Jeden z brytyjskich dostawców Internetu poinformował, że Call of Duty: Warzone 2.0 ustanowiło nowy rekord obciążenia jego sieci w kategorii premier gier.
Od 16 listopada, czyli dnia debiutu Call of Duty: Warzone 2.0, regularnie docierają do nas nowe informacje pokazujące skalę popularności tej produkcji. Najnowsze pochodzą z dosyć nietypowego źródła – od jednego z brytyjskich dostawców Internetu.
Przedstawiciele Virgin Media O2 podkreślają, że gry są jedną z najważniejszych kategorii napędzających zapotrzebowanie Brytyjczyków na szybki Internet. W tej kategorii rekord dla firmy był już raz w tym roku pobity – za sprawą aktualizacji z 3. sezonem do CoD: Warzone oraz Call of Duty: Modern Warfare.
Przypomnijmy, że Call of Duty: Warzone 2.0 trafiło równocześnie na PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Produkcja korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami.
Gra okazała się dużym sukcesem pod względem popularności, ustanawiając nowy rekord aktywności marki na Steamie. Stało się to pomimo mocnego niedopracowania technicznego, co znajduje odzwierciedlenie w niskich ocenach graczy – w serwisie firmy Valve tylko 34% recenzji użytkowników jest pozytywnych, co kategoryzuje się jako „w większości negatywny” odbiór produkcji. Liczba graczy cały czas jednak rośnie, co pokazuje, że te problemy nie są w stanie zniechęcić wielu osób.
Gracze
Steam
OpenCritic
8

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.