Twórcy Battlefielda 6 potwierdzili, że przyglądają się rozmiarom i projektom map. Wprowadzono również zmiany, które spowalniają nieco tempo rozgrywki.
Projekty i rozmiary map chyba zawsze pozostaną jednym z najgorętszych tematów związanych z Battlefield 6. Teraz twórcy gry przyznali, że szczegółowo przyglądają się temu elementowi, a także wprowadzili zmiany, które wpływają na tempo rozgrywki.
W najnowszym wpisie deweloperów znalazła się sekcja z aktualnie analizowanymi elementami Battelfielda 6. Jednym z nich jest rozmiar i projekt map, na które gracze zwracają uwagę jeszcze od czasów wersji beta gry.
Battlefield jest w najlepszej formie, gdy mapy oferują różnorodne style gry i nieustanną akcję za każdym rogiem. Zachowanie tej równowagi jest dla nas zawsze priorytetem i dążymy do zapewnienia różnorodnych typów map w przyszłych sezonach.
Szum wśród graczy wywołał zwrot „nieustanna akcja”. Wiele osób uważa, że nigdy nie była to cecha serii Battlefield, która często pozwalała na złapanie oddechu na polu bitwy – odróżniało to ją od konkurencyjnego Call of Duty.
Twórcy jednak zdają sobie sprawę z momentami zbyt dużego chaosu w grze. Battefield Bulletin donosi, że po cichu zmniejszyli oni liczbę graczy z 64 do 48 na niektórych mapach w trybie Przełamanie.
Zmiana podzieliła społeczność Battlefielda 6 – popierające ją osoby uważają, że mapy były zbyt małe na 64 graczy, inni natomiast obawiają się, że rozgrywka stanie się teraz zbyt wolna. Wygląda na to, że znalezienie rozwiązania, które zadowoli wszystkich, jest praktycznie niemożliwe.
To jednak nie wszystko, ponieważ EA DICE poinformowało, że pracuje obecnie nad zwiększeniem czasu potrzebnego do przejmowania celów i terytoriów w trybie Eskalacja. W ten sposób mecze mają zyskać nieco bardziej strategicznego charakteru, przy jednoczesnym zachowaniu płynności.
Zauważyliśmy, że graczom podoba się szybkie, dynamiczne tempo Eskalacji, ale chcemy też zapewnić więcej przestrzeni na podejmowanie taktycznych decyzji, czas reakcji, odrodzenia pojazdów oraz dostosowywanie się do zmieniającej się sytuacji na polu walki.
Zmiana zostanie wprowadzona wraz z aktualizacją California Resistance, która zadebiutuje 18 listopada.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).