Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

survival - newsy i ciekawostki (4)

RPG Stoneshard sukcesem na Steamie
RPG Stoneshard sukcesem na Steamie

Damian Gacek, 10 lutego 2020, 12:27

RPG Stoneshard od niewielkiego studia Ink Stains Games podbija Steama. Tytuł wyszedł 6 lutego we wczesnym dostępie na platformie Valve i już ma na swoim koncie ponad 3 500 recenzji, z czego 76% jest pozytywnych. Pokazuje to, że gracze tak bardzo łakną nowych, nietuzinkowych produkcji, że nie przeszkadza im nawet nieco wyboisty start gry.

Horror Dead Static Drive to mieszanka GTA i mitologii Cthulhu
Horror Dead Static Drive to mieszanka GTA i mitologii Cthulhu

Damian Gacek, 6 lutego 2020, 12:40

Dead Static Drive to survival horror, w którym podejmiemy próbę dotarcia do rodziny w świecie atakowanym przez potwory z piekła rodem. Za tytuł odpowiedzialne jest studio Team Fanclub oraz Mike Blackney.

Green Hell nadal nieźle się sprzedaje, podano dane ze Steama
Green Hell nadal nieźle się sprzedaje, podano dane ze Steama

Bartosz Woldański, 16 stycznia 2020, 15:15

Polska firma Creepy Jar ujawniła w najnowszym raporcie spółki, że gra Green Hell wciąż wzbudza zainteresowanie graczy. Dowiedzieliśmy się, że liczba sprzedanych egzemplarzy na platformie Steam wyniosła ponad 350 tysięcy.

Zabugowana i brzydka – twórca Frontiers krytykuje własną grę na premierę
Zabugowana i brzydka – twórca Frontiers krytykuje własną grę na premierę

Krystian Pieniążek, 2 stycznia 2020, 16:31

Frontiers, czyli inspirowana przez kultowego Daggerfalla survivalowa gra RPG z otwartym światem, zadebiutowała na Steamie po niemal siedmiu latach od sukcesu na Kickstarterze. Jej autor nie kryje się jednak z tym, że stan owej produkcji znacznie odbiega od tego, co sobie zaplanował w 2013 roku.

Sons of the Forest - powstaje sequel survivalowego The Forest
Sons of the Forest - powstaje sequel survivalowego The Forest

Adrian Werner, 13 grudnia 2019, 04:02

Na The Game Awards 2019 studio Endnight Games ujawniło, że pracuje nad kontynuacją survivalowej gry akcji The Forest. Sequel zatytułowany został Sons of the Forest.

Twórca Ancestors: „ludzie myśleli, że 35-osobowe studio zrobi grę jak Assassin's Creed
Twórca Ancestors: „ludzie myśleli, że 35-osobowe studio zrobi grę jak Assassin's Creed"

Konrad Serafiński, 30 listopada 2019, 16:27

Patrice Desilets, twórca Ancestors: The Humankind Odyssey, twierdzi, że zarówno gracze, jak i recenzenci zbyt surowo potraktowali jego produkcję. Uważa, że wielu krytyków negatywnie oceniło grę, nawet w nią nie grając.

Tysiące ludzi odgrywa wieczorami dinozaury w The Isle
Tysiące ludzi odgrywa wieczorami dinozaury w The Isle

Julia Dragović, 27 listopada 2019, 18:10

The Isle, survival od Afterthought LLC, podbiło serca graczy, mimo że gra nadal znajduje się w fazie wczesnego dostępu. Sekret tkwi w dinozaurach – bo to właśnie w nie się wcielamy.

Pierwszy zwiastun Odludzia - polskiego survivalu w Bieszczadach
Pierwszy zwiastun Odludzia - polskiego survivalu w Bieszczadach

Jakub Błażewicz, 18 listopada 2019, 20:40

Studio VeCube zaprezentowało pierwszy zwiastun Odludzia - survivalu zabierającego graczy do podkarpackich lasów. Produkcja wkrótce trafi do serwisu wspieram.to i ma przyciągnąć graczy realizmem oraz interesującą fabułą.

Grounded – nachodzi survivalowa gra akcji od studia Obsidian
Grounded – nachodzi survivalowa gra akcji od studia Obsidian

Adrian Werner, 14 listopada 2019, 21:26

W trakcie X019 zapowiedziano nową produkcję studia Obsidian. Okazała się nią survivalowa gra akcji Grounded, która postawi na tryb kooperacyjny dla czterech osób.

This War of Mine: Final Cut - aktualizacja na piątą rocznicę

11 bit studios S.A. Press Release, 14 listopada 2019, 18:23

Powstanie kontynuacja The Long Dark
Powstanie kontynuacja The Long Dark

Konrad Serafiński, 3 listopada 2019, 09:57

Szef studia Hinterland, Raphael van Lierop, przyznał, że w przyszłości pojawi się The Long Dark 2 - kontynuacja udanego symulatora przetrwania. Firma pracuje również nad dwoma nowymi projektami, o których usłyszymy za kilka lat.

Green Hell sukcesem - ponad 300 tys. sprzedanych egzemplarzy
Green Hell sukcesem - ponad 300 tys. sprzedanych egzemplarzy

Bartosz Woldański, 22 października 2019, 10:45

Survival Green Hell polskiego studia Creepy Jar okazał się sporym sukcesem. Firma poinformowała o kilkuset tysiącach sprzedanych kopii ponad miesiąc po premierze pełnej wersji gry.

Wszystko o Frostpunk (premiera Console Edition, płatne DLC i Season Pass) - Akt #11
Wszystko o Frostpunk (premiera Console Edition, płatne DLC i Season Pass) - Akt #11

Bartosz Świątek, 11 października 2019, 19:06

Niniejsze kompendium wiedzy skupione jest na grze Frostpunk, strategii czasu rzeczywistego z elementami survivalu, osadzonej w alternatywnej wizji XIX wieku. Tytuł powstaje w polskim studiu 11 bit.

Fallout 2287: Nuclear Winter zmienia Fallouta 4 w survival
Fallout 2287: Nuclear Winter zmienia Fallouta 4 w survival

Konrad Serafiński, 23 września 2019, 10:45

W sieci pojawiła się nowa wersja moda Fallout 2287: Nuclear Winter do gry Fallout 4. Modyfikacja wprowadza przede wszystkim wiele zmian w mechanice oraz dużo, dużo śniegu.

Premiera polskiego survivalu Green Hell
Premiera polskiego survivalu Green Hell

Bartosz Świątek, 5 września 2019, 11:50

Dziś na rynku oficjalnie zadebiutuje polska gra survivalowa Green Hell od studia Creepy Jar, która stawia przed graczami wyzwanie przetrwania w amazońskiej dżungli. Produkcja od roku jest dostępna w programie wczesnego dostępu.

Frostpunk doczekał się przepustki sezonowej i pierwszego płatnego DLC
Frostpunk doczekał się przepustki sezonowej i pierwszego płatnego DLC

Krystian Pieniążek, 27 sierpnia 2019, 17:50

Firma 11 bit studios podzieliła się konkretami na temat przepustki sezonowej do gry Frostpunk, a także udostępniła płatne DLC. Pierwszy (z trzech) dodatek, czyli The Rifts, przynosi nową mapę, która zmusza budowniczych miast do wznoszenia mostów nad szczelinami.

Ancestors: The Humankind Odyssey – wymagania sprzętowe
Ancestors: The Humankind Odyssey – wymagania sprzętowe

Bartosz Krawcewicz, 21 sierpnia 2019, 11:23

Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe gry Ancestors: The Humankind Odyssey. Stworzona przez studio Panache Digital Games produkcja zadebiutuje w Epic Games Store w przyszłym tygodniu.

Ancestors: The Humankind Odyssey - ponad 20 minut nowego gameplay'u
Ancestors: The Humankind Odyssey - ponad 20 minut nowego gameplay'u

Paweł Woźniak, 16 sierpnia 2019, 18:11

W sieci ukazała się właśnie trzecia część serii filmików przedstawiających mechaniki rządzące w grze Ancestors: The Humankind Odyssey. Oprócz tego pojawił się też długi gameplay pokazujący początkowy fragment produkcji.

This War of Mine – premiera dodatku Fading Embers
This War of Mine – premiera dodatku Fading Embers

Michał Kułakowski, 6 sierpnia 2019, 17:34

Na komputerach PC zadebiutował właśnie najnowszy dodatek do polskiej survivalowej gry This War of Mine. Rozszerzenie zatytułowane Fading Embers oferuje zupełnie nową historię, skupiającą się na tematyce ochrony dziedzictwa kulturalnego podczas wojny, a także kolejne lokacje i wcześniej nieobecne mechaniki rozgrywki.

Green Hell - polski survival z datą premiery
Green Hell - polski survival z datą premiery

Jakub Błażewicz, 1 lipca 2019, 16:05

Studio Creepy Jar ujawniło datę premiery pełnej wersji Green Hell. Prócz tego twórcy polskiego survivalu podzielili się najnowszymi wynikami sprzedaży swojego debiutanckiego projektu.

Ancestors The Humankind Odyssey na gameplayu z E3 2019
Ancestors The Humankind Odyssey na gameplayu z E3 2019

Miłosz Szubert, 13 czerwca 2019, 13:05

Dzięki uprzejmości serwisu IGN w sieci pojawił się fragment gameplayu z gry Ancestors: The Humankind Odyssey prosto z targów E3 2019. Tytuł ukaże się na PC 27 sierpnia bieżącego roku. Gracze konsolowi będą musieli poczekać do grudnia.

Znamy datę premiery Ancestors: The Humankind Odyssey
Znamy datę premiery Ancestors: The Humankind Odyssey

Konrad Serafiński, 23 maja 2019, 19:07

Poznaliśmy datę premiery Ancestors: The Humankind Odyssey na PC. Tytuł trafi do sprzedaży 27 sierpnia tego roku, wyłącznie w Epic Games Store. Gracze konsolowi będą zmuszeni poczekać na grę do grudnia.

Sukces polskiego Green Hell. Niedługo poznamy datę premiery
Sukces polskiego Green Hell. Niedługo poznamy datę premiery

Bartosz Świątek, 21 maja 2019, 15:55

Rodzima firma Creepy Jar upubliczniła roczny raport finansowy, dzięki któremu wiemy, jak sprzedała się stworzona przez nią gra survivalowa Green Hell. Tytuł wydany w programie wczesnego dostępu Steam przyciągnął blisko 180 tys. nabywców.

Powstaje Kenshi 2 – sequel sandboxa RPG w stylu Mount & Blade
Powstaje Kenshi 2 – sequel sandboxa RPG w stylu Mount & Blade

Krystian Pieniążek, 21 marca 2019, 18:39

Studio Lo-Fi Games ogłosiło, że rozpoczęło już prace nad kontynuacją gry Kenshi. Fani pierwszej części oraz miłośnicy kultowego Mount & Blade mogą więc zacierać ręce.

Poślizg polskiego Green Hell. Finalna wersja gry zadebiutuje latem
Poślizg polskiego Green Hell. Finalna wersja gry zadebiutuje latem

Jakub Mirowski, 16 marca 2019, 12:44

Debiutancki projekt warszawskiego studia Creepy Jar, survival Green Hell, zaliczy kilkumiesięczny poślizg. Finalna wersja gry ukaże się latem, a dodatkowy czas twórcy przeznaczą m.in. na przeniesienie produkcji na nową odsłonę silnika Unity.

Green Hell - polski survival wypracował ponad 2 mln zł czystego zysku
Green Hell - polski survival wypracował ponad 2 mln zł czystego zysku

Adrian Werner, 12 lutego 2019, 15:10

Polski survival Green Hell okazał się sporym sukcesem. W ciągu czterech miesięcy od premierze we wczesnym dostępnie gra przyniosła 2,3 mln złotych zysku netto.

Data premiery Outward – ambitnego RPG z otwartym światem
Data premiery Outward – ambitnego RPG z otwartym światem

Krystian Pieniążek, 15 stycznia 2019, 18:29

Outward, czyli opracowywana przez ekipę Nine Dots Studio gra RPG, wczesną wiosną trafi na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One. Produkcja, której wydaniem zajmie się Deep Silver, wyróżnia się za sprawą obecności wyraźnie zarysowanych elementów survivalowych i trybu kooperacji (również na podzielonym ekranie).

Witchfire - nowa produkcja Adriana Chmielarza miała być symulatorem przetrwania
Witchfire - nowa produkcja Adriana Chmielarza miała być symulatorem przetrwania

Konrad Serafiński, 10 stycznia 2019, 11:25

Ciekawych wieści na temat nadchodzącej gry studia The Astronauts możemy dowiedzieć się z nowego posta Adriana Chmielarza, szefa firmy. Producent zdradza, że Witchfire pierwotnie miało być symulatorem przetrwania. Przy okazji tłumaczy, dlaczego tytuł zobaczymy najwcześniej za rok.

DayZ - premiera wersji 1.0
DayZ - premiera wersji 1.0

Adrian Werner, 13 grudnia 2018, 12:17

Dzisiaj popołudniu wczesny dostęp opuści DayZ, czyli survivalowa gra akcji studia Bohemia Interactive. Wersja 1.0 na razie dostępna będzie tylko na PC.

Scavengers - mroźny miks survivalu, kooperacji i gry akcji na nowym zwiastunie
Scavengers - mroźny miks survivalu, kooperacji i gry akcji na nowym zwiastunie

Jakub Mirowski, 7 grudnia 2018, 04:03

Podczas gali The Game Awards 2018 studio Midwinter pokazało zwiastun swojego debiutanckiego projektu - sieciowej gry akcji Scavengers, w której nie zabraknie elementów survivalu oraz walki i współpracy z innymi graczami.

Frostpunk za kilka dni dostanie tryb Endless
Frostpunk za kilka dni dostanie tryb Endless

Adrian Werner, 18 listopada 2018, 11:00

Zespół 11 bit studios poinformował, że w przyszłym tygodniu otrzymamy tryb Endless do gry Frostpunk. Ujawniono również, co dokładnie on zaoferuje, i okazuje się, że całość będzie bardziej rozbudowana, niż to początkowo planowano.

This War of Mine – premiera dodatku The Last Broadcast
This War of Mine – premiera dodatku The Last Broadcast

Krzysztof Sobiepan, 15 listopada 2018, 13:12

Rodzimy zespół 11 bit studios udostępnił kolejny dodatek do gry This War of Mine. DLC The Last Broadcast jest najbardziej okazałym rozszerzeniem do produkcji i opowiada o dylematach operatora radiowego Malika.

Green Hell - sukces survivalu spod Warszawy
Green Hell - sukces survivalu spod Warszawy

Miłosz Szubert, 10 października 2018, 12:35

Green Hell może pochwalić się pierwszym sukcesem. Survival od polskiego studia Creepy Jar w nieco ponad miesiąc od premiery we wczesnym dostępie sprzedał się w niemal 100 tysiącach kopii. Tym samym zwróciły się koszty produkcji i marketingu.

Twórcy chcą wydać ostatnie dwa epizody The Long Dark do końca przyszłego roku
Twórcy chcą wydać ostatnie dwa epizody The Long Dark do końca przyszłego roku

Bartosz Świątek, 20 sierpnia 2018, 10:09

Raphael von Lierop – reżyser sandboksowego symulatora przetrwania The Long Dark – chciałby, by studio zakończyło prace nad kampanią fabularną Wintermute w 2019 roku.

Green Hell – polski survival z Wczesnym Dostępem i wymaganiami sprzętowymi
Green Hell – polski survival z Wczesnym Dostępem i wymaganiami sprzętowymi

Krzysztof Sobiepan, 25 lipca 2018, 13:23

Rodzimy deweloper Creepy Jar właśnie zdradził datę rozpoczęcia Wczesnego Dostępu do swojej survivalowej gry Green Hell. Amazońską dżunglę odwiedzimy pod koniec sierpnia, twórcy przy okazji wyznaczyli kierunki rozwoju gry i podali wymagania sprzętowe.

The Light Keeps Us Safe – nowa produkcja autorów Sir, You Are Being Hunted
The Light Keeps Us Safe – nowa produkcja autorów Sir, You Are Being Hunted

Michał Kułakowski, 20 lipca 2018, 20:35

The Light Keeps Us Safe to nowa gra twórców Sir, You Are Being Hunted oraz The Signal From Tolva, która w październiku zadebiutuje w programie wczesnego dostępu na Steamie. Produkcja jest survivalową skradanką, osadzoną w proceduralnie generowanym, postapokaliptycznym świecie.

Poznajcie Green Hell, czyli amazoński survival rodem z Polski
Poznajcie Green Hell, czyli amazoński survival rodem z Polski

Krystian Pieniążek, 17 maja 2018, 20:30

Green Hell to debiutancki projekt polskiej ekipy Creepy Jar. Deweloperzy, którzy wcześniej pracowali między innymi nad Dead Island czy Dying Light, chcą nam urządzić szkołę przetrwania w amazońskiej dżungli.

Bum Simulator - PlayWay zapowiada symulator menela
Bum Simulator - PlayWay zapowiada symulator menela

Adrian Werner, 9 maja 2018, 13:40

Firma PlayWay i studio Alleyway Games zapowiedziały Bum Simulator, czyli grę, w której wcielimy się w bezdomnego menela próbującego przetrwać w jednym z amerykańskich miast.

Dead in Vinland - ukazało się demo survivalowej strategii o wikingach
Dead in Vinland - ukazało się demo survivalowej strategii o wikingach

Adrian Werner, 6 maja 2018, 10:15

Studio CCCP udostępniło wersję demonstracyjną Dead in Vinland, czyli wydanej w zeszłym miesiącu survivalowej strategii z turowym systemem walki, w której dowodzimy grupą wikingów próbujących przeżyć na pełnej sekretów i zagrożeń wyspie.

State of Decay 2 bez trybu battle royale; mamy nowy zwiastun
State of Decay 2 bez trybu battle royale; mamy nowy zwiastun

Kamil Zwijacz, 1 maja 2018, 11:54

Za trzy tygodnie na konsoli Xbox One i PC-tach zadebiutuje gra State of Decay 2. Dziś doczekaliśmy się nowego zwiastuna tej produkcji oraz dowiedzieliśmy się, dlaczego zabraknie w niej popularnego trybu battle royale.

Frostpunk - premiera i znakomite recenzje
Frostpunk - premiera i znakomite recenzje

Miłosz Szubert, 24 kwietnia 2018, 11:30

Dziś na rynku debiutuje Frostpunk, czyli interesujące połączenie survivalu i city buildera od polskiego 11 bit studios, twórców This War of Mine. Według recenzentów, ten przeznaczony wyłącznie na PC tytuł jest bardzo udaną produkcją.

Dead in Bermuda - survivalowa strategia za darmo w serwisie Origin
Dead in Bermuda - survivalowa strategia za darmo w serwisie Origin

Adrian Werner, 23 marca 2018, 11:59

W serwisie Origin można przez ograniczony czas za darmo zdobyć pełną wersję Dead in Bermuda. Gra jest survivalową strategią z elementami RPG, w której zarządzamy grupą osób próbujących przeżyć na bezludnej wyspie.

Symmetry na PlayStation 4 w sprzedaży

Cenega Press Release, 8 marca 2018, 19:12

Frostpunk - nowy filmik i polska cena
Frostpunk - nowy filmik i polska cena

Adrian Werner, 28 lutego 2018, 14:00

Polskie 11 bit studios ujawniło cenę nadchodzącej strategii Frostpunk oraz udostępniło nowy filmik, koncentrujący się na politycznym aspektach rozgrywki.

Kojima na zawsze, czyli ukryta wiadomość w Metal Gear Survive
Kojima na zawsze, czyli ukryta wiadomość w Metal Gear Survive

Miłosz Szubert, 26 lutego 2018, 10:45

Gracze odkryli wiadomość, która prawdopodobnie została ukryta przez twórców Metal Gear Survive – kontrowersyjnej kooperacyjnej gry akcji z elementami skradanki i survivalu od studia Konami. Wyraża ona tęsknotę za Hideo Kojimą i niewybrednie wyzywa reżysera i producenta (lub projektanta) gry.

Metal Gear Survive zadebiutowało w Europie
Metal Gear Survive zadebiutowało w Europie

Adrian Werner, 22 lutego 2018, 14:07

Dzisiaj do sprzedaży w Europie trafiła gra Metal Gear Survive. Najnowsza odsłona marki firmy Konami ukazała się na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Metal Gear Survive z jeszcze jednymi beta-testami
Metal Gear Survive z jeszcze jednymi beta-testami

Kamil Zwijacz, 8 lutego 2018, 19:55

Premiera gry Metal Gear Survive odbędzie się 20 lutego. Przed debiutem produkcji będzie można ją jeszcze raz przetestować w ramach otwartych beta-testów - tym razem również na PC.

Poznajcie Smoke and Sacrifice – chwytającą za serce opowieść z survivalowym zacięciem
Poznajcie Smoke and Sacrifice – chwytającą za serce opowieść z survivalowym zacięciem

Krystian Pieniążek, 6 lutego 2018, 18:53

Firma Curve Digital wyda w tym roku Smoke and Sacrifice – grę RPG z wyraźnie zarysowanymi elementami survivalowymi, opracowaną przez niezależne londyńskie studio Solar Sail Games. Tytuł zwraca uwagę przede wszystkim za sprawą chwytającej za serce opowieści oraz pięknej, ręcznie rysowanej grafiki.

Frostpunk już prawie gotowy. W grze wykorzystamy napędzane parą roboty
Frostpunk już prawie gotowy. W grze wykorzystamy napędzane parą roboty

Adrian Werner, 2 lutego 2018, 13:05

Polskie studio 11 bit poinformowało, że prace nad projektem Frostpunk dobiegają już końca i gra powinna trafić na rynek w przyszłym miesiącu. Ujawnili także automatony, czyli napędzane parą maszyny, które wykorzystamy podczas zabawy.

Premiera We Happy Few przesunięta
Premiera We Happy Few przesunięta

Michał Kułakowski, 20 stycznia 2018, 07:15

Deweloperzy We Happy Few zapowiedzieli, że po przeanalizowaniu stanu prac nad grą zdecydowali się przesunąć jej debiut o kilka miesięcy. Dodatkowy czas przeznaczą na rozbudowę warstwy fabularnej oraz poprawę pierwszych kilku godzin zabawy. Równocześnie postanowili także wstrzymać sprzedaż tytułu w programie wczesnego dostępu na Steamie.