Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 lutego 2018, 15:15

tvgry.pl bije rekordy popularności w styczniu 2018

Ostatnie kilka tygodni to wyjątkowy okres dla naszych kolegów z redakcji tvgry.pl. Oprócz przekroczenia progu 600 000 subskrypcji na YouTube, nasza ekipa odnotowała również rekordowy miesiąc pod względem oglądalności.

Zespół tvgry.pl ma powody do dumy. Dzięki rewelacyjnym wynikom uzyskanym w styczniu możemy spokojnie powiedzieć, że nasza ekipa znajduje się obecnie w ścisłej czołówce najpopularniejszych kanałów o grach wideo w serwisie YouTube w Polsce. Tylko w zeszłym miesiącu materiały tvgry.pl zostały obejrzane niemal 15 milionów razy. Nasz kanał nie pierwszy raz wyprzedził ofertę youtuberów o znacznie większych liczbach subskrypcji i uplasował się w ścisłej czołówce wszystkich rodzimych kanałów w serwisie YT.

  1. Kanał tvgry.pl w serwisie YouTube

Dla ekipy tvgry.pl to kolejny sukces osiągnięty w krótkim czasie – zaledwie parę dni temu świętowała ona przekroczenie granicy 600 tysięcy subskrypcji, notując wzrost o 200 tysięcy w stosunku do lutego 2017 roku i o 400 tysięcy w porównaniu z lutym 2016 roku. I chociaż na polskim YouTubie nie brakuje kanałów, które pod tym względem przebijają naszych kolegów z redakcji, w prawdziwie reprezentatywnej statystyce – liczbie odsłon – widać stały i dynamiczny rozwój.

Źródło: SocialBlade.com - TVGRY bije rekordy popularności w styczniu 2018 - wiadomość - 2018-02-13
Źródło: SocialBlade.com

Łącznie filmy tvgry.pl zostały obejrzane 275 milionów razy, z czego prawie połowa – 135 milionów – w ciągu minionych dwunastu miesięcy. A wyniki ze stycznia pokazują, że 2018 rok może być jeszcze lepszy. W ubiegłym miesiącu kanał zanotował 14,7 miliona odsłon. Tym samym tvgry.pl uplasowało się na 21. miejscu w rankingu serwisu APY News, zestawiającego najpopularniejszych twórców na YouTubie w Polsce.

Trzeba mieć przy tym na uwadze fakt, że APY News uwzględnia kanały o treści wszelakiej – a więc są tam tacy giganci, jak TVN24 czy szalenie popularne kanały o disco polo. W kategorii tylko i wyłącznie growej tvgry.pl w styczniu znalazło się w ścisłej czołówce, ustępując tylko paru twórcom, takim jak GilathissNew czy GPlay: Minecraft Jest Nasz. Jak widzicie w tabelce poniżej, pomimo mniejszej liczby subskrybentów nasza ekipa zebrała więcej wyświetleń niż inni twórcy zawartości o tej samej tematyce (dane za serwisem SocialBlade.com).

Nazwa kanału

Liczba odsłon w styczniu 2018

Liczba subskrybentów

tvgry.pl

14,7 miliona

606 tysięcy

reZigiusz

13,5 miliona

3 miliony

Izak LIVE

9,5 miliona

1,6 miliona

ROJSON

3,9 miliona

1,5 miliona

TVGRY bije rekordy popularności w styczniu 2018 - ilustracja #2

Ciekawostka: gdyby przeliczyć 14,7 miliona odsłon na łączny czas, w jakim oglądano materiały tvgry.pl, wyszłoby 88,3 miliona minut, co z kolei daje 167 lat i 335 dni. A to tylko styczniowe wyświetlenia! Chętnie poinformowalibyśmy, ile dałyby wszystkie odsłony na przestrzeni ostatnich paru lat, ale nasze kalkulatory nie mają wystarczającej mocy obliczeniowej.

W tvgry.pl szampańskie nastroje – na początku lutego przekroczono granicę 600 tysięcy subskrybentów. - TVGRY bije rekordy popularności w styczniu 2018 - wiadomość - 2018-02-13
W tvgry.pl szampańskie nastroje – na początku lutego przekroczono granicę 600 tysięcy subskrybentów.

Sukces tvgry.pl jest o tyle warty odnotowania, że kanały czysto growe stają się w ostatnich czasach coraz mniej popularne, a ich twórcy odchodzą od kręcenia materiałów tylko o interaktywnej rozrywce, stawiając coraz częściej na charakter life-style’owy czy komediowy. W przypadku naszych redakcyjnych kolegów raczej się na to nie zanosi. Pozostaje pogratulować Gambrinusowi, Hedowi, Kacprowi, Araszowi, Jordanowi, Fanggottenowi, Splinterowi i Panu Mateuszowi – oraz oczywiście podziękować tym z Was, którzy przyczynili się do fenomenalnych wyników tvgry.pl.

Na sam koniec zostawiamy Was z krótką infografiką podsumowującą najważniejsze informacje.

TVGRY bije rekordy popularności w styczniu 2018 - ilustracja #4

Jakub Mirowski

Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

więcej