Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 grudnia 2013, 17:44

autor: qjin

The Elder Scrolls Online – poznaliśmy termin premiery

Firma ZeniMax Online ujawniła datę wydania gry The Elder Scrolls Online w wersji przeznaczonej na komputery osobiste oraz termin premiery edycji na konsole nowej generacji. Z okazji ogłoszenia opublikowano również nowy zwiastun.

Wiemy, już kiedy wkroczymy do świata gry The Elder Scrolls Online - The Elder Scrolls Online – poznaliśmy termin premiery - wiadomość - 2013-12-11
Wiemy, już kiedy wkroczymy do świata gry The Elder Scrolls Online

Twórcy gry podzielili się planami dotyczącymi premiery The Elder Scrolls Online, czyli MMO osadzonego w uniwersum znanym ze słynnej serii firmy Bethesda Softworks. Tworzona od dobrych kilku lat produkcja ukaże się najpierw na komputerach PC i Mac, a nastąpi to 4 kwietnia 2014 roku. Dwa miesiące dłużej będą musieli poczekać nabywcy Xboksa One oraz PlayStation 4. Niestety, w tym przypadku podano tylko czerwiec i nic poza tym – pewnie więcej szczegółów poznamy po debiucie wersji na „blaszaki”.

Prace nad The Elder Scrolls Online przebiegają bez zarzutu i autorom udało się już opracować najważniejsze elementy gry. Przez najbliższe miesiące skupią się na dopracowywaniu zawartości, usuwaniu jak największej liczby błędów oraz doskonaleniu dotychczasowych części składowych rozgrywki, takich jak walka.

Wygląd gry zaprezentowano na najnowszym, zamieszczonym powyżej zwiastunie, który przedstawia efektowne urywki z bitwy w samym sercu Cyrodiil, a na początku bieżącego miesiąca mogliśmy przyjrzeć się systemowi rozwoju postaci. Więcej materiałów wideo znajdziecie w tym miejscu, a po pełnoprawny zapis rozgrywki, z tegorocznej imprezy QuakeCon, odsyłamy tutaj.

Warto wspomnieć, że The Elder Scrolls Online będzie wymagało opłat abonamentowych. Co miesiąc gracze będą musieli uiszczać 12,99 euro (ok. 54,5 zł), a w przypadku wykupienia subskrypcji na dłuższy okres można tradycyjnie liczyć na niższe ceny. Prócz tego pojawią się mikrotransakcje. Mimo że coraz więcej producentów odcina się od abonamentowego modelu biznesowego, to twórcy uznali, że do ich gry „najlepiej pasuje właśnie system subskrypcji”.