Tak mogłyby wyglądać nocne warianty map w Battlefield 6. Gracze chcieliby ich powrotu, ale mają wiele wątpliwości

Battlefield pod osłoną nocy? Wizja ciekawa, ale nieco wymagająca w implementacji. Gracze są jednak zdania, że warto byłoby spróbować.

cooldown.pl

Danuta Repelowicz

Komentarze

Tak mogłyby wyglądać nocne warianty map w Battlefield 6. Gracze chcieliby ich powrotu, ale mają wiele wątpliwości, źródło grafiki: EA DICE.
Tak mogłyby wyglądać nocne warianty map w Battlefield 6. Gracze chcieliby ich powrotu, ale mają wiele wątpliwości Źródło: EA DICE.

Nie da się ukryć, że najnowszy wariant Battlefielda nie zadowala wielu fanów, szukają więc sposobu na poprawienie rozgrywki. Były już pomysły na dopracowanie map, zmniejszenie zawartości treści marketingowych w grze, a teraz czas na przeniesienie rozgrywki w nieco inne warunki. Jeden graczy zaczął bowiem marzyć o nocnych misjach podobnych do tych znanych z Battlefielda 4.

BF po zmroku

Gracz zaprezentował zatem pozostałym fanom na subreddicie gry swoją wizję, stworzoną przy pomocy AI. Przede wszystkim chodzi o klimat – rozgrywka tocząca się pod osłoną nocy to zupełnie inne doświadczenie, często bardziej emocjonujące. W „czwórce” takie zmagania były możliwe dzięki darmowemu dodatkowi o nazwie Night Operations (lub Night Ops). W ramach rozszerzenia dodano mapę Zavod: Graveyard Shift czyli nocną wersję lubianego Zavod 311.

Rozgrywka skupiała się głównie na skradaniu i podejściu taktycznym, co pozwalało graczom na sprawdzenie innego zestawu umiejętności, niż podczas dziennych zmagań. Zdaniem autora posta, taka modyfikacja mógłaby być świetnym motywem przewodnim jednego z nadchodzących sezonów. Inni fani są jednak nieco bardziej sceptycznie nastawieni, choć wielu wydaje się przekonanych:

Myślę, że tryb nocnych operacji byłby fajny na krótkie wydarzenie, bo gdyby ciemne mapy były na stałe w głównej grze, zrobiłoby się jeszcze bardziej campersko, niż już jest.

- ForwardZone6194

Kair nocą miałby niesamowity klimat.

- Buskungen

Wydaje się jednak koniecznością, by najpierw dokonano innych, potrzebnych zmian – na przykład podrasowano aspekt widoczności w grze. Implementacja nocnych plansz bowiem do łatwych nie należy. Jak zauważa jeden z graczy, wymagałoby to wprowadzenia szeregu nowych mechanik i zasad rozgrywki, by całość mogła wybrzmieć. Wydają się więc na ten moment melodią niezbyt bliskiej przyszłości.

7.2

GRYOnline

6.9

Gracze

6.7

Steam

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Danuta Repelowicz

Autor: Danuta Repelowicz

Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.

„Nie kochacie już swoich gier”. Gracze wytykają, że ktoś prosi o nominację Labor of Love do nagród Steam dla porzuconej gry

Następny
„Nie kochacie już swoich gier”. Gracze wytykają, że ktoś prosi o nominację Labor of Love do nagród Steam dla porzuconej gry

Gracze Arc Raiders bardziej interesują się łupami czy zabijaniem? Fan gry poświęcił się dla społecznego eksperymentu

Poprzedni
Gracze Arc Raiders bardziej interesują się łupami czy zabijaniem? Fan gry poświęcił się dla społecznego eksperymentu

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl