Unreal Engine i DirectX 11 czynią cuda

Firma Epic Games podczas tegorocznego Game Developers Conference pokazała ciekawy materiał filmowy prezentujący szeroki wachlarz możliwości silnika Unreal Engine 3.

futurebeat.pl

Mateusz Kądziołka

Unreal Engine i DirectX 11 czynią cuda - ilustracja #1

Game Developers Conference to nie tylko wykłady i ujawnianie nowych gier. Konferencja w San Francisco jest też dobrym miejscem do pokazywania technologicznej strony elektronicznej rozrywki. Z tej unikalnej okazji postanowiła skorzystać firma Epic, która zaprezentowała ciekawy materiał filmowy o Unreal Engine 3.

Pięciominutowy klip przedstawia niektóre z cech, którymi charakteryzuje się jeden z najpopularniejszych silników wykorzystywanych do produkcji gier z segmentu AAA. Na filmie możemy zobaczyć potencjał Unreal Engine 3 na różnorodnych platformach oraz kilka scenek prezentujących możliwości silnika współpracującego z bibliotekami DirectX 11.

Unreal Engine 3 to silnik stworzony przez firmę Epic Games, współpracujący z platformami PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation Vita, Android, iOS, OSX oraz z komputerami klasy PC. Pierwszym konsolowym tytułem działającym na trzeciej wersji Unreal Engine był Gears of War. Przypominamy, że aktualnie trwają pracę nad Unreal Engine 4. Najnowszy silnik od Epic Games zostanie (bądź już został) zaprezentowany podczas GDC, jednak pokaz obędzie się „za zamkniętymi drzwiami”.

Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

marzec
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Komputery
2012-03-09
16:35

zanonimizowany26519 Generał

_MaZZeo no wiesz . Jako wewnetrzne studio Epic'a pomagamy im ,a oni nam jak jest taka potrzeba (design ,grafa ,praktycznei w kazdym aspekcie):] . Co ja osobiscie robilem ?? Grafe ,meshing do levelu Anvil (screen wyzej :P z panami walczacymi na pily) ktory jest chyba w dlc2 czy 3 , nie pamietam :p .

Komentarz: zanonimizowany26519
2012-03-09
13:14

Laston Generał

Laston

[17] I co po tym wszystkim jaki i tak trzeba używać DX9 bo Xbox 360 ;/

Komentarz: Laston
2012-03-08
23:03

zanonimizowany484600 Legend

Ooo screen z mojego levelu do DLC :P . Milo .

?? To wy tam w PCF robiliście DLC do Gearsów 3? Ty osobiście również? Napisz coś więcej co robiłeś odnośnie GoW3 bo mnie to ciekawi bardzo.

Komentarz: zanonimizowany484600
2012-03-08
22:15

zanonimizowany26519 Generał

Ooo screen z mojego levelu do DLC :P . Milo .
UE3 to ptoezne narzedzie ,a UE4 bedzie jeszcze potezniejszym :P (ale nie bedzie to juz imo taki skok jak ue2 vs ue3) .
DX11 to masa dodatkowej wolnosci . Dzieki wiekszej swobodzie w pisaniu bardziej zlozonego kodu nie martwiac sie o instrukcje ,deferred rendering i wogole mozna uzyskac efekty poprawiajace jakosc obrazu wzgledem dx9 masakrycznie :] zblizajac sie blizej tego co oferuja prerenderowane scenki .

Komentarz: zanonimizowany26519
2012-03-08
19:24

kaszanka9 Legend

kaszanka9

@TobiAlex

Dzięki, ale ja już wiem co jest ważne, i na pewno nie jest to jakiś dym z papierosa z tasselacją i innymi cudami, które tracą moc na pierdoły, prawda.

Komentarz: kaszanka9

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl