War Thunder - debiut czołgów z czasów zimnej wojny w aktualizacji 1.71
War Thunder otrzymało aktualizację 1.71, wraz z którą pojawiły się maszyny z czasów zimnej wojny. Ponadto studio Gaijin wprowadziła m.in. nowy widok z perspektywy strzelca w samolotach, dwie mapy oraz garść zmian w specyfikacjach poszczególnych pojazdów.
Studio Gaijin udostępniło kolejną aktualizację War Thunder, popularnej wojennej gry MMO z czołgami, statkami oraz samolotami w roli głównej. Patch 1.71 (albo „Nowa E.R.A.”, jak nazywają go twórcy) wprowadza nowości zapowiedziane w zeszłym miesiącu, w tym sporo maszyn z czasów zimnej wojny (w tym z okresu wojny wietnamskiej) oraz dwie kolejne mapy: Przesmyk Fulda i Ogród Imperatora. Ta pierwsza to górska dolina na granicy Niemiec Zachodnich i Wschodnich, pozwalająca na sprawdzenie, co by było, gdyby chłodny konflikt przemienił się w gorące starcie NATO z siłami Układu Warszawskiego. Natomiast druga zabierze nas do zgoła odmiennej lokacji, inspirowanej japońską wioską dotychczas niedotkniętą skazą wojny.

Wraz z aktualizacją 1.71 pojawiła się też garść nowości w rozgrywce, w tym czołgi poziomu 6. (na przykład rosyjski T-64A oraz współdzielony przez Amerykanów i Niemców KPz-70/MBT-70), pancerze kompozytowe i reaktywne (odpowiednio składające się z wielu różnych warstw i ładunków wybuchowych), zaktualizowane zadania bojowe oraz nowe samoloty. Dodatkową atrakcją jest długo wyczekiwane wprowadzenie widoku z pozycji strzelca wieżyczki w ponad pięćdziesięciu samolotach. Ponadto pojawiła się możliwość tworzenia bitew użytkownika dla sześćdziesięciu czterech graczy (na razie tylko jako test) oraz ośmioosobowych plutonów. Nie zabrakło też zmian w modelu uszkodzeń i wyposażeniu maszyn oraz poprawek technicznych. Pełną listę zmian w języku polskim znajdziecie na oficjalnej stronie gry.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gry MMO
- patche i aktualizacje
- Gaijin Entertainment
- zimna wojna
- PC
- PS4
Komentarze czytelników
zanonimizowany1050771 Pretorianin
Grind na v ere jest tak komiczny że nie widzę sensu dodawania późniejszych maszyn... tym bardziej że balans od 3 ery wzwyż ssie
sermen1987 Legionista
Fajna aktualizacja, ale zamiast dodawać nowy sprzęt na zasadzie kopiuj wklej + nowy model i tekstura mogliby ulepszyć fizyczny model.
Na dzień dzisiejszy gra nie obsługuje żadnego innego typu transmisji niż hamowanie sprzęgłem rodem z T-34 mimo, że 70% pojazdów w grze korzystało z innych rozwiązań. Nie ma też sterowania regeneratywnego w żadnej formie i czołgi tracą prędkość w zakrętach znacznie szybciej niż w rzeczywistości.
Ludzie doszukują się spisku ponieważ Sowieckie maszyny w najmniejszym stopniu skorzystałyby na tego typu rozwiązaniach więc relatywnie osłabłyby ich mobilność w stosunku do maszyn zachodnich, a deweloperzy są Rosjanami. Stąd mamy smutne żarty w stylu Chieftaina ledwie mogącego skręcić w miejscu, Leoparda mającego 7 biegów do przodu(!) zamiast 4, czy ogólnie maszyn używających w rzeczywistości różnych form regeneratywnego sterowania, a w grze tracących dramatycznie prędkość po każdym delikatnym nawet skręcie itd.
Zresztą wystarczy pooglądać filmy pokazujące rzeczywistą mobilność maszyn i porównać je z tym co widzimy w grze.
Electric_Wizard Pretorianin

WT idzie dzielnie drogą wytyczną przez inny czołgowy tytuł. Błędy? Braki? Niedopracowanie? Pfff, więcej premek!
zanonimizowany259272 Pretorianin
Jedyny plus tej aktualizacji że obligacje nie przepadają :) wreszcie jest szansa coś uzbierać...