Kolejny kryzys w obozie Ubisoftu – posiadacze Assassin's Creed 2 i Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction na Steamie stracili możliwość uruchomienia kampanii fabularnych. Obie produkcje spotkały się z falą negatywnych opinii, pomimo reakcji francuskiego studia.
Ubisoft po raz kolejny wystawił cierpliwość graczy na próbę. Tym razem studio stanęło w ogniu krytyki po tym, jak użytkownicy Steama stracili możliwość uruchomienia zakupionych tytułów francuskiej firmy. Problem pojawił się w okolicach 4 czerwca (wnosząc po opiniach) i dotyczy dwóch produkcji – Assassin’s Creed II oraz Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction. Społeczność skupiona wokół wspomnianych gier zareagowała w charakterystyczny dla siebie sposób, bombardując je negatywnymi recenzjami.
Oba dzieła Ubisoftu zadebiutowały przeszło 15 lat temu. Premiera Assassin's Creed II na konsolach Xbox 360 i PS3 miała miejsce w 2009 roku, następnie tytuł trafił też na PC (2010 r.), PS4 i Xboxa One (2016 r.) oraz na Nintendo Switcha w ramach wydania The Ezio Collection (2022 r.). Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction wyszło z kolei w 2010 roku, debiutując na PC oraz konsoli Xbox 360.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
1

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.