The Elder Scrolls Online sprzedało się w 8,5 mln egzemplarzy

MMORPG The Elder Scrolls Online z kwietnia 2014 roku rozeszło się w 8,5 miliona egzemplarzy. Produkcja cieszy się mniej więcej takim samym zainteresowaniem na wszystkich docelowych platformach sprzętowych.

Kamil Zwijacz

The Elder Scrolls Online, MMORPG wydane pierwotnie w 2014 roku na PC-tach, a później także na konsolach Xbox One i PlayStation 4, sprzedało się w nakładzie 8,5 miliona egzemplarzy. Informację wyjawił reżyser produkcji Matt Firor podczas rozmowy z dziennikarzem serwisu MMORPG.com, stwierdzając jednocześnie, że na każdej z platform sprzętowych jest mniej więcej taka sama liczba graczy. Przy okazji warto wspomnieć, że tytuł podczas zeszłorocznych targów E3 mógł się pochwalić 7 milionami graczy. Oznacza to, że w ciągu ośmiu kolejnych miesięcy przyciągnął do siebie aż 1,5 miliona osób. Wynik ten z pewnością powiększy się w najbliższej przyszłości ze względu na nadchodzące rozszerzenie Morrowind.

Morrowind nie będzie pierwszym dużym rozszerzeniem do The Elder Scrolls Online. - The Elder Scrolls Online sprzedało się w 8,5 mln egzemplarzy - wiadomość - 2017-02-27
Morrowind nie będzie pierwszym dużym rozszerzeniem do The Elder Scrolls Online.
The Elder Scrolls Online w skrócie:
  • gra MMORPG na konsole PlayStation 4, Xbox One oraz PC-ty;
  • ukazała się 4 kwietnia 2014 roku na PC-tach i 9 czerwca 2015 roku na konsolach;
  • w czerwcu bieżącego roku gra doczeka się kolejnego dodatku, zatytułowanego Morrowind.

Przypominamy, że wraz z nowym dodatkiem gra doczeka się wyspy Vvardenfell, gdzie będziemy musieli odnaleźć lekarstwo na tajemniczą chorobę, która dotknęła jednego z członków Trójcy, Viveca. Kampania fabularna ma zapewnić około 30 godzin rozgrywki, a oprócz niej możemy także liczyć na Strażnika (nowa klasa postaci) oraz tryb PvP Battleground, w którym walczyć będą ze sobą trzy czteroosobowe ekipy.

Kilka dni temu studio ZeniMax Online opublikowało nowy zwiastun Morrowinda. Pokazano na nim fragmenty rozgrywki, więc jeżeli nie widzieliście go wcześniej, to zachęcamy do wciśnięcia przycisku play na poniższym odtwarzaczu. Premiera dodatku odbędzie się 6 czerwca bieżącego roku na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz PC-tach.

The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 4 kwietnia 2014

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.3

Gracze

8.3

Steam

7.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

8

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry MMO
2017-02-26
11:16

Mastyl Legend

Mastyl

No bo początek faktycznie był taki se. I mnie też rozczarował.

Natomiast parafrazując klasyka - prawdziwą grę poznaje się po tym jak kończy...

Komentarz: Mastyl
2017-02-26
12:45

UbaBuba Generał

Gra jak wychodzila byla slaba kopia GW2 (po tym jak zobaczylem pvp), ale z biegiem czasu sie rozwinela do jednej z ciekawszych pozycji na rynku.

Jedyny problem to masa dlc no i zapowiadany dodatek, czyli caly czas trzeba kase wydawac jakby placilo sie abonament.
To juz chyba lepiej kupic GW2 i miec spokoj na nawet kilka lat az do czasu nastepnego dodatku.

Komentarz: UbaBuba
2017-02-26
13:23

Mastyl Legend

Mastyl

Albo jak masz chociaż na miesiąc abonament ESO + to se aktywujesz wszystkie DLC. Nie dotyczy to tylko Morrk - za niego każdy będzie musiał zapłacić.

Komentarz: Mastyl
2017-02-26
13:55

Drackula Legend

Drackula
😉

Kopia GW2? To sie usmialem. GW2 jest tak plytka i nudna ze naprawde trzeba nie miec w co grac aby do niej sie zmuszac.

Komentarz: Drackula
2017-02-26
15:57

WrednySierściuch Senator

WrednySierściuch

[1]
Oczywiście, to nie znaczy, że z tych 8,5 miliona wszyscy aktywnie grają.
Dobrze, jeżeli gra połowa

Niestety artykuł na GOLu nie jest do końca rzetelny, aczkolwiek raczej bez złej woli.
Po prostu newsman napisał ten tekst z pierwszego źródła które znalazł /trollface/

A więc lepsze żródło
http://www.gamerevolution.com/news/the-elder-scrolls-online-surpasses-85-million-players-becoming-most-popular-mmorpg-on-console-39537

TESO sprzedało 8,5 miliona pudełek -jest to liczba SPRZEDANYCH gier, a nie aktywowanych kont

Natomiast regularnie gra "ponad 1 milion"
powiedzmy ze 1,200,000

Teraz dzielimy: PC, Xbox, PS4
Po 400,000 na platformę

Teraz dzielimy EU, NA
po 200,000 na serwer.

To prawda że serwery są dość tłoczne -ale to wynika nie tyle z popularności gry, tylko z patcha "One Tamriel" który skasował 2/3 sub-serwerów gry (dosłownie setki subserwerów-instancji poszło w piezd)
W rezultacie obecnie są nieziemskie lagi, i poważne błędy w logowaniu do niektórych miejsc (np Raw'kali - miasta targowego, czy stolic frakcji gdzie są siedziby Undaunted)

Btw -najnowszy pacz z początku lutego oprócz dodania housingu/mebelków zrobił też coś co świadczy o faktycznej popularności gry (i targecie)
Otóż wredne małpy skasowały 2 instancje PvP - Spellbreaker and Ebony Blade
oznacza to że zostało już tylko 5 kampanii + 1 dla początkujących graczy(no veteran)

Co prawda można powiedzieć ze skasowano najbardziej puste kampanie -tyle ze to były właśnie te na których ja zwykle siedziałem -.-'
(farmienie Telvarów w Imperial City na aktywnej kampanii, czy nawet tłuczenie questów w Cyrodil ZDECYDOWANIE nie jest zabawne/polecane)

Komentarz: WrednySierściuch

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl