Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2016, 08:01

autor: Adrian Werner

Tacoma - nowy zwiastun gry twórców Gone Home i informacje o zmianach w rozgrywce

Znane z Gone Home studio The Fullbright Company pokazało na targach E3 nowy zwiastun z przygodówki science-fiction Tacoma. Zespół poinformował również, że wprowadził istotne zmiany w mechanizmach rozgrywki.

Opracowana przez studio The Fullbright Company gra Gone Home okazała się sporym sukcesem, gromadząc pokaźny zestaw bardzo pozytywnych recenzji. Dlatego wiele osób z zainteresowaniem wypatruje następnego projektu tego zespołu, czyli przygodówki Tacoma. Twórcy stawili się na targi E3 z nowym zwiastunem projektu oraz poinformowali, że wprowadzili istotne zmiany w jego mechanizmach rozgrywki.

Przypomnijmy, że w Tacoma eksplorować będziemy opuszczoną stację kosmiczną, próbując odkryć, co stało się z jej mieszkańcami. Pomogą nam w tym pozostawione przez nich awatary widoczne dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości. Początkowo gracz miał jedynie biernie obserwować ich zachowania i wyciągać na tej podstawie wnioski o losie osób, które je stworzyły. Po udostępnieniu wczesnej wersji gry niewielkiej grupie osób twórcy zrozumieli jednak, że takie rozwiązanie jest problematyczne i dlatego postanowili gruntownie przerobić system interakcji z awatarami.

Osiągnięto to poprzez wyposażenie postaci gracza w mechanizm pozwalający na przewijanie w tył i do przodu odgrywanych przez awatary zachowań. To sprawi, że otrzymamy wrażenie większej interaktywności podczas zabawy, a jednocześnie umożliwi autorom stworzenie znacznie dłuższych i bardziej skomplikowanych scenek dla postaci.

Interakcje z awatarami pozwolą nam poznać historie dawnych mieszkańców stacji. - Tacoma - nowy zwiastun gry twórców Gone Home i informacje o zmianach w rozgrywce  - wiadomość - 2016-06-14
Interakcje z awatarami pozwolą nam poznać historie dawnych mieszkańców stacji.

Przypomnijmy, że Tacoma zmierza na pecety oraz konsolę Xbox One. Wprowadzenie opisanych zmian w mechanizmach rozgrywki okazało się na tyle czasochłonne, że premiera gry została przełożona na przyszły rok.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej