Pojawiła się „niestabilna” wersja 42.9.0 survivalu Project Zomboid, która wprowadziła m.in. nowy system pojawiania się zombie na mapie.
Niecały miesiąc temu studio The Indie Stone wypuściło wersję Buildu 42 Projectu Zomboid – 42.8.0 – która wprowadziła m.in. system ragdoll. Teraz natomiast pojawił się niestabilny wariant 42.9.0, wprowadzający nowy system pojawiania się zombiaków.
Poniżej wymieniłem kilka istotnych zmian. Pełną listę poprawek znajdziecie bezpośrednio w komunikacie opublikowanym przez studio The Indie Stone.
Przypomnijmy, że Project Zomboid znajduje się we wczesnym dostępie od 2013 roku i nie zanosi się, aby twórcy planowali w najbliższym czasie wydać pełną wersję gry.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
Steam
5

Autor: Maciej Gaffke
W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.