Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 sierpnia 2013, 21:43

autor: Bartosz Woldański

The Humble Origin Bundle – m.in. Dead Space, Mirror’s Edge, Battlefield 3

Akcja The Humble Bundle po raz kolejny zaskakuje – tym razem za dowolną kwotę kupimy popularne gry koncernu Electronic Arts, w tym m.in. dwie odsłony serii Dead Space, Crysisa 2, Mirror’s Edge, a przy wpłacie powyżej średniej otrzymamy dodatkowo The Sims 3 oraz Battlefielda 3.

Chyba mało kto spodziewał się, że w inicjatywie Humble Bundle zobaczymy zestaw gier firmy EA? - The Humble Origin Bundle – m.in. Dead Space, Mirror’s Edge, Battlefield 3 - wiadomość - 2013-08-14
Chyba mało kto spodziewał się, że w inicjatywie Humble Bundle zobaczymy zestaw gier firmy EA?

Rozpoczęła się nowa edycja The Humble Bundle obejmująca gry kolejnego dużego światowego wydawcy. Dwa tygodnie temu akcja poświęcona była firmie Deep Silver, teraz czas na koncern Electronic Arts. Za dowolną kwotę otrzymamy dostęp do poniższych tytułów:

Tych gier nie trzeba raczej żadnemu graczowi przedstawiać – na tym jednak się nie kończy. Tradycyjnie przygotowano dodatkową ofertę przeznaczoną dla tych, którzy wpłacą sumę powyżej aktualnej średniej. W chwili pisania newsa wynosi ona 4,60 dolara (ok. 14,5 zł) – za tę kwotę otrzymamy dostęp do dwóch kolejnych gier: Battlefielda 3 oraz The Sims 3 ze Starter Packiem. W przyszłym tygodniu prawdopodobnie dojdą jeszcze bonusowe, okryte na razie tajemnicą, gry. Póki co można się jedynie domyślić, że do tego pakietu dołączą być może druga odsłona Dead Space czy pierwszy Crysis.

Kupując paczkę, otrzymamy klucze do platformy Origin oraz Steam. W przypadku tej drugiej dotyczy to tylko wybranych pozycji: Dead Space, Mirror’s Edge, Crysis 2, Medal of Honor i Burnout Paradise. Warto wspomnieć, że każda gra ma osobny klucz. Ponadto do Battlefielda 3 oraz The Sims 3 dostaniemy ścieżkę dźwiękową w wersji cyfrowej.

Nowe The Humble Bundle potrwa równe dwa tygodnie. Wybraną przez nas kwotę możemy wpłacić na konto twórców inicjatywy lub przekazać ją na cele dobroczynne. Przypominamy, że ciągle trwa edycja inicjatywy „Weekly Sale” z produkcjami studia Introversion Software (Uplink, Darwinia, Defcon).