Sukces Ofert Dnia na Steamie. Valve rozszerza udany program promocyjny, oferując deweloperom nowe opcje

Valve rozszerza Oferty dnia na Steamie, by móc promować jeszcze więcej gier niż ponad 2,5 tysiąca tytułów w 2024 roku.

Jakub Błażewicz

Sukces Ofert Dnia na Steamie. Valve rozszerza udany program promocyjny, oferując deweloperom nowe opcje, źródło grafiki: Valve Corporation..
Sukces Ofert Dnia na Steamie. Valve rozszerza udany program promocyjny, oferując deweloperom nowe opcje Źródło: Valve Corporation..

Steam pomógł wypromować ponad 2,5 tysiąca gier dzięki rozszerzonym Ofertom dnia, które dziś doczekały się dalszych zmian dla deweloperów.

Okresowe promocje na Steamie nie są niczym nowym – od wielkich sezonowych wyprzedaży, po pomniejsze Oferty weekendowe i Oferty w środku tygodnia oraz właśnie Oferty dnia. Jak czytamy we wpisie opublikowanym przez Valve na Steamie, te ostatnie towarzyszą użytkownikom od ponad dekady i najwyraźniej pomogły wielu twórcom.

W 2024 roku „Oferta dnia” pomogła wypromować ponad 2,8 tysiąca produkcji, przynosząc ich twórcom „zarobki” wahające się od 10 tys. do 2 milionów dolarów. Warto przy tym dodać, że promocje dotyczyły nie tylko pojedynczych gier, a każda taka oferta zwykle była wyświetlana ponad 10 mln razy, pojawiając się zarówno na karcie głównej Steama, jak i na stronach wybranych tagów lub gatunków.

Oferty dnia w 2025 roku

Co się tyczy najnowszych zmian w funkcjonowaniu tej promocji, to będą one widoczne głównie dla deweloperów i wydawców. Tak choćby twórcy będą mogli zobaczyć podsumowanie wyników gier uwzględnionych w Ofercie dnia, w tym dane o wygenerowanym przychodzie i ruchu sieciowym.

Prócz tego od teraz Steam pozwoli wyróżnić 6 pozycji w Ofercie dnia (zamiast 4 jak w styczniu i zamiast 2 jak do 2024 roku), co pozwoli na promowanie jeszcze większej liczby gier. Warto przy tym dodać, że choć gry są promowane tylko przez 24 godziny, to same promocje mogą trwać nawet i tydzień.

Podobało się?

1

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
8
9
16
22
23

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2025-02-28
07:18

Digitalynx Konsul

Digitalynx

All hail Lord Gaben!

Komentarz: Digitalynx
2025-02-27
14:24

sky0045 Pretorianin

Bo Steam jest najlepszą platformą do sprzedaży ale najpierw trzeba się wybić ponad powierzchnie oceanu niezliczonych słabych i amatorskich gier

Komentarz: sky0045
2025-02-27
12:55

Mati17 Legionista

Mati17

I tak nic nie przebije Flash Sales które kiedyś były na wyprzedażach :/ Wiem że były tylko na kilka godzin i to w nietypowych porach, ale wciąż.

Komentarz: Mati17

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl