Ragdoll setnie ubawił graczy Project Zomboid w dużej „niestabilnej” aktualizacji popularnego survivalu

Project Zomboid po przeszło dekadzie we wczesnym dostępie doczekał się systemu ragdoll. Studio The Indie Stone planuje wprowadzić nowe rozwiązania, które obecnie można testować w wersji beta.

Krzysztof Kałuziński

Ragdoll setnie ubawił graczy Project Zomboid w dużej „niestabilnej” aktualizacji popularnego survivalu, źródło grafiki: The Indie Stone.
Ragdoll setnie ubawił graczy Project Zomboid w dużej „niestabilnej” aktualizacji popularnego survivalu Źródło: The Indie Stone.

Nie wiem, czy Project Zomboid kiedykolwiek wyjdzie z fazy wczesnego dostępu, ale z pewnością twórcy gry zaskoczą nas jeszcze wieloma usprawnieniami. Dziś studio The Indie Stone udostępniło niestabilną wersję produkcji oznaczoną numerem 42.8.0 – fani mogą przetestować ją, zapisując się do wersji beta.

  • Największą nowością jest system ragdoll, dzięki któremu ciała potrąconych zombie mogą odbijać się od samochodów oraz wpadać pod ich koła. Żywe trupy w naturalny sposób reagują również na postrzały. Fani Project Zomboidzachwyceni nowymi możliwościami, a twórcy planują w przyszłości zaimplementować tę mechanikę także do systemu walki wręcz.
  • Zmiany dotknęły również polowania na dzikie zwierzęta, które po trafieniu z broni palnej spróbują uciec. Dlatego konieczne może być tropienie postrzelonej zwierzyny po śladach krwi. Zależnie od gatunku cele będą oddalać się szybciej i na większą odległość. Nasze szanse na położenie zwierzyny pojedynczym trafieniem wzrosną wraz z umiejętnościami strzeleckimi.
  • W ramach wersji 42.8.0 gracze dostrzegą samochody, jeśli będą one zajmować choć jeden kwadrat znajdujący się w polu widzenia postaci. Powinno to przełożyć się na rzadsze stłuczki spowodowane „nagłym” pojawieniem się zaparkowanych aut na drodze.
  • Od teraz udomowienie dzikich zwierząt odbywa się nie przez zagonienie ich do specjalnej strefy, ale dzięki ich podniesieniu. W grze pojawiło się również mleko w proszku, które po dodaniu do wiadra lub butelki do karmienia wypełnionych wodą posłuży do żywienia młodych osobników. Opis pełnej listy zmian dostępny jest na Steamie.

Project Zomboid to survivalowa produkcja z otwartym światem, którą od 8 listopada 2013 można ogrywać w ramach wczesnego dostępu. Na razie nic nie zapowiada, by gra miała wkrótce doczekać się premiery wersji 1.0, ale też gracze niespecjalnie narzekają na rozwój gry.

Project Zomboid

Project Zomboid

PC
wczesny dostęp

Data wydania: 8 listopada 2013 Wczesny dostęp

Informacje o Grze
6.1

Gracze

9.5

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

7

Krzysztof Kałuziński

Autor: Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl