War Thunder - debiut czołgów z czasów zimnej wojny w aktualizacji 1.71

War Thunder otrzymało aktualizację 1.71, wraz z którą pojawiły się maszyny z czasów zimnej wojny. Ponadto studio Gaijin wprowadziła m.in. nowy widok z perspektywy strzelca w samolotach, dwie mapy oraz garść zmian w specyfikacjach poszczególnych pojazdów.

Jakub Błażewicz

Studio Gaijin udostępniło kolejną aktualizację War Thunder, popularnej wojennej gry MMO z czołgami, statkami oraz samolotami w roli głównej. Patch 1.71 (albo „Nowa E.R.A.”, jak nazywają go twórcy) wprowadza nowości zapowiedziane w zeszłym miesiącu, w tym sporo maszyn z czasów zimnej wojny (w tym z okresu wojny wietnamskiej) oraz dwie kolejne mapy: Przesmyk Fulda i Ogród Imperatora. Ta pierwsza to górska dolina na granicy Niemiec Zachodnich i Wschodnich, pozwalająca na sprawdzenie, co by było, gdyby chłodny konflikt przemienił się w gorące starcie NATO z siłami Układu Warszawskiego. Natomiast druga zabierze nas do zgoła odmiennej lokacji, inspirowanej japońską wioską dotychczas niedotkniętą skazą wojny.

MBT-70/KPz-70 wkracza do War Thunder prosto z czasów zimnej wojny. - War Thunder - debiut czołgów z czasów zimnej wojny w aktualizacji 1.71 - wiadomość - 2017-09-20
MBT-70/KPz-70 wkracza do War Thunder prosto z czasów zimnej wojny.

Wraz z aktualizacją 1.71 pojawiła się też garść nowości w rozgrywce, w tym czołgi poziomu 6. (na przykład rosyjski T-64A oraz współdzielony przez Amerykanów i Niemców KPz-70/MBT-70), pancerze kompozytowe i reaktywne (odpowiednio składające się z wielu różnych warstw i ładunków wybuchowych), zaktualizowane zadania bojowe oraz nowe samoloty. Dodatkową atrakcją jest długo wyczekiwane wprowadzenie widoku z pozycji strzelca wieżyczki w ponad pięćdziesięciu samolotach. Ponadto pojawiła się możliwość tworzenia bitew użytkownika dla sześćdziesięciu czterech graczy (na razie tylko jako test) oraz ośmioosobowych plutonów. Nie zabrakło też zmian w modelu uszkodzeń i wyposażeniu maszyn oraz poprawek technicznych. Pełną listę zmian w języku polskim znajdziecie na oficjalnej stronie gry.

War Thunder

War Thunder

PC PlayStation Xbox Mobile
po premierze

Data wydania: 29 listopada 2013

Informacje o Grze
6.4

GRYOnline

6.8

Gracze

7.2

Steam

7.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

6

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry MMO
2017-09-19
21:28

zanonimizowany1050771 Pretorianin

Grind na v ere jest tak komiczny że nie widzę sensu dodawania późniejszych maszyn... tym bardziej że balans od 3 ery wzwyż ssie

Komentarz: zanonimizowany1050771
2017-09-19
22:57

sermen1987 Legionista

Fajna aktualizacja, ale zamiast dodawać nowy sprzęt na zasadzie kopiuj wklej + nowy model i tekstura mogliby ulepszyć fizyczny model.
Na dzień dzisiejszy gra nie obsługuje żadnego innego typu transmisji niż hamowanie sprzęgłem rodem z T-34 mimo, że 70% pojazdów w grze korzystało z innych rozwiązań. Nie ma też sterowania regeneratywnego w żadnej formie i czołgi tracą prędkość w zakrętach znacznie szybciej niż w rzeczywistości.

Ludzie doszukują się spisku ponieważ Sowieckie maszyny w najmniejszym stopniu skorzystałyby na tego typu rozwiązaniach więc relatywnie osłabłyby ich mobilność w stosunku do maszyn zachodnich, a deweloperzy są Rosjanami. Stąd mamy smutne żarty w stylu Chieftaina ledwie mogącego skręcić w miejscu, Leoparda mającego 7 biegów do przodu(!) zamiast 4, czy ogólnie maszyn używających w rzeczywistości różnych form regeneratywnego sterowania, a w grze tracących dramatycznie prędkość po każdym delikatnym nawet skręcie itd.
Zresztą wystarczy pooglądać filmy pokazujące rzeczywistą mobilność maszyn i porównać je z tym co widzimy w grze.

Komentarz: sermen1987
2017-09-20
19:15

Electric_Wizard Pretorianin

Electric_Wizard

WT idzie dzielnie drogą wytyczną przez inny czołgowy tytuł. Błędy? Braki? Niedopracowanie? Pfff, więcej premek!

Komentarz: Electric_Wizard
2017-09-20
19:34

Gorn221 Generał

Gorn221

A może statki?

Komentarz: Gorn221
2017-09-21
07:38

zanonimizowany259272 Pretorianin

Jedyny plus tej aktualizacji że obligacje nie przepadają :) wreszcie jest szansa coś uzbierać...

Komentarz: zanonimizowany259272

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl