Fani Titan Questa 2 mają ostatnią szansę, by kupić grę w dotychczasowej cenie. Już 11 listopada produkcja podrożeje, a to dopiero początek planowanych korekt.
Titan Quest 2, jeden z najciekawszych obecnie aRPG-ów na rynku, już wkrótce doczeka się podwyżki ceny. Jest ona spowodowana zwiększającą się objętością gry i dodawaną do niej zawartością. Zmiany wejdą w życie 11 listopada, zarówno na platformie Steam, jak również w Epic Games Store. Do tego dnia będziemy mogli jeszcze skorzystać z obecnej ceny w wysokości 138,99 zł; po 11 listopada zapłacimy za grę zapewne nieco ponad 160 złotych, biorąc pod uwagę, że wspomniana podwyżka będzie wynosiła 5 dolarów.
Co więcej, możemy się spodziewać kolejnych takich korekt cen, jako że nadchodząca została określona jako pierwsza. O kolejnych twórcy będą jednak informować graczy; warto tu także wspomnieć, że nie są one niczym niespodziewanym i były zapowiadane już od dłuższego czasu.
Zmiana ta jest podyktowana przede wszystkim wzbogaceniem się gry o drugi rozdział kampanii fabularnej, ale także kolejną sporych rozmiarów łatkę, która dodała do rozgrywki dwie ważne funkcjonalności.
Pierwszą jest wyczekiwany przez fanów kreator postaci. Na razie jednak działa on tylko, jeśli chcemy stworzyć nowego bohatera; ci już istniejący muszą poczekać na swoją kolej.
Druga to moduł o nazwie Explanation Tooltips. Ma on za zadanie przybliżyć graczom dotychczas mało zrozumiałe mechaniki i funkcje gry, zapewniając tym samym lepsze doświadczenie z rozgrywki. Jest on jednak dopiero na etapie eksperymentalnym i twórcy czekają na feedback graczy, by móc go ulepszyć.
Poza tym do Titan Questa 2 trafiły oczywiście liczne pomniejsze usprawnienia i poprawki błędów. Zgodnie z zapowiedzią, kolejne aktualizacje będą trafiały do gry w podobnych odstępach czasu (duża łatka co 3 miesiące, mniejsze co półtora, a w międzyczasie hotfixy), a zatem można założyć, że podwyżki cen również będą pojawiać się w podobnym rytmie. Natomiast pełna cena premierowa ma wynosić 49,99 dolara / euro (czyli co najmniej 230 zł).
Jak można się było spodziewać, zapowiedź wyższej ceny nie spodobała się tym graczom, którzy w nowo dodanej zawartości i udogodnieniach nie widzą wystarczającej wartości, by usprawiedliwić takie posunięcie. Mimo to twórcy zamierzają realizować swoją strategię.
Gracze
Steam
0

Autor: Danuta Repelowicz
Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.