Serwis Impulse, który wystartował przedwczoraj z szeroko zakrojoną akcją promocyjną związaną z obchodzonym w Stanach Zjednoczonych Świętem Dziękczynienia, nie jest już odosobniony w swych działaniach. W przeciągu ostatnich kilkudziesięciu godzin dołączyły do niego kolejne platformy zajmujące się dystrybucją elektroniczną, w tym Steam, GamersGate oraz Direct2Drive.
Serwis Impulse, który wystartował przedwczoraj z szeroko zakrojoną akcją promocyjną związaną z obchodzonym w Stanach Zjednoczonych Świętem Dziękczynienia, nie jest już odosobniony w swych działaniach. W przeciągu ostatnich kilkudziesięciu godzin dołączyły do niego kolejne platformy zajmujące się dystrybucją elektroniczną, w tym Steam, GamersGate oraz Direct2Drive.
W przypadku serwisu zarządzanego przez firmę Valve mamy do czynienia z interesującą promocją „Give and Get”, w ramach której w okresie od 25 do 29 listopada oferowane będą świeże tytuły w atrakcyjnych cenach. Asortyment będzie się zmieniał każdego kolejnego dnia, więc decyzje o zakupie należy podejmować dynamicznie (następny zestaw gier pojawi się w ofercie za 9 godzin). Obecnie w promocji znalazły się m.in. takie pozycje, jak:

Dodatkowo w ramach promocji „Give” Steam oferuje możliwość zakupienia w atrakcyjnych cenach specjalnych zestawów poszczególnych gier, dedykowanych dla grup przyjaciół. Dziś w ofercie znalazły się paczki R.U.S.E., Borderlands, Half-Life 2 oraz Deus Ex: GOTY (ceny od 12 euro za osiem egzemplarzy Deus Ex,do 150 euro za sześć egzemplarzy R.U.S.E.).
To jednak nie wszystko, gdyż każdego dnia trwania promocji platforma Steam wybierze 30 przypadkowych osób i podaruje im kompletnie za darmo pięć pierwszych gier znajdujących się na ich liście życzeń. Valve pragnie w ten sposób pobudzić zainteresowanie wprowadzonym niedawno systemem rekomendacji.
Promocje, na poziomie sięgającym maksymalnie 75%, wprowadziła również platforma GamersGate. Także w jej przypadku obniżki nałożone zostały na kilka interesujących pozycji, w tym m.in.:

W nieco innym kierunku postanowili podążyć zarządcy serwisu dystrybucji elektronicznej Direct2Drive. Mianowicie promocja wprowadzona w ramach tej platformy zakłada, że jeden na pięciu klientów otrzyma zakupioną przez siebie grę kompletnie za darmo. 20% szans na powodzenie to niezbyt wiele, aczkolwiek całkiem spora liczba osób postanowiła przetestować swoje szczęście. Jak dotąd, możliwość pobrania pojedynczego tytułu bez konieczności płacenia udało się wylosować 368 graczom. Powodzenia!


Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.