Nadeszło kolejne podsumowanie 2025 roku, tym razem od Crunchyrolla. Subskrybenci mogą sprawdzić, co obejrzeli w mijającym roku i ile czasu spędzili z anime.
Mamy Spotify Wrapped, YouTube Recap czy PlayStation Wrap-Up, a dla fanów anime jest jeszcze Crunchyroll Arc, czyli coroczne podsumowanie obejrzanych produkcji we wspomnianym serwisie streamingowym. I wreszcie w tym roku jest ono dostępne.
Subskrybenci Crunchyrolla mogą z corocznego podsumowania dowiedzieć się m.in. tego przez ile godzin oglądali anime, ile tytułów odkryli, ile najwięcej odcinków pod rząd obejrzeli oraz które anime było ich ulubionym. Wystarczy otworzyć aplikację mobilną Crunchyrolla, aby dowiedzieć się wszystkiego o swoim ostatnim roku z anime.
Ale by mieć dostęp do swojego podsumowania Crunchyroll Arc należy spełnić następujące warunki:
Dodatkowo, aby otrzymać e-mail z podsumowaniem Crunchyroll Arc, należy:
Crunchyroll Arc będzie dostępne w aplikacji do 5 stycznia 2026 roku.
To okazja, by sprawdzić swoje nawyki oglądania anime i przekonać się, jak bardzo angażowało ono w mijającym roku.

Wraz z podsumowaniem subskrybenci Crunchyrolla otrzymają specjalnego duchowego towarzysza, dopasowanego na podstawie ich wyników. Duchowi towarzysze mogą podpowiedzieć, które anime jako następne powinno znaleźć się na radarze danego użytkownika.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
2

Autor: Edyta Jastrzębska
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz kulturoznawstwa. W GRYOnline.pl zaczynała jako jeden z newsmanów w dziale filmowym, obecnie dogląda newsroomu filmowego, gdzie zajmuje się również korektą. Świetnie odnajduje się w tematyce filmowo-serialowej zarówno tej osadzonej w rzeczywistości, jak i w fantastyce. Na bieżąco śledzi branżowe trendy, jednak w wolnym czasie najchętniej sięga po tytuły mniej znane. Z popularnymi zaś ma skomplikowaną relację, przez co do wielu przekonuje się dopiero, gdy szum wokół nich ucichnie. Wieczory uwielbia spędzać nie tylko przy filmach, serialach, książkach oraz grach wideo, ale też przy RPG-ach tekstowych, w których siedzi od kilkunastu lat.