuścił aktualizację projektu A Witcher's Adventure, czyli moda, który wprowadza do The Elder Scrolls V: Skyrim elementy wzorowane na serii Wiedźmin. Nowa wersja to 1.3 beta, więc sporo aspektów projektu wymaga jeszcze dopracowania, ale całość jest już w pełni grywalna i potrafi zapewnić dużo dobrej zabawy.
Pierwsza wersja moda zadebiutowała w lipcu ubiegłego roku. Wtedy projekt przeznaczony był wyłącznie do The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition. Wraz z początkiem 2021 r. Gardden udostępnił również wydanie dla starszego The Elder Scrolls V: Skyrim.
Mod wprowadza do Skyrima 43 miecze zaczerpnięte wprost z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon wraz z dodatkowymi surowcami do craftingu tych broni. Co ciekawe, autor otrzymał na to zgodę od studia CD Projekt RED.
A Witcher's Adventure wzbogaca również rozgrywkę o wiedźmińskie znaki i system alchemiczny, jak również pokaźny zestaw umiejętności i zdolności wzorowanych na tych, którymi mógł się pochwalić Geralt.
Modyfikacja oferuje wiele okazji do zabawy wszystkimi tymi elementami. Projekt wprowadza do Skyrima dziewięć nowych potworów z uniwersum Wiedźmina, jak również dodatkową lokację w postaci Kaer Fendargh. Do tego dochodzi pięć autorskich przygód fabularnych.
W przyszłości autor zamierza mocno rozbudować tereny Kaer Fendargh oraz wprowadzić dodatkowe misje i potwory. Chce także lepiej zintegrować wiedźmińskie nowości z elementami standardowej kampanii Skyrima. W planach są również postacie niezależne, książki i zwoje oraz tablica ze zleceniami.
- A Witcher's Adventure - mod w wersji dla The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
- A Witcher's Adventure - mod w wersji dla The Elder Scrolls V: Skyrim

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
xan11pl Generał
Jestem w szoku, jak przemodelowali mechanikę poruszania się. Owszem, ona dalej nie wygląda super duper, ale wszyscy wiemy jak drewnianie porusząła się postać w oryginalnym Skyrimie, a tutaj te animacje nóg i postaci są bardzo płynne. Oczywiście domyślam się, że twórcą moda na poruszanie się postaci jest ktoś inny, niż twórca moda o wiedźminie, ale jednak jest to warte odnotowania.
Irek22 Legend

Bez sensu. Raz, że oba to fantasy, a dwa, że świat Wiedźmina 3 jest ładniejszy i ciekawszy niż świat Skyrima. Zrozumiałbym, gdyby Wiedźmina przeniesiono np. do Cyberpunka, ale do Skyrima nie ma to najmniejszego sensu.
pawel1812 Generał
Proszę mi tu Piranhy nie obrażać. Oni się od 20 lat ciągle borykają z problemami z finansowaniem swoich projektów, przez co studio obecnie składa się z 32 osób... Elexa tworzyli 3 lata w jeszcze mniejszym składzie.
Jest to dośc imponujący wyczyn. Obecnie mało jest takich studiów będących w stanie produkować tak duże gry, w tak małym składzie.
W CD Project nad Cyberpunkiem pracowali przez dłuższy okres 30-40x większą ekipą...
Ale CD Project to też nie jest moloch w stosunku do 10x większego Ubisoftu.
Szczególnie biorąc pod uwagę, że oni to robią na własnym silniku z własnymi autorskimi efektami specjalnymi typu opóźnienie akomodacji oka. Który to efekt moim zdaniem dodaje dużo więcej realizmu niż RTX w większości gier.
Wilk1999 Generał

Ciągle imponuje mi to jak niektórzy gracze potrafią być kreatywni, twórcy i związani z pewnymi grami tworząc wszelakie mody do tych czy innych produkcji. Zastanawiające jest to, ile wszelakich modów mogłoby się ukazać w grach CDPR, gdyby ich tworzenie oraz implementacja były równie proste co tworzenie modyfikacji do Skyrima lub gdyby miało się profesjonalne narzędzia do ich równie prostego tworzenia i implementacji.