Cyberpunkowa przygoda z kotem w Stray nie będzie długa
Dowiedzieliśmy się, ile zajmie ukończenie gry Stray. Kocia przygoda w cyberpunkowym mieście będzie dość krótka.

Po potwierdzeniu daty premiery gry Stray i podaniu jej – zaskakująco niskich – wymagań sprzętowych na PC, firma Annapurna Interactive postanowiła odpowiedzieć na jedno z pytań, które najbardziej intrygowały graczy. Jak długa okaże się kocia przygoda w cyberpunkowym mieście? Okazuje się, że będzie dało się ją ukończyć w dość krótkim czasie, mianowicie ok. ośmiu godzin. Jeśli jednak zdecydujemy się na zebranie wszystkich „znajdziek”, zabawa może się trochę wydłużyć.

Ponadto wydawca ogłosił, że skoro fabuła gry koncentruje się na historii konkretnego kota, nie będzie on podlegał personalizacji – nie ma więc co liczyć na różne kolory futerka itp. Doczekamy się za to wersji pudełkowej gry na PS5, choć na razie nie wiadomo, kiedy się ona ukaże.
Cyfrowe wydanie Stray można obecnie zamówić przedpremierowo m.in. na Steamie – gdzie stało się bestsellerem (w PS Store tytuł można jedynie dodać do listy życzeń). Dla przypomnienia – produkcja ukaże się 19 lipca 2022 roku i będzie dostępna na PC, PS4 oraz PS5.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- gry indie / niezależne
- długość gier
- cyberpunk
- action adventure
- Annapurna Interactive
- Find Your Next Game
- PC
- PS4
- PS5
Komentarze czytelników
xKoweKx [stalker.pl] Generał
![xKoweKx [stalker.pl]](https://www.gry-online.pl/galeria/forum/avatary/683366_16.jpg)
Czego spodziewaliście się po gierce która premierowo kosztuje 100 zł?
Eomer1985 Centurion
Unchatred 4 w momencie wyjścia na ps4 kosztowało powyżej 200 zł, a przejście gry zajmowało 10 h
Drenz Senator

Obstawiałem 2 godziny. 8h to całkiem sporo jak na tego typu grę i to od Annapurny.
Jerry_D Senator
"ok. ośmiu godzin"
"nie będzie on podlegał personalizacji – nie ma więc co liczyć na różne kolory futerka itp."
Czyli gra o przyzwoitej długości, ale nie rozciągnięta na siłę i brak personalizacji wrzuconej tylko dlatego, że dziś wszyscy to mają? Takie rzeczy w dzisiejszych czasach? Dzięki niech będą niebiosom i twórcom za to.
Herr Pietrus Legend

IMHO osiem godzin to nie jest może dramat jak na indie, ale też nie jest to zaleta dla gracza. Fajnie byłoby w taką grę pograć 12-15 godzin. To powinno być IMHO takie mimium dla dopracowanego ciekawego singla.
Aczkolwiek przy indie te osiem godzin z racji niższej ceny na premierę (dla Polaka i tak raczej nieopłacalnej, ale to nie dla naszej biedoty ustala się ceny) można wybaczyć. Mniej to już IMHO nieporozumienie.