Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 11 grudnia 2013, 12:58

autor: Łukasz Szliselman

Najpopularniejsze filmy z gier w serwisie YouTube w 2013 roku

Roczne podsumowanie serwisu YouTube pozwala zorientować się, które filmy związane z grami cieszyły się największą popularnością w 2013 roku. Okazuje się, że gracze najbardziej zainteresowani byli zapowiedziami PlayStation 4 oraz Grand Theft Auto V.

Firma Google przygotowała tegoroczne podsumowanie najpopularniejszych filmów w serwisie YouTube – YouTube Rewind 2013. Jako że nas interesują przede wszystkim materiały związane bezpośrednio z branżą gier wideo, to właśnie na nich się teraz skupimy.

PlayStation 4

W 2013 roku najczęściej wyświetlanym filmem z kategorii gier był zwiastun PlayStation 4 opublikowany 20 lutego, w dniu zapowiedzi konsoli. Do tej pory obejrzano go ponad 31 milionów razy.

Grand Theft Auto V

Na drugim miejscu znalazł się debiutancki gameplay z Grand Theft Auto V, który wyświetlono 29,5 miliona razy. W Internecie pojawił się on w połowie roku i prawdopodobnie tylko dlatego nie trafił na szczyt listy. Nikogo zresztą chyba nie dziwi, że gracze z całego świata z takim zapałem rzucili się na materiał, który po raz pierwszy prezentował rozgrywkę z nowej produkcji studia Rockstar.

Mad Father

Podium zamyka gameplay z gry Mad Father, zamieszczony przez popularnego youtubera ze Szwecji, PewDiePie. Zakończenie Mad Father obejrzano ponad 27 milionów razy.

League of Legends

Popularnością cieszył się również filmowy zwiastun League of Legends zatytułowany A Twist of Fate (niemal 24,7 mln wyświetleń).

Call of Duty: Ghosts

Pierwszy trailer Call of Duty: Ghosts wzbudził niemało emocji. Osoby, które chciały poznać oblicze nowego Call of Duty wygenerowały dla filmu 21 milionów wyświetleń.

League of Legends

League of Legends po raz drugi, tym razem w teledysku do piosenki Get Jinxed w wykonaniu piosenkarki Agnete Kjolsrud (19,8 mln wyświetleń).

Battlefield 4

Pierwszy, 17-minutowy gameplay z Battlefield 4 został obejrzany ponad 16 mln razy. Ciekawe tylko, ile razy w całości.

Funny Gaming Montage (PewDiePie)

Opublikowany przez wspomnianego już PewDiePie humorystyczny montaż z kilku popularnych gier (16 mln wyświetleń).

PlayStation 4

Tym filmem firma Sony zakpiła z konkurencji, przedstawiając swoją nieskomplikowaną politykę dotyczącą handlu używanymi grami.

Minecraft

Na końcu listy znalazł się fragment rozgrywki z moda do MinecraftaMinecraft Mini-Game Cops and Robbers – pozwalającego zabawić się w trybie wieloosobowym w policjantów i złodziei.

  1. YouTube Rewind 2013 (Polska)