Ratowanie remastera The Outer Worlds nadal trwa; mamy ważny patch 1.2
The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition otrzymało sporo poprawek wydajności oraz stabilności wraz z patchem 1.2.

Odświeżona wersja The Outer Worlds doczekała się kolejnego dużego pakietu poprawek. Aktualizacja 1.2 trafiła już zarówno na komputery osobiste, jak i konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Pełną listę zmian zamieszczono na oficjalnej stronie firmy Private Division.
Deweloperzy mieli zwiększyć płynność wyświetlania animacji i zoptymalizować ustawienia graficzne na konsolach, jak również usunąć błędy powodujące przymusowe zamykanie gry na pecetach. Wyeliminowano też część usterek powodujących zawieszanie się aplikacji oraz… lewitowanie trawy. Ponadto zastąpiono system dynamicznego skalowania rozdzielczości technologią AMD FidelityFX Super Resolution.
Aktualizacja 1.2 to kolejna próba naprawienia „ulepszonej” wersji The Outer Worlds, za którą twórcy musieli przeprosić nabywców. Remaster wypadł bowiem fatalnie, działając o wiele gorzej niż oryginalne wydanie gry, nawet na najmocniejszych pecetach.
Po dziś dzień tylko około 32% opinii zostawionych na karcie The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition na Steamie jest pozytywnych. To i tak znaczna poprawa w porównaniu z ocenami na premierę, ale wciąż nie jest dla twórców powodem do dumy. Podobnie jak fakt, że po ponad miesiącu wszystkich opinii nadal jest względnie mało (480 w chwili publikacji tego tekstu), co może świadczyć o niewielkim zainteresowaniu graczy remasterem.
Pozostaje mieć nadzieję, że łatki w końcu poprawią działanie gry w należytym stopniu (i nie wprowadzą innych błędów).
Może Cię zainteresować:

The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition
Data wydania: 7 marca 2023
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- Obsidian Entertainment
- remake / remaster
- gry RPG
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
Naskok Junior
Najbardziej niepotrzebny remaster w historii , a ja się zastanawiam czemu nikt nawet nie wspomni o pięknej grze jaką jest Soul Reaver(obie części). Chyba nie ma obecnie gry z większym potencjalem na remake''a . Już wtedy (1999 rok) gameplay był bardzo głęboki a grafika (w 3d) jak na tamte czasy zachwycała.Jezeli przenieśliby klimat Nosgothu na rtx, to zjadło by to wszystko co do tej pory wyszło ( residenty,dead space ,mafia) jak i wyjdzie (Max Payne , Wiesiu pierwszy ) .
zanonimizowany1349061 Generał
W "pacz nołtsach" nawet nie wspomnieli jaka to jest wersja AMD FSR...
Polecam wbudowany scaler w UE4/UE5 trzeba go aktywować poprzez edycję .ini.