Ratowanie remastera The Outer Worlds nadal trwa; mamy ważny patch 1.2

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition otrzymało sporo poprawek wydajności oraz stabilności wraz z patchem 1.2.

Jakub Błażewicz

Ratowanie remastera The Outer Worlds nadal trwa; mamy ważny patch 1.2, źródło grafiki: Obsidian Entertainment / Private Division..
Ratowanie remastera The Outer Worlds nadal trwa; mamy ważny patch 1.2 Źródło: Obsidian Entertainment / Private Division..

Odświeżona wersja The Outer Worlds doczekała się kolejnego dużego pakietu poprawek. Aktualizacja 1.2 trafiła już zarówno na komputery osobiste, jak i konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Pełną listę zmian zamieszczono na oficjalnej stronie firmy Private Division.

Deweloperzy mieli zwiększyć płynność wyświetlania animacji i zoptymalizować ustawienia graficzne na konsolach, jak również usunąć błędy powodujące przymusowe zamykanie gry na pecetach. Wyeliminowano też część usterek powodujących zawieszanie się aplikacji oraz… lewitowanie trawy. Ponadto zastąpiono system dynamicznego skalowania rozdzielczości technologią AMD FidelityFX Super Resolution.

Aktualizacja 1.2 to kolejna próba naprawienia „ulepszonej” wersji The Outer Worlds, za którą twórcy musieli przeprosić nabywców. Remaster wypadł bowiem fatalnie, działając o wiele gorzej niż oryginalne wydanie gry, nawet na najmocniejszych pecetach.

Po dziś dzień tylko około 32% opinii zostawionych na karcie The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition na Steamie jest pozytywnych. To i tak znaczna poprawa w porównaniu z ocenami na premierę, ale wciąż nie jest dla twórców powodem do dumy. Podobnie jak fakt, że po ponad miesiącu wszystkich opinii nadal jest względnie mało (480 w chwili publikacji tego tekstu), co może świadczyć o niewielkim zainteresowaniu graczy remasterem.

Pozostaje mieć nadzieję, że łatki w końcu poprawią działanie gry w należytym stopniu (i nie wprowadzą innych błędów).

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 7 marca 2023

Informacje o Grze
6.1

Gracze

7.3

Steam

8.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

2

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-04-13
02:08

Naskok Junior

Najbardziej niepotrzebny remaster w historii , a ja się zastanawiam czemu nikt nawet nie wspomni o pięknej grze jaką jest Soul Reaver(obie części). Chyba nie ma obecnie gry z większym potencjalem na remake''a . Już wtedy (1999 rok) gameplay był bardzo głęboki a grafika (w 3d) jak na tamte czasy zachwycała.Jezeli przenieśliby klimat Nosgothu na rtx, to zjadło by to wszystko co do tej pory wyszło ( residenty,dead space ,mafia) jak i wyjdzie (Max Payne , Wiesiu pierwszy ) .

Komentarz: Naskok
2023-04-13
15:53

zanonimizowany1349061 Generał

W "pacz nołtsach" nawet nie wspomnieli jaka to jest wersja AMD FSR...
Polecam wbudowany scaler w UE4/UE5 trzeba go aktywować poprzez edycję .ini.

Komentarz: zanonimizowany1349061

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl