Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 sierpnia 2012, 10:50

autor: Marcin Skierski

W trzeci epizod The Walking Dead zagramy od jutra

Z informacji udzielonej przez studio Telltale Games wynika, że trzeci epizod przygodówki The Walking Dead zadebiutuje jutro w Europie na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. W tej chwili na 100% pewna jest jednak tylko amerykańska data debiutu epizodu o nazwie Long Road Ahead.

Studio Telltale Games ogłosiło, że trzeci epizod przygodówki The Walking Dead zadebiutuje dzisiaj na amerykańskim PlayStation Network. Z kolei oficjalna premiera w serwisach cyfrowej dystrybucji na PC oraz Xboksie 360 odbędzie się jutro.

Twórcy zastrzegli, że europejskie terminy jeszcze muszą zostać potwierdzone, ale mamy nadzieję, że jutro także mieszkańcy Starego Kontynentu będą mogli zagrać w trzeci epizod popularnej gry. W środy mają miejsce aktualizacje europejskiego PlayStation Network, więc tego samego dnia nowych przygód Lee i grupy ocalałych powinni doczekać się posiadacze wszystkich trzech platform sprzętowych. Nie należy tego jednak traktować za pewnik – pamiętamy przecież, że tygodniowe opóźnienie zaliczył drugi epizod w wersji na PlayStation 3.

Cena pojedynczego odcinka tradycyjnie zostanie utrzymana na poziomie 4,99 dolarów (ok. 16 złotych bez podatku VAT) lub 400 punktów Microsoftu. Na PC oraz PlayStation 3 możliwe jest nabycie całego sezonu składającego się z pięciu epizodów za 24,99 dolarów (ok. 80 złotych bez podatku VAT). W tej chwili data wydania ostatnich dwóch odcinków nie jest znana. W oczekiwaniu na jutrzejszą premierę warto obejrzeć najnowszy zwiastun i screeny z trzeciego epizodu.

The Walking Dead to przygodówka studia Telltale Games opowiadająca o losach Lee Everetta i grupy ocalałych w trakcie apokalipsy zombie. Produkcja jest wydawana epizodycznie, przypominając swoją konwencją serial, na którego licencji powstała. W trakcie zabawy prowadzimy rozmowy, zbieramy przedmioty, rozwiązujemy zagadki i dokonujemy wyborów, które mają wpływ na rozwój dalszych wydarzeń. Gra odniosła spory sukces – w ciągu ośmiu tygodni dwa pierwsze epizody sprzedano 1,7 miliona razy.