Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 sierpnia 2019, 14:27

autor: Adrian Werner

The Surge 2 na nowym pokazie rozgrywki z gamescomu

Studio Deck13 Interactive udostępniło nowy materiał wideo z The Surge 2, który pokazuje najważniejsze elementy gry, takie jak eksplorację, rozwój postaci czy mechanikę walki.

THE SURGE 2 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Deck13 Interactive
  2. Wydawca: Focus Home Interactive
  3. Gatunek: RPG
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 24 września 2019 r.

Do premiery The Surge 2 pozostał jeszcze ponad miesiąc. Oczekiwanie na kontynuację RPG-a akcji studia Deck13 Interactive umilić powinien nowy materiał wideo wypuszczony z okazji targów gamescom.

Filmik trwa 4:35 minuty i prezentuje najważniejsze elementy The Surge 2. Możemy na nim zobaczyć m.in. eksplorację, kreację postaci oraz walkę. Pokazano również system ulepszania i modyfikowania egzoszkieletu, wymagający odcinania przydatnych części z maszyn wrogów. Podczas zabawy pomocne okażą się także zapewniające dodatkowe moce implanty oraz substancje wstrzykiwane do ciała bohatera.

W The Surge 2 zagramy w przyszłym miesiącu. - The Surge 2 na nowym pokazie rozgrywki z gamescomu - wiadomość - 2019-08-19
W The Surge 2 zagramy w przyszłym miesiącu.

Sporo uwagi poświęcono również uzbrojeniu. W The Surge 2 znajdziemy dwadzieścia typów broni podzielonych na pięć kategorii. Filmik pokazuje również mechanikę parowania, blokowania ciosów, wykonywania uników oraz kontrataków. Materiał pozwala także zobaczyć w akcji bojowego drona, który będzie towarzyszył nam w kampanii. Gra pozwoli ulepszać tę zabawkę, wyposażając ją w dodatkowe funkcje, takie działko maszynowe.

Przypomnijmy, że The Surge 2 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra trafi do sprzedaży 24 września tego roku. Na wszystkich platformach sprzętowych zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej