Twórcy Path of Exile 2 nie spoczywają na laurach. Do wczesnego dostępu zmierzają kolejne usprawnienia
Studio Grinding Gear Games ma już kolejny zestaw poprawek dla wczesnego dostępu Path of Exile 2 po bardzo udanym darmowy weekendzie.

Aktualizacja (4 sierpnia, godz. 8:42)
Patch 0.3.0b trafił już do Path of Exile 2. Początkowo były z nim niemałe problemy, ale po dwóch szybkich hotfixach studiu GGG udało się je opanować.
Oryginalna wiadomość (3 sierpnia, godz. 14:50)
Po udanym darmowym weekendzie i wielkiej aktualizacji gracze Path of Exile 2 czekają na kolejnego hotfixa, czternastego od premiery wersji 0.3.0.
Fani PoE wciąż mają powody do narzekania na „dwójkę”, ale „Trzeci Edykt” wyraźnie ich przekonał, że twórcy wiedzą, co robią. Czwarty akt okazał się dla wielu graczy strzałem w dziesiątkę, a tytuł przyciągnął spory tłum do drugiego Path of Exile.
Niemniej gra pozostaje we wczesnym dostępie – co oznacza potrzebę dalszych szlifów. Deweloperzy ze studia Grinding Gear Games wykorzystali darmowy weekend do dokładnego przyjrzenia się uwagom graczy. Efektem tego dochodzenia będzie aktualizacja 0.3.0b, która ma zadebiutować w tym tygodniu, a wraz z nią do gry trafi kolejne kilkadziesiąt zaległych poprawek.
Sporo z tych zmian dotyczy bestii z otchłani (Abyssal), z których część nie będzie mogła korzystać ze wszystkich swoich zdolności od pierwszego aktu, lecz będzie zyskiwała dostęp do nich stopniowo w obrębie pierwszych trzech rozdziałów PoE 2. Gracze będą mogli też wreszcie spętać je jako zjawy (Spectre), a modyfikator jam otchłani (Abyssal Pits) nieco bardziej rozrzuci je po mapie.
Zapowiedziano też zmianę sprintu: po jego użyciu zablokowanie celowania na konkretnym wrogu (lock-on) zostanie usunięte. Ma to na celu eliminację sytuacji, w których przy próbie ucieczki gracz użyje skilla i zostanie przez to obrócony w kierunku moba.
Pełną listę zmian zmierzających do Path of Exile 2 w wersji 0.3.0b znajdziecie na Steamie oraz na oficjalnej stronie gry.